Kapitel 33

1.8K 97 9
                                    

Jag lyfter blicken från telefonen när jag hör hur han stänger av duschen och prickar nöjt in precis rätt ögonblick när han med handduken slarvigt knuten runt höften kliver in i sovrummet.

Han möter min blick i spegeln och flinar lite när min blick automatiskt sveper över hans fasta rumpa när handduken faller till marken.

"Ska du inte göra dig i ordning baby?" frågar han ömt när han drar upp jeansen över sina Calvin Kleins och knäpper dem innan han vänder sig mot mig.

"Jag tror jag ska sluta gå på kursen Oscar.." yttrar jag lugnt som svar och han sätter sig på sängkanten varpå jag snabbt sjunker ner grensle över hans knä.

"Varför det? Du älskar ju att skriva.." frågar han aningen tveksamt och jag suckar lite och smeker hans kind. "Men jag älskar dig mer och jag vill kunna vara din pojkvän vilket jag inte kan om du är min lärare.." yttrar jag lugnt som svar och han möter min blick med lugna ögon.

"Vill du bli officiella?" frågar han lugnt och jag nickar.

"Efter allt som hänt så kräver jag faktiskt att vi blir officiella, annars visar du bara att du inte vill" mumlar jag lugnt men allvarligt och han nickar.

"Då går jag till jobbet nu då så köper jag med mig lite middag hem till oss sen min fina pojkvän" yttrar han ömt och jag ler mjukt och kysser honom ömt.

"Åh det känns som att vi bor tillsammans" mumlar jag drömmande och han ler och lutar huvudet aningen på sned. "Jag vill att du flyttar in.." svarar han lugnt men bestämt och jag ser aningen förvånat på honom.

"Är du seriös?" frågar jag lyckligt och han nickar och kysser mig djupt vilket jag villigt besvarar.

"Då flyttar jag in hos dig" yttrar jag lyckligt och han ler stort och smeker min rygg ömt. "Då köper jag med vin och champagne så att vi kan fira ordentligt ikväll" yttrar han lyckligt och jag ler stort och nickar.

"Köp kondomer också.." fnissar jag busigt och han flinar lite och kysser mig med tunga innan han lyfter mig från hans famn och sätter ner mig i sängen.

"Nu måste jag rusa älskling, vi ses vid 18" yttrar han ömt och kysser mig snabbt innan han trär på sig en tröja och så fort jag hör ytterdörren gå igen så räknar jag till tio innan jag skriker rakt ut av lycka.

Äntligen är han min.

Kreativitet ~ foscarWhere stories live. Discover now