Jag knackar försiktigt på hans dörr och hör snart steg innanför dörren. Han öppnar i bar överkropp och jag sveper med blicken över hans vältränade mage innan jag möter hans blick.
"Felix.." yttrar han glatt men förvånat och jag sträcker tafatt fram rosen jag köpt och han betraktar den förvånat när han tar emot den. "Grattis på födelsedagen" yttrar jag försiktigt och han ler svagt och luktar lite på rosen.
"Men åh Felix tack.." yttrar han ömt och drar in mig i sin famn för att kyssa mig djupt och jag knyter händerna bakom hans nacke och besvarar kyssen som på bara några sekunder blivit mer intensiv och jag snubblar in över tröskeln innan jag blir upptryckt mot väggen och hans ivriga händer smeker sig in innanför min tröja.
"Felix.." mumlar han hetsigt då jag inleder ett hångel och jag hummar tyst vilket får honom att lyfta upp mig i sin famn och snart knuffa ner mig i sängen.
"Det jag nämnde sist, jag behöver veta att du är okej med det. Det jag vill är att binda dig, retas med dig, få dig att njuta och sedan vara ganska hårdhänt. Jag vill att du säger ifrån om det blir för mycket.." yttrar han allvarligt och jag lyssnar noggrant innan jag nickar.
Jag ser på honom med en undergiven blick och biter mig löst i underläppen "jag vill, gör vad du vill.." yttrar jag desperat och han stryker fingrarna över mina läppar och stönar dovt. "Fan vad du är sexig.." mumlar han fram och sätter sig grensle över mig.
Inför mina blickar knäpper han upp sitt skärp och drar loss det från sina byxor innan han tar tag om mina handleder och placerar de ovanför mitt huvud innan han hårt spänner skärpet om dem och jag stönar lågt och svankar mot madrassen vilket får honom att le innan han knyter fast skärpet och mina händer i sänggaveln.
YOU ARE READING
Kreativitet ~ foscar
FanfictionEn kvällskurs i kreativt skrivande och plötsligt stannade jag kvar längre och längre efter lektionerna för att få hjälp med mina texter, och till slut var texterna som bortglömda. Det var bara han och jag.