"Vänta" mumlar han upphetsat fram och drar sedan ner allt som ligger på skrivbordet på golvet och flyttar datorn lite åt sidan vilket får mig att fnissa tyst. Han flinar åt mig innan han lyfter upp mig på bordet och kysser mig hetsigt samtidigt som han börjar att knäppa upp knapparna på skjortan.
"Du gör mig så jävla kåt" stönar han fram och jag flinar lite och smeker ner händerna innanför hans kalsonger som jag sedan låter falla till marken och med blicken fäst i hans runkar jag lugnt av honom, inte för att jag behöver göra honom mer upphetsad direkt, mest för att reta honom lite.
Jag sträcker mig efter hans handled och styr hans hand mot min egna styva kuk vilket får honom att flina innan han försiktigt stryker fingrarna över mitt skaft och jag stönar dovt. Med bestämda rörelser särar han sedan på mina ben och jag flämtar till när han fingrar mig med snabba rörelser.
"Oscar.." Kvider jag fram och är tvungen att avbryta mina rörelser över honom då jag inte kan fokusera på något annat än njutningen hans intima rörelser medför.
"Fan jag pallar inte, bara knulla mig" utbrister jag desperat och han flinar nöjt innan han trycker upp mig lite längre bak på bordet och placerar mina ben över hans axlar och böjer sig fram innan han med ett flin stöter sin kuk halvvägs in för att sedan dra sig ur och endast retas med toppen mot min öppning.
"Oscar" morrar jag fram och han skrattar lågt. "Sluta teasa" väser jag fram och han skrattar ännu en gång innan han slutligen stöter sig in utan förvarning och genast börjar stöta sig in i ett högt tempo och jag stönar högt.
"Uh shit, Felix vänd dig om" utbrister han och drar sig snabbt ur och hans precum rinner ner längs mitt lår när jag hastigt hoppar ner från bordet och ställer mig svankandes mot bordet och han stöter sig in på nytt med händerna om mina höfter.
"Baby fuuuuck" stönar han högljutt och jag kvider till och håller hårt om bordets kanter som skakar av hans stötar.
"Oscar, jag kommer" får jag fram med en spröd röst och han ökar takten på sina stötar vilket får mig att stöna högt och skrika hans namn innan jag kommer och han kommer några stötar senare djupt i mig.
"Alltid lika bra baby" mumlar han utmattat fram och kysser mig slarvigt på halsen innan han drar sig ur och jag andas djupt.
YOU ARE READING
Kreativitet ~ foscar
FanfictionEn kvällskurs i kreativt skrivande och plötsligt stannade jag kvar längre och längre efter lektionerna för att få hjälp med mina texter, och till slut var texterna som bortglömda. Det var bara han och jag.