Några minuter senare så får jag syn på Oscar utanför max och går försiktigt mot honom varpå han går mig till mötes.
"Såg han oss?" frågar jag oroligt och söker med blicken omkring oss. Han skakar på huvudet och lägger handen mot min svank för att leda mig en bit bort från allt folk.
"Jag snackade lite med honom och jag tror inte att han upptäckte dig.." yttrar han lugnt och jag nickar.
"Det är väl inte olagligt egentligen, eller?" frågar jag osäkert och han suckar lite. "Det är olämpligt, att jag som din lärare har den här typen av relation till min elev. Ansvaret ligger ju helt hos mig, du är bara en busig skolpojke" yttrar han med en retsam underton och jag himlar med ögonen.
"Jag är ingen liten skolpojke vafan" yttrar jag aningen surt och han skrattar tyst "jag fyller 25 om en vecka och du är 19 Felix" yttrar han lugnt och jag fnyser lite.
"Det är inte ens stor åldersskillnad" mumlar jag fram och han skrattar tyst åt min förnärmade min.
"Baby din ålder är perfekt, du är grym" yttrar han flirtigt och jag ler nöjt.
"Men vad gör vi nu?" frågar jag lite försiktigt och han tittar lugnt omkring sig och tar sedan min hand. "Jag skjutsar hem dig och så ses vi i morgon igen" yttrar han ömt och jag nickar och ler.
"Så du fyller år om en vecka?" frågar jag när vi senare sitter i bilen och han nickar. "Vad önskar du dig?" frågar jag försiktigt då jag gärna vill ge honon något och han ser över på mig med en mörk blick.
"Sex" yttrar han enkelt och jag skrattar tyst. "Det får du ändå" yttrar jag med ett skratt och han flinar och biter sig löst i läppen. "Jo men jag vill ha det lite speciellt, jag vill binda dig.." yttrar han tyst, lite prövande och jag flämtar till och kinderna hettar till.
"Det är din födelsedag, ta mig hur du vill.." yttrar jag utmanande och han biter sig löst i läppen. "Förbered ett stoppord.." yttrar han lika utmanande och jag flämtar till igen.
Längtar kanske mer än vad han gör till hans födelsedag.
YOU ARE READING
Kreativitet ~ foscar
FanfictionEn kvällskurs i kreativt skrivande och plötsligt stannade jag kvar längre och längre efter lektionerna för att få hjälp med mina texter, och till slut var texterna som bortglömda. Det var bara han och jag.