Kapitel 17

2.5K 100 15
                                    

Jag går försiktigt runt i Oscars lägenhet endast iklädd en av hans tunna skjortor som går en bit ner på låren. Han sover djupt i sängen och jag är alldeles för pigg och nyfiken för att sova. Lugnt och tyst vandrar jag runt i hans lägenhet, stannar upp och betraktar tavlor, lyfter lite på olika porslinssaker och bläddrar i några av hans böcker.

När jag försiktigt kikar in genom en dörr som står på glänt och inser att det är hans kontor så tar nyfikenheten över och jag smyger försiktigt in. På bordet ligger ett flertal skrivböcker och pennor och hans Mac står placerad med skärmen uppe. Jag böjer mig ner och rör försiktigt fingret över muspekaren och skärmen lyser upp och kommer direkt in på ett dokument som han verkar skriva på för tillfället. Intresserat skummar jag igenom texten och imponeras över hans talang.

"Jaså här smyger du runt?" Hör jag plötsligt en röst bakom mig och jag rycker skrämt till och vänder mig om för att upptäcka hur Oscar står lutad mot dörrkarmen med ett flin på läpparna. "Åh eh, jag menade inte att snoka" yttrar jag försiktigt och han ler lite. "Det är lugnt baby, I don't mind" yttrar han och jag ler svagt.

"Kan du böja dig fram igen baby?" Frågar han sedan med en lurig röst och lutar huvudet aningen på sned. Jag lyfter lite på ögonbrynen men gör sedan som han säger. Vänder mig mot skrivbordet igen och böjer mig framåt. Jag känner hur skjortan glider upp och blottar min nakna rumpa och han hummar nöjt och tar några steg emot mig.

"Mmmm baby" mumlar han nöjt fram och ställer sig tätt bakom mig med händerna om mina höfter. Löst pressar han sig mot mig och jag kan känna hans stånd bakom tyget av hans kalsonger.

"Oscar.." Mumlar jag njutningsfullt fram och svankar mot honom vilket får honom att morra tyst. "Mmm lite morgonknull kanske" yttrar han sensuellt och jag stönar dovt.

Kreativitet ~ foscarWhere stories live. Discover now