Jag står aningen nervöst i trapphuset utanför hans dörr. Med skakiga fingrar fixar jag ordning frisyren och drar lite i kläderna innan jag lyfter handen och knackar på dörren. Jag hinner ångra mig minst tre gånger innan jag hör hur dörren låses upp inifrån och betraktar hur dörrhandtaget trycks ner.
I nästa ögonblick står han framför mig med bar överkropp och min blick blir som fixerad vid hans vältränade kropp.
"Hej Felix, du är tidig" yttrar han med en låg något lurig röst och jag ler lite nervöst. För jag har spenderat den senaste kvarten i hans trapphus pågrund av att jag kom lite väl tidigt och inte ville verka allt för desperat.
"Kom in" yttrar han sedan och jag ler lite innan jag kliver in i hallen och under hans blickar klär av mig ytterkläderna.
"Vilken mysig kväll vi ska ha huh" yttrar han sedan med en hes, sensuell röst och jag känner hans andetag i nacken innan han lämnar en linje med kyssar upp längs min nacke och sedan går i förväg in mot köket medan jag försöker att få kontroll över min andning.
När jag kommer in i köket så klär han lugnt på sig en svart skjorta. Inför mina blickar knäpper han knapparna slarvigt men lämnar en stor del av skjortan öppen så att jag fortfarande kan betrakta hans vältränade bröst och undermage och jag biter mig löst i läppen.
"Här baby" yttrar han sedan och sträcker fram ett glas med vin som jag tar emot med blicken intensivt fäst i hans.
Jag smuttar lite med vinet samtidigt som jag märker hur han betraktar varenda liten millimeter av min kropp och jag kan inte låta bli att svepa med blicken över hans mysiga kök.
Jag har precis kommit hit och jag vill redan att han ska knulla mig hårt mot köksbordet, väggen och golvet. Vad som, bara han rör mig snart. För jag står inte ut.
The sexuel tension svävar i luften.
YOU ARE READING
Kreativitet ~ foscar
FanfictionEn kvällskurs i kreativt skrivande och plötsligt stannade jag kvar längre och längre efter lektionerna för att få hjälp med mina texter, och till slut var texterna som bortglömda. Det var bara han och jag.