Jag sitter med mitt block uppslaget på bordet och skriver men är alltmer fokuserad på killen framme vid katedern som hela tiden iakttar mig med brännande blickar. Jag kan inte låta bli att retas lite med honom, dra ner tröjan en bit och dra fingrarna över sugmärkena han skapat på min hals. Jag biter mig medvetet i läppen och blickar över på honom och märker hur han greppar tag om katederns kant med en mörk blick ovh jag flinar nöjt över reaktionen jag lyckats framkalla.
Med relativt lugna steg rör han sig mot mig och jag kan inte låta bli att flina ner mot mitt block när han stannar upp bredvid mig.
"Hur går det för dig Felix?" Frågar han lugnt, bara jag kan uppfatta den speciella tonen i hans röst och jag ler svagt. "Det går bra, vill du läsa lite?" Frågar jag aningen retsamt och han sänder mig en varnande blick och jag flinar busigt.
Jag väntar medan han läser igenom den korta text jag skrivit ner och ser hur han biter ihop käkarna hårt och får en speciell glimt i ögat.
"Okej hörrni, vi slutar lite tidigare idag för jag kom just på att jag måste iväg på en sak, ett viktigt möte" yttrar Oscar plötsligt och jag får harkla mig högt för att dölja skrattet som uppkommer pågrund av hans plötsliga stress med att få ut alla ur rummet.
Dörren hinner knappt gå igen efter den sista personen som lämnar rummet innan han aggressivt lyfter upp mig på katedern och placerar sig själv mellan mina ben.
"Fan vad du retas baby, skriver sådant snusk mitt på lektionen" yttrar han sensuellt och jag flinar och lutar mig fram för att bita löst i hans hud precis nedanför nyckelbenet innan jag suger på huden och skapar ett mörkt märke vilket får honom att stöna dovt. "Du tycker om det" mumlar jag sedan fram mot hans hud och hans händer smeker sig in under min tröja samtidigt som han hummar instämmande över min kommentar. "Åh om jag gör, ska vi iscensätta det?" Frågar han med en mörk röst och låter sina händer smeka sig ner om baksidan om mina lår.
"Knulla mig då" viskar jag sensuellt i hans öra och han flinar nöjt innan han hetsigt börjar att fippla med mitt skärp.
YOU ARE READING
Kreativitet ~ foscar
FanfictionEn kvällskurs i kreativt skrivande och plötsligt stannade jag kvar längre och längre efter lektionerna för att få hjälp med mina texter, och till slut var texterna som bortglömda. Det var bara han och jag.