Jag ligger placerad i hans säng alldeles mör i kroppen efter vårt sex. Han kommer snart tillbaka in i sovrummet med varsitt glas champagne som han ställer ner på nattduksbordet och sedan sjunker ner under täcket bredvid mig. Hans nakna kropp pressas mot min och jag suckar nöjt då han fortfarande är aningen styv efter våra aktiviteter.
"Ska bli väldigt intressant att läsa din text efter det här" yttrar han och lämnar små nätta kyssar längs med min axel och upp över mitt nyckelben där han försiktigt suger och lämnar ett mörkt sugmärke.
"Åh jag har så mycket inspiration nu" yttrar jag aningen skämtsamt och han skrockar lågt mot min hud vilket skapar gåshud och jag biter mig löst i läppen och känner hur hans hand smeker sig ner över min mage och stannar precis då hans fingrar snuddar vid mitt kön.
"Oscar" flämtar jag fram och han skrattar lågt och kysser mig över hakan och upp över käken. "Baby, är du redan hård igen?" Frågar han och jag stönar dovt som svar, han märker ju själv att det stämmer.
"Kan du runka av mig?" Frågar jag tyst, skäms lite men är tillräckligt kåt för att det ska ha övertaget.
"Åh jag kan göra mer än så hun" yttrar han sensuellt innan han placerar sig grensle över mig och kryper ner under täcket för att låta sin tunga och sina läppar svepa längs med min v linje och jag stönar högljutt och med fingrarna i hans hår trycker jag ner honom mot mig och han retas genom att retligt slicka mig över ljumskarna, in mellan låren, över min öppning och snabbt låta tungan svepa över min längd.
"Uh shit" stönar jag gällt och jag uppfattar hans lågmälda skratt innan han slutligen tar mig djupt i munnen och jag svankar så kraftigt att mina revben sticker ut och bakhuvudet pressar ner i kudden.
"Skrik mitt namn" yttrar han sensuellt innan hans läppar omsluter mig på nytt och tempot går upp.
YOU ARE READING
Kreativitet ~ foscar
FanfictionEn kvällskurs i kreativt skrivande och plötsligt stannade jag kvar längre och längre efter lektionerna för att få hjälp med mina texter, och till slut var texterna som bortglömda. Det var bara han och jag.