Hans svettiga kropp stöter sig mot min. Med armbågarna mot golvet stöttar han upp sig samtidigt som han rör sina höfter mot mig, låter våra nakna stånd möta varandra och jag stönar högt.
"Åh gud, åh gud, åh herregud" stönar jag fram och rör händerna rent desperat över hans svettiga kropp. Kan inte hålla dem stilla, låter dem svepa upp och ner över hans svettiga rygg, greppa tag om hans rumpa och sedan hela vägen upp till hans hår där jag greppar tag och han stönar mörkt mot min hals där han märker mig med mörka, rödflammiga märken.
"O-Oscar" flämtar jag fram och han flinar lite innan han överrumplar mig genom att hetsigt placera läpparna mot mina och tvinga in som tunga i min mun. Jag är snabb med att besvara hånglet och han flämtar till. Han retas med tungspetsen mot min och rör sig lugnt men hårt över mig för att få mig att be, be om mer.
"Du är så jävla sugen" yttrar han gillande och jag stönar mörkt. "Bara knulla mig" får jag fram med en bedjande röst och han flinar återigen innan han låter sin ena hand smeka sin väg ner över min mage, ner mellan våra kroppar och låter fingrarna dras över skaftet och jag svankar kraftigt och gnyr till.
Han särar försiktigt på mina ben så att jag ligger bredbent med knäna upp mot taket. Han placerar sig mellan mina ben och låter sin ena hand runka av mig medan han låter sin fria hand röra sig mot min öppning.
"O-Oscar" stönar jag och han möter min blick med lustfyllda ögon innan han inte verkar hålla sig längre. Han tar tag om mina höfter och drar mig mot sig vilket får mig att flämta till. Mitt ena ben placerar han över sin axel och jag stönar högt när han äntligen stöter sig in med en hård stöt.
"Uh, uh, uh, åh j-ja shit" stönar jag i takt till hans hårda stötar och han stönar högt samtidigt som hans ansträngda kropp rör sig mot mig, hans hårda kuk stöter in i mig med kraft och det känns som att jag ska svimma av upphetsning.
"D-daddy" flämtar jag fram vilket får honom att stöna mörkt. "Ah shit, s-säg det igen" stönar han fram och möter min blick med mörka ögon samtidigt som hans stötar intar en ännu hårdare, hastigare takt.
"H-hårdare daddy" skriker jag fram och han stönar högt samtidigt som jag känner hur han kommer i mig och i samma ögonblick sprutar jag över hans överkropp.
. . .
Jaha, men lite sex på det kanske...mjarå
YOU ARE READING
Kreativitet ~ foscar
FanfictionEn kvällskurs i kreativt skrivande och plötsligt stannade jag kvar längre och längre efter lektionerna för att få hjälp med mina texter, och till slut var texterna som bortglömda. Det var bara han och jag.