Jag vaknar av oscars stön från duschen vilket får mig att fnissandes placera handen över munnen för att dämpa mitt skratt. Jag reser mig försiktigt ur sängen och smyger bort mot badrummet där jag uppfattar hans nakna kropp och biter mig löst i läppen innan jag försiktigt smyger upp bakom honom och placerar händerna över hans nakna höfter.
Han rycker till något och andas djupt "Felix..." mumlar han fram och jag går närmare, känner vattnet strila nerför min kropp och jag låter mina händer smeka hans rygg ömt samtidigt som jag trycker mig mot honom.
"Baby.." mumlar han fram och sträcker på halsen vilket får mig att ömt kyssa hans hals och använda tänderna över hans sweet spot vilket belönas med ett stön.
"Jag vet att du vill vänta, att du vill bygga upp tilliten först, men uh fuck - men snälla...du gör mig så kåt.." mumlar han fram och jag biter mig hårt i läppen då jag själv knappt kan hålla mig.
"Vi har väntat länge nog.." får jag ur mig med en upphetsad röst och han stönar lågt innan han snabbt vänder mig om och trycker upp mig mot kaklet. Jag stönar dovt och trycker mig mot honom, river honom desperat över ryggen samtidigt som hans läppar arbetar över min hals.
"Knulla mig, nu.." mumlar jag desperat och hoppar upp i hans hamn, låser fast benen runt hans midja och låter honom placera sig rätt innan han stöter sig in vilket får oss båda att stöna högt.
"Uh fuck me.." yttrar jag desperat och han knullar mig hårt med händerna om min rumpa samtidigt som han viskar upphetsande saker i mitt öra och jag gnyr lågt och borrar ner naglarna i hans rygg.
"Oscar.." yttrar jag upphetsat och han stönar lågt mot min hals.
"Jag älskar dig.." viskar han sedan i mitt öra och jag möter hans blick och pressar läpparna mot hans. "Jag älskar dig också.."
YOU ARE READING
Kreativitet ~ foscar
FanfictionEn kvällskurs i kreativt skrivande och plötsligt stannade jag kvar längre och längre efter lektionerna för att få hjälp med mina texter, och till slut var texterna som bortglömda. Det var bara han och jag.