Kapitel 11

2.7K 113 16
                                    

Jag sitter stel som en stålfjäder på plats vid katedern och betraktar hur Oscar drar en snabb hand genom håret och sedan öppnar dörren för att släppa in vem det än är som står på andra sidan dörren.

"Hej Oscar, har du tid en stund?" Yttrar personen på andra sidan dörren som jag inser är en av de som anställt Oscar som lärare till den här kursen och jag sväljer nervöst.

"Äh, jag håller på att hjälpa Felix med sin text just nu, skulle vi kunna ta det lite senare?" Frågar han och jag förvånas över hur lugn han låter medan jag kallsvettas och rodnar så fort jag blickar ner på min nakna underkropp som skyms under bordet.

"Åh jaha, kan du om en kvart?" Frågar hon och blickar in på mig där jag pressar fram ett nervöst leende och en awkward vinkning. Som tur för mig möter hon bara min blick, besvarar mitt leende och blickar sedan över på Oscar som nickar instämmande och yttrar ett lugnt "visst".

När hon sedan försvinner så märker jag hur Oscar väntar i någon minut innan han låser dörren om oss och vänder sig om för att blinka sexigt mot mig.

"Vi har en kvart, jag kan få dig att spruta på max fem" yttrar han sedan med en sensuell stämma och jag biter mig hårt i läppen över hans sexuella kommentar samtidigt som jag följer honom med blicken när han går över till mig med ivriga steg och när han kommer fram till mig drar han ut stolen jag sitter på en bit och verkar inte ens tycka det är tungt.

Min nakna kuk vars stånd har lagt sig en aning blir fullt synlig då han drar ut stolen och inom ett fåtal sekunder sjunker han ner på knä och låter sin hand omsluta min kuk. Han runkar av mig i en snabb takt för att få mig upphetsad på nytt. Och han behöver inte hålla på länge innan jag stönar högt vilket gör att han snabbt låter sina läppar omsluta mitt kön och jag svankar mot ryggstödet och stönar högt.

"O-Oscar" stönar jag fram och rör mina höfter mot honom så att han tar mig djupare och jag gnyr till då jag känner att jag är nära.

"Kom igen baby, spruta nu" hör jag honom yttra och han drar ett par snabba drag över mig innan han återigen suger hårt och med ett utdraget stön kommer jag i hans mun och han sväljer ljudligt.

"Bra baby, bara sju minuter, vi klarar det på fem nästa gång" yttrar han sensuellt och blinkar lite med ögat vilket får mig att generat skratta lite.

När jag hastigt klär på mig och försöker att få ner min rodnad och se ut som att jag inte fått mitt livs bästa avsugning så går han fram till mig, placerar handen om min svank och sveper med läpparna över min hals.

"Kom hem till mig imorgon, jag bjuder på vin och vi har all tid i världen att utveckla din text ännu mer" viskar han sensuellt och trycker ner en lapp i min bakficka.

En lapp med hans adress och telefonummer.

. . .
Har skrivit detta i timmar pga dålig fokus så give me some love, jag har kämpat!

Och jag har dessutom en extremt dirty konversation med alltimefoscar och ElinHuusmann så det här kanske blev extra detaljerat och shit, jag vet inte hehe 🙈

Kreativitet ~ foscarحيث تعيش القصص. اكتشف الآن