Sziasztooook^^ Meghoztam az első ficim első fejezetét^^köszönöm hogy benézel és szánsz rá egy kis időd hogy elolvasod^^ remélem hogy tetszik majd^^
Ma egy éve, hogy elköltöztünk Szöulba. Anyám férjhez ment a főnökéhez aki egy céget vezet és most Szöulban kell laknom.Mikor ide költöztünk rátaláltam egy igaz barátra az interneten Baek-re aki mint kiderült az osztálytársam. Ő vele hamar össze barátkoztam és elválaszthatatlanok lettünk. Az egész nyarat együtt töltöttük. Anyáékat nem zavarta, hogy ott aludt majdnem minden második nap nálunk vagy én náluk. Mostoha apám jóban volt Baek szüleivel ismerte őket már nagyon régről. Mivel mostoha apám gazdag így gazdag suliba írattak be. A suli igazgatója nagy haverja mostoha apámnak, így szünetekben van mikor felhív magához az irodába, mert adni akar valamit vagy pedig csak szimplán beszélgetni akar. Jó fej az öreg jól kijöttünk egymással. Olyan mintha a nagyapám lenne. Most épp a teremben ülünk várva a matek tanárt aki még nem érkezett meg.Barátom épp meséli, hogy milyen volt tegnap a nagymamájánál és mire hozzá fűznék valamit addigra a tanár is megérkezik.
-Kim Hyorin! Az igazgató hívat az irodájába!-mondja is a tanár az üzenetet miszerint az igazgatóiba kell menjek.
-Mégis mit csináltál?-suttogja oda Baek.
-Ez az, hogy magam sem tudom.-mondtam.
Azzal ki léptem az osztályból és az utamat az igazgató felé vettem. Tisztességen bekopogtam majd benyitottam.
-Áááh Hyorin! Isten hozott. Kérlek gyere és foglalj helyet.-mondta az igazgató úr és leültem az asztala előtti székben.-gondolom nem tudod, hogy miért hívattalak ide.
-Öhm..nem igazán.Tán csináltam valamit?-kérdeztem.
-Nem dehogy is.Csak beszéltem szüleiddel és mivel elég jó tanuló vagy kíváncsiak vagyunk,hogy a testvér iskolánkban is meg tudod-e állni a helyed. Ez olyan diák csere lenne. Ha meg tudod állni akkor maradsz abban az osztályban de ha nem megy akkor egy hónap után vissza jöhetsz ide.-ecsetelte az igazgató, hogy mit találtak ki.
Próbáltam volna ellenkezni de tudom,hogy úgy is az van amit ők mondanak nekem meg szót kell fogadjak, főleg ha a suliról van szó.
-Rendben.És mikor lenne ez?-kérdeztem.
-Remek.Akkor gyere velem át megyünk a testvér iskolába.-mondta és azzal ki mentünk az irodából.
A testvér iskolánk nem volt olyan messze. Mindössze csak egy pálya választott el minket.Mikor kiértünk az iskolából az udvarra átmentünk a pályán keresztül a másik suliba.Mikor be mentünk az ajtón látni lehetett,hogy ez a suli elég szegényes. De nem is csodálom mivel külön voltak a gazdagok és a szegények. Felmentünk a második emeletre majd az igazgató be kopogott az egyik ajtón. Bementünk és nagy kiabálások voltak.Szinte senki nem figyelt a tanárra.
-Üdvözlöm igazgató úr! Elnézést a kiabálásért de ők mindig ilyenek mi járatban erre felé?-kérdezte.
-Üdvözlöm kolléga!Nincs semmi baj.Egyik diákomat hoztam át a szembe iskolából tudja amit meg beszéltünk.-mondja az igazgató.
-Ááh értem.-mondta.
-Akkor itt is hagynám ha nem baj.Viszlát kolléga. Viszlát gyerekek.-mondta az igazgató.
Az utolsó két szaván meglepődtem.Igen míg én a kettőjük beszélgetésére figyeltem, észre sem vettem, hogy közben mindenki elcsöndesült és ide figyelt.
-Na osztály!Egy új diákot kaptatok.Kérlek mutatkozz be!-mondta a tanár.
-Sziasztok az én nevem Kim Hyorin és remélem jóban leszünk.-nagyon jó bemutatkozást csináltam ugyan is senki nem figyelt rám.
-Üdvözlünk köztünk Hyorin kérlek ülj le a haramdik padsorban lévő fiúhoz Sehunhoz.-mondta és arra vettem az irányt amerre a tanár úr mondta.
-Szia az én nevem Oh Sehun. Remélem jóban leszünk.-mutatkozik be badtársam amint leülók mellé és kacsit egyet.
-Szia Kim Hyorin vagyok. Én is remélem jól jönne legalább egy valaki akivel ki jóhetnék.-mondtam mosolyogva.
YOU ARE READING
Új suli [[Befejezett]]
FantasyMa egy éve, hogy elköltöztünk Szöulba. Anyám férjhez ment a főnökéhez aki egy céget vezet és most Szöulban kell laknom. Mikor ide költöztünk rátaláltam egy igaz barátra az interneten Baek-re aki mint kiderült az osztálytársam. Ő vele hamar össze b...