Capitoul 7: My date

2.4K 174 2
                                    

"Sunt egoista, nerabdatoare si un pic nesigura. Fac greseli, sunt greu de controlat si uneori dificila. Dar daca nu ma poti suporta cand sunt in cea mai rea forma, in niciun caz nu ma meriti cand sunt in cea mai buna." Marilyn Monroe

**********

Ne intoarcem in Agentie iar eu ma duc direct catre sala de antrenament.
Nervii mei erau intinsi la maxim!
Am inteles pana la urma ca idiotul avusese dreptate dar daca cel din masina chiar fusese Regele?Am pierdut o sansa prea mare.
As fi vrut sa risc totul in acel moment ca sa pot sa imi duc la sfarsit planul.Chiar si acoperirea mea in fata lui Vibe.Ce imi mai pasa de acoperire daca il omoram pe Rege?
Singurul lucru care ma aducea cu picioarele pe pamant era viata lui Tyler pe care probabil i-o puneam in pericol.
Oricat de nesuferit,idiot, afemeiat ar fi fost Tyler Adams..nu insemna ca ii voiam moartea. Nu voiam sangele lui pe mainile mele.Victoria unei razbunari era de durata scurta. Vina pe care as fi simtit-o daca Tyler patea ceva din cauza mea..ar fi durat o viata.
Nu voiam sa moara nimeni pentru a-mi atinge scopul.Nimeni cunoscut!Nimeni uman. Restul se puteau duce la dracu.
Ma schimb in haine de sala si ma duc la aparatul meu preferat..sacul de box. Daca ar fi avut gura sa vorbeasca sacul asta..
Incep ca de fiecare data cu lovituri simple, facand incalzirea pana ce muschii se puneau in miscare.
La naiba si cu Papa Bear si misiunile lui pentru incepatori.Incepeam sa ruginesc daca mai stateam mult pe bara.Aveam nevoie de actiune!
-"Hey!"ma saluta Tyler venind iar in fata mea si prinzand sacul cu ambele maini tinandu-l strans in timp ce loveam mai cu putere.
Nu ma opreasc sa ii raspund ci doar continuam loviturile.
-"Esti inca suparata ca te-am oprit azi?"
Nu eram pe el.Eram suparata pe mine ca nu puteam duce promisiunea pana la capat. Timpul trecea si eu nu ajungeam nici macar aproape de rege.Jigodia aia de creatura va mai trai multi ani de acum incolo iar eu voi inceta la un moment dat sa il mai urmaresc din cauza batranetii. Gandul asta ma face mai furioasa si lovesc sacul mai cu putere in ciuda faptului ca oasele pumnilor incepeau sa sangereze.
-"Eva?"incearca sa imi atraga Tyler atentia dar il ignor fiind concentrata pe sac.
Vazand probabil ca nu ii raspund, Tyler trage de sac intr-o parte facandu-ma sa lovesc aerul.
-"Ce naiba crezi ca faci?" il intreb intr-un final.
-"Incerc sa castig niste bani.Din cate imi aduc aminte avem un pariu."
Ma uit la el confuza la inceput pana imi pica fisa..ah la naiba uitasem de provocarea din masina.
-"Tyler ramane pe alta data.Sunt nervoasa si nu vreau sa te ranesc." ii spun cat pot de serioasa dar idiotul doar incepe sa rada tinandu-se de sac. Ma incrunt la el neintelegand de ce naiba rade ca prostul.Nu am zis nimic amuzant.
-"Tu chiar crezi ca ma poti rani?"
Ma uitam la el cu ochii larg deschisi.Pe bune? Asta se crede asa bun?
Oare il văzusem vreodata in sala de antrenamente?Probabil, dar daca stau sa ma gandesc eu oricum ignoram prezenta multora.Chiar daca se antrenase aici nu ii luasem prea mult seama.Stiu din dosarul lui ca este bun la bataie dar nu cred ca ma depasea.
Eu aveam o furie interna care mocnea mereu ca un foc de tabara si imi alimenta puterea fizica facand-o aproape inumana.
-"Ok desteptule,treci in ring.Dar sa nu spui ca nu te-am avertizat.Sa nu dai fuga la Papa Bear sa te plangi ca ti-am invinetit fata aia draguta cu care aduci tu femei la tine in dormitor noaptea!"
-"Crezi ca am o fata draguta?"
Ma opresc uitandu-ma la el incruntata.Asta am zis eu?La naiba!Nici nu imi dadusem seama.
-"Nu am zis asta!"incerc sa mint in timp ce imi stergeam transpiratia de pe fata si luand o gura sanatoasa de apa.
-"Oh ba da!Ai zis!"
-"Nu am zis!"
-"Ba da!"
Ranjea cu coltul gurii ridicat in timp ce ne indreptam amandoi catre ringul de box amplasat in mijlocul salii de antrenament.
Imi tine una dintre corzi ridicata ca sa pot pasi inauntru.In sfarsit am sa ii sterg ranjetul ala de pe fata.O sa imi para rau cand buzele alea frumoase or sa sangereze iar maine vor fi tumefiate dar ..el a cerut-o.
Ma pozitionez in mijlocul ringului sarind de cateva ori in sus.Imi intorc capul stanga dreapta, imi intind mainile in sus tragand de ele pana la extrem.Voiam sa fiu sigura ca nici un muschi nu ramane neincalzit.
Tyler nu face nimic ci doar sta cu mainile pliate la piept uitandu-se la mine superior.
-"Ok sunt gata."il anunt pozitionandu-ma cu picioarele departate bine infipte in podea si pumnii ridicati la nivelul fetei.
Tyler insa statea in aceeasi pozitie fara sa se miste.
Ce naiba are de nu ataca?Se uita cu capul inclinat intr-o parte ,amuzat chiar as putea spune, cu coltul gurii ridicat.
Imi dau ochii peste cap la ranjetul lui idiot. Ma enerva la culme sa il vad asa de calm.
Decid sa atac eu prima si ma apropii de el in timp ce pumnul meu se indreapta catre maxilar.
In ultimul moment Tyler se trage intr-o parte lasandu-mi pumnul sa treaca pe langa fata lui la milimetrii.Ce dracu..
Celalalt pumn isi face loc acum spre coastele lui dar Tyler se da inapoi imediat si lovesc aerul.Incep sa ma enervez!
Ma intorc doar cu jumate de corp vrand sa il lovesc de data asta cu piciorul peste ranjet, ridicand piciorul stang pana aproape de gatul lui dar Tyler mi-l prinde de glezna si imi trage una cu piciorul lui peste cel pe care ma sprijineam pe podea. Cad imediat pe spate lovindu-ma ca proasta la coloana.Un icnet imi scapa printre buze cand un val de durere ma sageteaza.Sar imediat in doua picioare si ma pun iar in pozitia de aparare cu ambele maini formate in pumni la nivelul fetei.
Trebuie sa ma concentrez altfel riscam sa imi iau bataie..si la cum il stiu pe idiot..imi va spune in fiecare zi cat de bun si superior este.
Mandria mea ar fi avut de suferit, ca sa nu mai zic de reputatie.
Tyler statea iar nemiscat in aceeasi pozitie cu mainile pliate la piept.Arghhh!Idiotul!
Ma reped catre el de data asta cu tot corpul si i-am vazut uimirea pentru o secunda in ochi inainte sa ma aplec spre abdomenul lui vrand sa il daram la podea.Isi infige in pamant un picior mai in spate si ma bareaza imediat prinzandu-ma de talie si aruncandu-ma jos cu forta.Raman intinsa pe podea injurand tot ce imi venea la gura.Tyler doar se apleaca spre mine ranjind ca idiotul.
-"Nu te concentrezi destul.Esti prea nervoasa tot timpul."
Pe bune?Imi dadea si lectii acum?Ce se credea vreun Maestru?Imi intinde mana sa ma ridice dar eu ii dau peste ea si ma ridic singura.
-"Exact ce spuneam." indrazneste el sa comenteze.Furia incepe sa se adune in mine si simt focul care domnea mocnic cum se aprinde in interiorul meu.
-"Oh pisicuta s-a enervat!"ridica mainile in semn de aparare dar nu il mai aud.Imi las furia sa iasa la suprafata inchizand ochii si imbratisand-o.
Decid sa renunt la simplele lovituri de box si ma duc spre el cu forta incepand o serie de lovituri invatate la Karate.Tyler isi ridica imediat mainile pliate si ne lovim pumnii si antebratele in timp ce ne uitam ochi in ochi.
Ranjetul ii disparuse iar acum se concentra la capacitate maxima.Imi bara loviturile dar erau cateva care ii ajungeam in piept,in abdomen si pe fata.
Vazand ca incepe sa incaseze Tyler isi schimba stilul de lupta trecand de la aparare la atac.Acum eram eu cea care se dadea in spate barand loviturile lui.Eram amandoi rapizi, se putea vedea cu ochiul liber, dar eu ma concentram pentru a-l lovi de cat mai multe ori in timp ce el era fixat pentru a ma dobora.
Piciorul lui imi loveste fluierul piciorului meu si pe langa maini incepem un dans al picioarelor.
O singura secunda de neatentie am avut nevoie din partea lui ca sa il prind de mana si sa il pun la pamant aruncandu-l peste spatele meu.Acum zacea el pe podea injurand si tinandu-se cu mana se spate.
Aha!Na de aici idiotule!Zambeam victorioasa.
Incep prin a dansa in jurul lui tinand mainile in aer.
-"Cine e cea mai tare?" tipam in timp ce ii dadeam tarcoale dansand si razand.
Oh Doamne si uitasem cum este sa mai razi cu pofta..
Tyler in schimb, fiind bineinteles un idiot care nu stie sa piarda, profita de neatentia mea in timp ce chemam ploaia prin dansul meu, si imi prinde gleznele cu mainile sale doborandu-ma la pamant. Cad pe spate injurandu-l cum imi venea la gura.
-"Eu sunt cel mai tare!" ranjeste in timp ce ma imobiliza cu corpul lui la pamant suindu-se peste mine cu picioarele de-o parte si de alta a corpului meu.
-"Ai trisat!"ii strig in timp ce pumnul meu se indreapta iar catre ranjetul ala enervant. Imi pareaza lovitura tinandu-mi mana pe podea.Ca sa fie sigur ca nu lovesc cu mana libera, mi-o tine si pe cealalta deasupra capului.
-"In dragoste si in razboi orice este posibil.Nu intoarce niciodata spatele dusmanului."
Pff ..imi rostogolesc ochii la el.
Se uita in ochii mei ranjind satisfacut de victoria lui.
-"Nu stiam ca suntem dusmani sau ca suntem intr-un razboi." ma stramb la el scotand limba ca un copil mic.Se apropie de fata mea milimetric pana ce i-am simtit nasul cum il loveste pe al meu.M-am blocat!
Corpurile noastre transpirate rasuflau greoi dupa efortul depus si ii vedeam picaturile de apa sarata cum se prelingeau de pe ceafa lui in fata pe gat.Urmaresc una dintre ele cum se desprinde din parul lui si ii mangaie usor pielea de-a lungul gatului, intalnindu-se pe drum cu alta picatura formand una mai mare apoi impreuna aluneca spre pieptul lui oprindu-se intr-un final la baza tricoului de unde materialul le inghite.Imi imaginam drumul parcurs de transpiratie doar ca in loc de picaturi era limba mea care ii gusta pielea incinsa.
Oh Doamne!De unde dracu gandurile astea in capul meu?Oare imi vine ciclu de incep hormonii mei sa o ia razna?Pateam asta mereu inainte cu 2 zile dar ma eliberam in sala de antrenament, sau in poligon sau..daca aveam noroc... caci metoda asta o preferam cel mai mult...pe strazi omorand viermi.
-"As avea in minte mai multe metode sa iti pun limba aia la treaba."
Huh ce a zis?
Imi mut privirea in ochii verzi si limpezi observandu-i pupilele marite.
-"Da-te jos!" ii marai nervoasa.
Nervoasa ca ma lasasem distrasa de el, nervoasa pe gandurile mele necurate.
-"Esti sigura ca asta vrei?" se apleaca mai mult spre mine, de data asta fata lui stand paralel cu a mea soptindu-mi in ureche."Am impresia ca si tie iti place la fel de mult ca si mie."
Ah!Arogantul naibii!
Imi infasor picioarele in jurul alor lui profitand acum de neatentia lui si il dobor dupa mine urcandu-ma peste el.
Nu pare deloc deranjat de faptul ca preluasem controlul,ba din contra, ranjetul lui devine mai larg facandu-mi cu ochiul.
-"Nici asa nu imi displace!Daca vrei sa conduci tu..te las cu placere."
Sprancenele lui se ridicau si se lasau jucaus. Este nebun baiatul asta?Chiar totul la el se rezuma la sex?Ma incrunt adunandu-mi sprancenele mele intr-o linie.Pumnul meu face contact cu stomacul lui.
Se indoaie imediat icnand de durere.Lovisem miseleste cand stiam ca nu sta incordat. Lovitura trebuia sa fi durut al naibii de tare.Stiam senzatia.Aproape ma duruse pe mine cand il vedeam cum se tine cu mainile de burta.
-"Asa mica si atat de violenta." Imi spune el printre dinti.Tuseste de cateva ori si ma impinge dupa el cu o forta care ma darama la podea imediat.Se ridica de jos tinandu-se cu o mana inca de stomac si cu alta de corzile ringului.Cel putin nu mai ranjeste.Misiune indeplinita!

Sângele Evei (Completa)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum