"Sunt puternică, sunt ambițioasă și știu exact ceea ce îmi doresc. Dacă asta mă face o scorpie, o.k." Madonna
****************
Imi parchez motocicleta in fata barului. Decisesem ca mai bine vin singura decat sa fiu in aceeasi masina cu Tyler,singuri.Papa Bear nu fusese de accord dar nici nu putuse sa ma opreasca.
Observ alte motocicletele parcate in fata asa ca o pun pe a mea la capatul lor.Ce naiba bar mai era si asta?
Ajunsesem prima din cauza modului meu de a conduce dar stiam ca si ceilalti nu vor fi departe.In noaptea asta aveam sa actionam mai multi din Agentie.Nu era o misiune doar pentru mine si Tyler ceea ce ma bucura.
-"Am ajuns.Intru."le spun in casca agentilor in timp ce imi dadeam casca neagra jos de pe cap punand-o pe ghidon.
-"Style asteapta pana ajungem si noi." se aude vocea lui Tyler si marai.Normal ca trebuia sa ma dojeneasca de fata cu toti.
-"Adams ma duc doar sa vad despre ce este vorba inauntru.Nu actionez pana nu veniti."
-"La naiba Style.Nu faci niciodata ce ti se spune?"
Daca eram singuri i-as fi raspuns ca am ascultat ordinul lui cand mi-a zis sa inchid ochii sau sa deschid gura.Dar nu voiam sa afle toata Agentia ce se petrecea intre mine si el.Asta mi-ar mai lipsi..alte barfe despre mine.
-"Las-o Adams ca isi poate purta singura de grija.Apropo Style daca mori iau apartamentul tau."
Vocea lui Jones 'Muci' imi zgarie timpanul si ma stramb scarbita cand o imagine cu el avand degetul adanc infipt in nas imi vine in mine.
-"Jones mai bine scoate degetul din nas cand vorbesti."chicotesc eu facandu-mi loc spre intrarea barului.Clatin din cap cand il aud in casca iar pe Jones probabil vorbind cu partenerul sau.
-"De unde naiba stie?"
Intru pe usa barului exact cand un motociclist beat da sa iasa.Ma impinge cu bratul puternic si tatuat grabindu-se spre primul boschete unde incepe sa vomite probabil tot ce bause in seara asta.Ma stramb iar cand il aud cum mugea ca boul la tufisuri.Dar il ignor si intru cand imi dau seama ca este doar un om.
Muzica rock imi umple timpanele in timp ce ochii mei scanau barul mizerabil in care intrasem.Inauntru era un haos total.Mese murdare pline cu halbe de bere,oameni beti tipand unul la altul,barmanul care freca un pahar cu o carpa murdara, doua-trei femei usoare agatate de gatul unor motociclisti.
Ma indrept spre bar si comand o bere in speranta ca nu ies in evidenta.Dar eram sigura ca aveam deja pe spate desenata o tinta caci nu aveam cum sa nu ies in evidenta.Ok, eram motociclista,aveam si tatuaje dar nu la vedere, dar mai mult ca sigur nu aratam ca una care facea parte din gasca lor.
Ma uit lung la halba din fata mea si observ clar cat de murdara putea sa fie.Nici moarta nu beau din asa ceva.Ma jucam cu degetele pe ea sperand sa arat ocupata.Cu coada ochiului insa observam mesele ocupate si incercam sa identific vampirii pe care Papa Bear imi spusese ca trebuiau eliminati.Ceea ce ma uimise caci normal el era impotriva mereu.Dar nu m-am plans, din contra.
Nu a fost mult pana ce unul isi face loc pe scaunul de langa mine.
-"Te-ai pierdut papusa?"
Nu ma obosesc sa imi pierd timpul cu el.Era doar un om.Vampirii pe care ii doream se aflau la o masa intr-un colt al barului.Erau trei matahale,cu tatuaje care le acopereau tot corpul,veste de piele doar, in partea de sus lasand expus prea mult din corpurile lor.
-"Nu.Dar nici nu imi pierd timpul cu tine."
Vede ca nu ii dau interes si se intoarce la masa lui fluierat de prietenii lui.Probabil vreun pariu daca ma poate agata.Unul dintre vampiri ma observa si isi face loc venind spre mine.
La naiba!Ii promisesem lui Tyler ca nu actionez singura dar acesta venea singur.Deci nu era vina mea.Eu am vrut sa astept.
-"Joci pe dura grea de prins?"ma intreaba el lasandu-si berea langa halba mea.Ma uit spre el si imi vad imaginea in ochelarii negrii care ii purta pe nas.
-"Nu, dar nu ma las prinsa de oricine."ii raspund zambind un pic spre el pentru incurajare.
-"Cu ce ocazie pe aici.Nu cred ca asta este locul unde iesi de obicei sa bei o bere."
Prost nu era dar nici foarte inteligent din moment ce stii ca Vaduva Neagra umbla la vanatoare pe strazi iar tu stai de vorba cu o femeie necunoascuta intr-un loc pe care tu insuti recunosti ca nu am ce cauta.
-"Mi s-a stricat ceva la motocicleta si astept niste prieteni sa ma ia."
Cel putin formasem o acoperire si pentru idiotii care aveau sa vina dupa mine.
Tyler incepe sa rada in urechea mea semn ca ii placea acoperirea pe care o scosesem acum pe gura.Jones ma complimenteaza imediat spunand ce fata desteapta sunt.Apoi aud un marait de la Tyler.Hmm face cumva pe gelosul?
-"As putea sa ma uit eu la motocicleta ta pana vin ei."imi spune vampirul venind mai aproape de mine si respirandu-mi aerul plin de aburii alcoolului peste fata."Apoi vedem noi cum ma rasplatesti."
Mai sa imi dau ochii peste cap.Oare voia sex sau sa imi suga sangele?Ma intreb cum faceau vampirii sex.Ca oamenii normali sau altfel?Oare se muscau intre ei in timpul actului?
Ideea nu mi se parea rea.Sa scot unul din ei afara fara sa bat la ochi era mai mult decat perfect.Si mai ales ca fusese idea lui, nu a mea.
Flutur din gene ca o domnisoara virgina si zambesc cu gura pana la urechi.
-"Ai putea?Oh Doamne!Ce bine ca te-am gasit.
Vad ca prietenii mei idioti nu mai ajung odata si imi este frica sa mai raman pe aici."
CITEȘTI
Sângele Evei (Completa)
VampireCand m-a gasit eram doar o fetita speriata care balbajea doar 3 cuvinte incontinuu.Mai tarziu am inteles ce insemnau ele.Spuneam intr-una Rege si ochi rosii. Ochii rosii erau ai vermilor pe care ii omoram de ceva timp, iar Regele ..era seful lor. Eu...