"Femeia... este prada bărbatului, este pierzania sa, este tot ceea ce el nu este şi vrea să aibă, negarea sa şi raţiunea sa de a fi."
***************
Dupa ce am cautat in dulap ceva mai pe gustul meu, am rasuflat usurata sa vad ca aveam si haine normale.Am tras pe mine o pereche si pantaloni scurti si un maieu.
Buuun..si acum ce fac?Televizor nu aveam..telefon nu aveam..carti nu aveam.Doar nu o sa stau sa ma uit in oglinda la mine toata ziua.Incep sa deschid sertare uitandu-ma in jur dupa orice care poate fi folosit ca arma.
Dupa jumatate de ora de căutare incep sa lovesc dulapul cu piciorul.Nimic!
Asta daca nu punem la socoteala machiajele.Sunt sigura ca nu puteam sa il injunghii cu rujul sau sa ii scot ochii cu rimelul.
Cine dracu punea astfel de machiaje in camere?Nu se gandea sa ascunda o arma pe undeva in speranta ca poate cineva avea nevoie?
Ma asez pe pat cu ochii in tavan.Trebuia sa imi fac in cap o lista cu prioritati.Numarul unu pe lista mea va fi cu siguranta sa imi procur o arma.Daca puneam mana pe un cutit cu atat mai bine.Doi:trebuia sa ma interesez de Maya.Trei:trebuia sa gasesc o cale de iesire.Planul incepea sa prinda contur.La ce vazusem pana acum aveam doar o solutie..geamul.Gratiile trebuiau indepartate cumva,poate cu ajutorul numarului unu de pe lista.Apoi trebuia sa fug pana la zid trecand prin gradina.Cam expusa daca fugeam ziua,deci imi trebuiesc haine negre si planul va functiona mai bine noaptea.Apoi am problema cu zidul.Cum escaladez zidul de peste doi metrii fara ajutor din partea jucariilor date de Agentie?Si aici trebuia sa fac rost de frangii si poate un carlig daca nu cer prea mult.Apoi aveam sa sar peste zid si ma pierdeam in padure pana aflam unde sunt.Bun!pana aici merge ca uns planul in capul meu,desi nu aveam nici arma,nici Maya nu stiam unde este,nici franghie ..nici macar carlig.Oftez si ma ridic din pat nervoasa trecand degetele prin parul inca ud.
Ma decid sa incerc usa sa vad daca este inchisa.Apas pe clanta si o dau in jos pana la capat.Cand s-a deschis am zambit cu toata gura.Oh happy dance!!Scot capul pe usa si ma loveste o privire incruntata a unui vierme.
-"Doresti ceva?" Ma intreaba imediat.Logic ca a pus garzi la usa mea.Doar nu era sa te lase libera dupa ce i-ai sarit la gat de doua ori.
-"Vreau sa vorbesc cu Regele."ii spun luand pozitie de drepti in fata lui sfidandu-l cu privirea.
Acesta ma masoara din cap pana in picioare si revine pe chipul meu pufnind.Isi duce maneca la gura si vorbeste.
-"Vrea sa il vada pe Rege."
Apoi isi duce mana la ureche semn ca primea raspuns inapoi.Aproba din cap ca idiotul de parca il vedea cineva inafara de mine.Ma ia de cot si ma duce la usa dubla pe care mai intrasem astazi odata numai ca de data asta nu aveam lanturi in jurul meu.Imi dau ochii peste cap cand vad ca era exact langa usa mea.
Super..nici sa stranut nu o sa pot fara sa auda ..ce sa mai zic de taiat gratii..
Ciocăne si intra cu mine pe urme.
-"Lasa-ne."se aude vocea din intuneric tunand.Imi venea sa ies eu in locul garzii care ma adusese.Imediat ce usa se inchide in spatele meu o lumina se aprinde pe biroul lui in timp ce imi minjeam ochii sa il vad.Ma apropii de el si il gasesc cu nasul in niste hartii.Parca era Papa Bear ingropat in rapoarte.
-"Ce doresti?"ma intreaba cand vede ca nu zic nimic.
Sa mori?Daca se poate chiar in chinuri.Nu cer prea mult,nu?Oare ce se va intampla daca ma duc acum la fereastra tragand de perdele?Va fi destul de rapid sau va arde sub ochii mei in timp ce eu voi dansa in jurul corpului in flacari.
-"Ma plicitisesc."spun oftand."Nu am televizor,carti.Unde sunt celalalte fete?"
Ridica privirea din hartii uitandu-se la mine incruntat.Da..eu Eva Style,il deranjez pe Regele idiotilor din treburile lui aparent foarte importante pentru ca ..ma plictisesc.
Maraie in barba si se ridica de la birou venind spre mine.Ma dau un pas mai in spate din instinct.Statura lui cu un cap mai mare ca mine ma domina chiar si de la distanta iar de aproape trebuia sa imi ridic capul sa il privesc,si nu voiam nici el sa se uite in jos la mine.Aveam impresia ca se uita cu superioritate desi eram obisnuita ca vampirii sa se creada mult peste noi oamenii.
Data un pas mai in spate puteam sa il privesc fara sa ridic capul.
-"Celalalte fete sunt libere sa faca ce vor caci ele stau de buna voie aici.Tu nu!"
Isi plieaza mainile la piept inclinand capul.Imi plesnesc limba peste cerul gurii suparata.
-"Daca tot a venit vorba.Vreau sa stiu ce ai de gand cu mine.Nu am contract cu Vibe sau cu tine.Nu sunt punga de sange a nimanui deci de ce sunt aici?"
-"Vibe?"ma intreaba el si imi vine sa ma pleznesc peste gura.Era iubitul meu la naiba, trebuia sa ii fi spus pe numele mic sau macar sa il alint cumva..iubitul..puiut..ursulet..naiba stie cum se alinta iubitii.
Il ignor incepand sa vorbesc repede sperand ca trece peste greseala mea.
-"Am ramas aici.Da?De ce nu ma pot plimba in voie?De ce am nevoie de garzi la usa?"
Pufneste intorcandu-se la biroul lui semn ca discutia asta s-a terminat.Stiam bine de ce ma tine inca inchisa..dar voiam sa aud din gura lui.
-"Poate daca nu ai vrea sa imi sari la gat de fiecare data cand ma vezi..poate ai fi libera ca celalalte."
Asa usor de citit eram?Oare cum rectionau celalalte cand il vedeau.Fluturau din gene ca idioatele?Se udau in jos pe picioare?Ok arata bine tipul.Nu am ce zice.Dar l-as prefera mort in orice clipa decat legat de pat cum spusese Vanessa.Cum naiba sa fac rost de tot ce imi trebuie ca sa scap de aici daca stau inchisa intre patru pereti?
Idiotul dracului!
-"Poate daca ai muri in clipa urmatoare nu as mai sari la gatul tau!"ma ratoiesc la el scuipand cuvintele cu ura.
Exact ca prima data cand am venit la el in birou am simtit pala de vant pe langa corpul meu care mi-a ridicat parul pe corp apoi l-am vazut in fata mea maraind printre dintii inclestati.Ma sperii si vreau sa ma intorc sa fug dar mana imi este prinsa imediat si sunt izbita de biroul din spatele lui.Cand dracu ajunsesem aici?Cand naiba ma intorsese asa repede cu spatele?Cu o mana furioasa arunca toate hartiile de pe birou si imi loveste corpul de lemnul dur.Mana lui se afla iar in gatul meu strangand cu putere.La dracu Eva!Daca ai putea sa iti tii gura aia inchisa cateodata.Se apleaca peste mine venind milimetric de fata mea.Ii simteam suflul peste fata batand cu putere semn ca nervii lui erau intinsi la maxim.Dintii inclestati care scoteau maraituri de animal printre ei incep sa se mareasca vazand cum caninii ii cresc.
Ochii devin electrizanti aprinzandu-se ca si cum cineva ii lumina pe interior cu o lanterna.Colturile gurii i se ridica lasand loc caninilor sa creasca pana ii apasa pe buza de jos.Ma uitam la el fascinata de transformare clipind des prin ceata din ochii mei caci ramaneam fara aer iar.Era clar.. aveam sa mor acum.
Ma ridica de gat in sus si ma loveste iar de lemnul dur pana ce capul meu scoate un sunet ciudat.Clar..alt cucui.Ma prind de mana lui cu putere incercand sa ii desprind degetele din jurul gatului.Inima imi batea cu putere,adrenalina curgand prin vene cu repeziciune si cu picioarele infipte bine in birou ma rostogolesc imediat lovindu-i cotul cu toata puterea.Era o metoda cunoscuta de autoaparare.Cazuta pe covorul moale ma ridic imediat in picioare pregatita de atac.Nu am sa mor nici de a dracu fara sa lupt pana la ultima suflare.
Maraia in continuare la mine tinand privirea fixata pe ochii mei.Cu coada ochiului observ cutitul micut de desfacut plicuri si il inhat imediat de pe birou tinandu-l in fata.
Ochii lui se maresc putin vizibil uimit de ce vedea.Nu se astepta cred la atata tupeu din partea mea in casa lui..in biroul lui.
Incepem sa ne dam tarcoale in jurul biroului.Nu puteam spune care era prada si care era vanatorul in momentul asta dar daca ma uit bine la coltii lui tind sa cred ca sunt prima varianta.Daca ma prindea iar, cu siguranta avea sa ma muste sugandu-mi sangele pana la ultima picatura.
-"Hai.Vino idiotule!"il indem eu aproape ranjind.Nu stiu de unde tupeul asta pe mine.Nu ma masuram in putere cu el dar macar muream incercand.
Lovesc cu cutitul peste birou spre el si se retrage imediat dar ii agat camasa rupandu-i nasturele.
Se uita in jos apoi din nou la mine incruntat.
-"Nu tii deloc la viata ta Eva!"ma ameninta el dezvaluind fara sa vrea ce avea sa imi faca daca ma prindea.Nu faceam eu prea multe daune cu un cutitas care nu taia dar daca il infigeam in frunte aveam sa pot scapa pana isi revenea.
Imi trebuia doar ocazia perfecta.
-"Mai bine mor decat sclava voastra."ii marai inapoi incercand sa ghicesc pe care parte a biroului va veni.Faceam un pas la dreapta..facea si el..eu la stanga..hop si el.
Loveste cu pumnul in birou si sare peste el venind direct spre mine.Ma dau doi pasi in spate pana ce simt peretele in spatele meu si fac un salt invatat la parkour cu piciorul pe perete si altul care ii sterge maxilarul lovindu-l puternic.
Fug repede in locul unde statuse el lasand biroul intre noi.El ramane in locul unde fusesem eu stergandu-si sangele de la gura cu maneca.
-"A doua oara cand ma lovesti Eva pe ziua de azi.Ori esti prea naiva lasandu-te condusa de adrenalina,ori esti altcineva fata de ce spui."
Ups!Stiu ca actionez acum din instincte.Tot ce invatasem la Academie imi venea acum in cap calculand sansele si pasii pana la usa pe care sa pot fugi,dar nu voiam sa stie asta pana nu aveam avantaj in fata lui.
-"Ai uitat cum e sa fii uman, scarba?Adrenalina e mai puternica decat un drog."
CITEȘTI
Sângele Evei (Completa)
VampireCand m-a gasit eram doar o fetita speriata care balbajea doar 3 cuvinte incontinuu.Mai tarziu am inteles ce insemnau ele.Spuneam intr-una Rege si ochi rosii. Ochii rosii erau ai vermilor pe care ii omoram de ceva timp, iar Regele ..era seful lor. Eu...