Capitoul 25: Keeping me far

2.2K 165 2
                                    

"Femeia este măr şi şarpe concomitent."

********************

Ma trezesc din cauza unei dureri de ceafa semn ca dormisem stramb.As fi vrut sa duc mana catre cap dar in timp ce deschideam ochii...raman cu mana in aer.
Aproape de fata mea dormea...monstrul!
Eram fata in fata,mana lui peste talia mea, piciorul meu incolacit pe al lui iar mana care ramasese in aer clar fusese ridicata dupa el.
Acum realizez de ce dormisem prost caci ma aflam pe bratul lui in timp ce fetele noastre se atingeau in dreptul nasului.
Ramai te rog.
Cuvintele imi revin in minte si mi-as fi dat una peste ochi daca nu riscam sa il trezesc.Raman inghetata pe locul meu profitand de ocazia de a-l avea asa aproape pentru a-l studia mai bine.
Frumusetea chipului era cea care ma bloca mereu.Nasul drept,pometii ridicati,barbia ascutita..parca fusese sculptat in piatra de un mester.Stiam ca in spatele pleoapelor inchise se ascund cei mai frumosi ochi vazuti vreodata de mine.Cum era posibil ca Dumnezeu sa fie atat de darnic cu un monstru?
In povestile citite de mama monstrii niciodata nu aratau asa de bine.De ce lui i se daduse acest dar?
Este aproape umilitor faptul ca ma topeam cand il vedeam la fel ca prostutele care se vandusera.
Oricat de stupide si nesatisfacute imi erau dorintele nu le puteam nega existenta.Oare as fi cazut in plasa placerilor carnale ca ele?
Nu,nu m-as vedea o femeie asa usoara.Eu inca credeam in romantism in ciuda modului in care fusesem crescuta.Din ziua in care citisem o carte siropoasa imi dadusem seama ca voiam la fel.Voiam ceva romantic,ceva care sa imi inalte flurii din stomac pana in punctul in care ii simteam ca voiau sa evadeze.O dorinta ascunsa sa am parte de acel barbat care sa imi arate ce inseamna dragostea adevarata,un barbat care sa ma adore si sa ma pretuiasca numai pe mine.Iar eu in schimb aveam sa ii dau mintea,sufletul dar mai ales inima.
Renuntasem la dorinta mea cand am vazut ca in lumea in care traim barbatii nu vor decat sex, distractie si femei usoare pe care le convingeau repede.
As fi vrut sa traiesc in epoca in care barbatii faceau curte femeilor luni intregi iar sarutul pe obraz era considerat ceva de neacceptat pana la casatorie.
Atunci stiai cu siguranta ca barbatul acela se va indragosti de cum esti pe interior si nu cum arati sau cat de mari ai sanii sau fundul.O lume in care barbatii iti scriau scrisori sau biletele si nu iti dadeau un mesaj cu emoticoane..
Mi-am zis atunci ca dragostea adevarata nu exista ca totul este o inchipuire a unor autori de carti sau regizori de filme.Dragostea devenise mai comerciala decat Pepsi.

De multi ani imi ingropasem dorintele atat de adanc incat uitasem ca mai exista si le ascunsesem in spatele mastii Vaduvei Negre.
De ce imi aduceam aminte acum de ele cand monstrul din fata mea doar ma sarutase?
Nu fusese primul..dar nici nu visasem la dragostea adevarata dupa primul sarut cu Tyler.Fusese exploziv,plin de pasiune dar nu se simtise ca atunci cand buzele monstrului le atinsese pe ale mele...de parca eram destinati sa ne gasim iar acum cand o facusem..vedeam explozii de fluturasi si artificii intre noi.
Imi plimb privirea pe tenul lui masliniu trezindu-ma ca il compar cu un pirat exotic care ma furase pe corabia sa..sedusa de privirea albastra ca marea,care putea sa exprime deopotriva si provocari fierbinti dar si batjocora nemiloasa.
La naiba trebuia sa mi-l scot din cap!
Probabil ca aveam sa ma obisnuiesc in timp cu masculinitatea lui intensa sperand ca reactiile in prezenta lui sa se mai tempereze.Trebuia caci altfel fanteziile in prezenta lui incepeau sa devina periculoase.
Trebuia de asemenea sa nu uit cine este chiar daca in tot acest timp cat statusem aici imi demonstrase ca nu este monstrul pe care il credeam.Ce monstru mi-ar fi ingrijit ranile si m-ar fi lasat in viata desi ii sfidasem rangul in fata altor vampiri.
Si totusi..de ce ma tine in viata?
Parca simtindu-mi privirea pe chipul sau acesta incepe sa se trezeasca deschizand usor ochii pana ce privirea lui albastra se fixeaza in ochii mei.Pupilele i se dilata si ochii incep imediat sa i se aprinda la albastru neon pe care il stiam.Oare ochii mei albastrii se aprind la fel cand il vad?
Nu spunem nimic ci doar ne privim pentru un timp indelungat.

Sângele Evei (Completa)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum