"Iubirea dă naștere geloziei, dar gelozia ucide iubirea."
Christina a Suediei
******************
Ajunsa in Agentie ma duc direct in camera mea hotarata sa ma schimb de hainele pline de sange.Limuzina neagra imi tot ocupa mintea dar nu destul de mult incat sa nu aud de pe holuri chicote de femeie.Oare erau agente care se intorceau de pe teren la fel ca si mine?Mai stiam doar doua care sa locuiasca langa apartamentul meu asa ca probabil vorbeau intre ele.Dar o voce cunoscuta ma face sa ciulesc urechile mai atenta.Asta era vocea lui Tyler.
Deschid usa si il vad cum intra intr-adevar in dormitorul uneia dintre ele.Ce dracu?Se opreste cand aude usa mea si mareste ochii uimiti in directia mea.Deschide gura sa spuna ceva dar o inchide repede inapoi.Il prinsesem jumate pe hol jumate in dormitorul aleia.Ce dracu mai era de spus?Ma incrunt in directia lui desi o urma de uimire amestecata cu dezamagire se putea observa clar pe chipul meu.Isi lasa capul in jos parca dezbatand daca sa intre sau nu apoi paseste inauntru inchizand usa in spatele lui.Ii imit gestul numai ca eu trantesc usa cu putere facand-o sa tremure din balamale.
Idiotul!Afemeiatul dracului!Acum jumatate de ora se saruta cu mine lipiti de un cacat de zid si acum deja trecea la alt dormitor?Pfoaai!Auzisem ca este un afemeiat care nu tine cont de sentimentele femeilor dar nici chiar asa!
Ma trantesc pe pat lovind perna cu pumnul.Ce idioata am fost sa cred ca el chiar ma place.L-am mai si lasat sa ma sarute!Fusese primul la dracu sa ma ia de idioata!Eram dezamagita de mine si de corpul care ma tradase in prezenta lui.
Dar gata!De maine nici nu vreau sa mai aud de el.Ce naiba m-o fi mancat pe mine in fund sa ma las pacalita de un idiot ca el?Eu, Eva Style sarutandu-se pe ascuns cu idiotul Agentiei!!
Ma duc la dus spalandu-ma de sangele viermelui si aruncand hainele in cosul cu rufe.
Ma ghemuiesc in pat cu perna in brate incercand sa adorm dar imaginea lui Tyler intrand in dormitorul fetei nu imi iesea din cap.
Asa iti trebuie daca crezi in cai verzi pe pereti.Te-a pacalit afemeiatul Agentie si sunt sigura ca m-ar fi pacalit in continuare daca nu vedeam asta seara scena cu ochii mei.Bine ca nu am ajuns mai departe de cateva saruturi furate pe ascuns.Doamne fereste sa se intample altceva!
Dupa ce m-am zvarcolit intre cearceafuri cateva ore am reusit sa adorm intr-un final.Ma gandisem la un moment dat sa ma duc in sala de antrenament dar imi era teama sa nu dau ochii cu el.Bravo Eva!Acum nici sa ma antrenez nu mai puteam din cauza lui!
Auzisem batai usoare in usa la un moment dat dar nu am deschis.Stiam cine este!La mine in dormitor nu va mai intra niciodata!
Adorm pana la urma exact cand noaptea facea loc zilei de maine.Marai cand telefonul de langa pat incepe sa bazaie semn ca primisem un text.Intind mana dupa el.Cine naiba indrazneste sa imi trimita text la ora asta?Nici nu stiam cat este ceasul..clar prea devreme daca eu inca dormeam.Numele lui Vibe imi apare pe ecran si o adresa cu o ora se fac vizibile dupa ce il deblochez.Ochii mi se muta spre ceas si icnesc surprinsa.Este ora 12?!?Cand dracu am dormit atat?Eu niciodata nu dorm pana la ora asta.Sar din pat si ma duc la baie spalandu-ma repede.Apoi fug spre bucatarie.Ma opresc inainte sa intru uitandu-ma sa vad daca idiotul este pe aici.Cand vad ca bucataria este goala intru si ma duc direct la cafetiera.
Langa ea zacea un trandafir alb.Hmm cine l-o fi lasat aici?
Il las tot acolo si imi pun cafea in ceasca mea.Fug inapoi in dormitor si incep sa ma imbrac in timp ce ma mai opream din cand in cand sa mai iau o gura din ceasca.Pana am tras pe mine hainele de sala terminasem si cafeaua.
Fug pe scari spre parter pana in sala dar ocolesc sacul de box si ma duc direct la aparatele de fitness.Imi propusesem sa trag la tinta mai incolo dupa ce termin de alergat pe banda asta.
Ma bucuram sa vad ca nici urma de Tyler in sala ceea ce insemna sa ori fusese dimineata ori inca dormea dupa o noapte zbuciumata in prezenta fetei.
Vanessa in schimb vine langa banda mea de alergat si pune monopol pe cealalta.
-"Buna pisicuta."ma saluta in timp ce isi seta banda.
-"Buna."raspund scurt.Chiar nu aveam chef acum de barfe cu ea.Imi era draga dar vorbea prea mult.
-"Te-ai trezit cu fata la cearceaf?"ma intreaba apasand deja nervoasa pe cateva butoane care practic refuzau sa se supuna ei si sa ii porneasca banda de sub picioare.
-"Nu."o opresc pe a mea,cobor si o setez pe a ei apoi urc inapoi alergand mai rau ca inainte.
-"Cum merge cu Vibe?" ma intreaba ignorand perfect faptul ca ma vedea iritata dar tot nu ii tacea gura aia.
-"Perfect.De fapt chiar as mai avea nevoie de o bluza ca daca trecuta.Asta seara ma vad cu el."
Stiam ca Tyler va trebui sa ma insoteasca in intalnirea mea asa ca de ce sa nu ii platesc cu aceeasi moneda.Asta seara voi fi foarte afectuoasa cu Vibe!Am sa ii arat idiotul ca si pe mine ma doare in cot de tot ce intamplase intre noi.Aveam sa ma concentrez pe Vibe acum pana ce sclavul viermilor va avea incredere in mine ca sa scuipe tot ce face in clubul ala al lui.
Vanessa deja trancanea de zor despre ce garderoba are, mandra probabil, dar nu o mai ascultam caci in sala isi face aparitia Tyler uitandu-se in jur.Cand ma vede vine direct spre mine.Deci ma cauta?
Se opreste o secunda cand o vede pe Vanessa dar cred ca hotareste sa continue caci nu s-a mai oprit decat in fata mea.
-"Buna."imi spune slab.
Nu ii raspund deloc ci ma intorc catre Vanessa incruntata care decisese ea sa ii raspunda in locul meu.Cand ma vede Vanessa tuseste fortat si se uita in jos.
-"Eva..voiam sa vorbesc ceva cu tine..legat de aseara..!"
Il manca pe interior, cred, de venise el sa se scuze chiar daca nu eram singuri.Nici nu ma uit la el in timp ce alergam in continuare.Cand vad ca nu mai vorbeste atunci rup eu tacerea.
-"Ti-am zis ca nu am fost ranita.Sunt bine.Acum dispari ca imi iei aerul.Ah si la ora 8 am intanire cu Vibe.Daca esti gata pana atunci bine, daca nu stai acasa."
Am oprit banda tragandu-mi sufletul.Iau o gura de apa din sticla si o pun la loc in geanta.
Imi sterg transpiratia cu prosopul pe care la fel il arunc in geanta si plec trecand pe langa ei fara sa le zic nici la revedere.Stiam ca ce voia sa vorbeasca nu era legat de misiunea de aseara dar am vrut sa ii dau de inteles ca altceva noi nu avem sa ne vorbim.
Ma duc la Papa Bear in birou.Il gasesc cu nasul in niste hartii si parea pierdut de tot.
-"Sa le ia dracu de rapoarte!"exclama el cand ma vede.Chicotesc usor si ma asez pe scaun.
-"Papa Bear?"il strig pe nume pentru ai atrage atentia din hartiile alea.Lasa un teanc din mana si se uita pe deasupra ochelarilor la mine.
-"Adams mi-a zis ce informatii ai scos de la vampirii captivi.Stiu acum de ce vrei sa mi se pazeasca curul dar azi am intalnire cu Vibe.Voiam sa stii doar.Ma duc si inainte sa comentezi ceva..Tyler va fi coada mea."
Inchid ochii tragand aer in piept.Ma asteptam sa izbucneasca tipand ca nebunul ca iar nu ii ascult ordinele, ca iar ies noaptea pe strazi..blablabla.
Dar el doar aproba din cap si ma lasa cu gura cascata la ce scoate pe gura.
-"Ok dar ai mare grija."
Prima data am crezut ca mi s-a parut dar cand observ ca nu mai zice nimic decid sa nu il mai retin asa ca fug pe usa bucuroasa ca ma pot duce la intalnire.
Dupa o runda in poligon si un pranz bogat ma duc la Vanessa in vechiul ei dormitor sa alegem ceva pentru diseara.I-am zis ca ii dau voie sa ma imbrace cat poate ea de sexy.Nu stii cata bucurie pe capul ei.Aruncase aproape toate hainele pe pat ridicand cate o fusta sau o bluza apoi arunca pe podea ce credea ea ca nu este bine.Se decide catre alta bucata de material si ma impinge catre baie sa ma schimb.
Oftez cinci minute mai taziu cand vad iar rochie scurta dar mai ales decoltata.Rochia gri in doua bretele si decolteul patrat in fata lasandu-mi jumate din sani afara, era cel putin mai lunga ca ultima.Dar compensa decolteul destul.Imi pune in brate doua sandale platforma si imi face vant pe usa dormitorului spunand ca trebuia sa faca curat acum.
Ajunsa la mine le pun pe pat si ma uit la ceas.Inca doua ore...Ce naiba fac in doua ore..
CITEȘTI
Sângele Evei (Completa)
VampireCand m-a gasit eram doar o fetita speriata care balbajea doar 3 cuvinte incontinuu.Mai tarziu am inteles ce insemnau ele.Spuneam intr-una Rege si ochi rosii. Ochii rosii erau ai vermilor pe care ii omoram de ceva timp, iar Regele ..era seful lor. Eu...