Capitolul 29: Running,running from myself

2.1K 191 1
                                    

„Poţi să te plângi că tufele cu trandafiri au spini sau poţi să te bucuri că tufele cu spini au trandafiri."

— Abraham Lincoln

************

Spre surprinderea mea, monstrul a ordonat sau a permis ca eu sa umblu libera in casa.Bineinteles cu garda de corp dupa mine.Daca nu era Rick prin apropiere atunci se gasea cineva uman sa o faca.Ii invatasem cu programul meu normal de dormit noaptea si plimbat ziua.Imi spusesem ca asa era mai bine si pentru evadare.Odata ce se obisnuiau ca noaptea doar dorm atunci nu ma vor deranja iar planul evadarii il mentinusem la fel.Aveam sa evadez noaptea.
Pe timpul zilei aveam garzi umane iar seara nu ma deranjam sa verific cine sta la usa.
Dar m-am bucurat din plin de libertatea din casa.Petreceam timp cu fetele, in special cu Maya, in toate locurile permise gen bazin,saune,masaje etc.
Ma plimbam des prin gradina incercand sa invat drumul pe dinafara altfel ca dupa o saptamana il stiam cu ochii inchisi.Am profitat de sala de antrenament in fiecare seara inainte de culcare pentru ca aveam nevoie ca muschii sa nu imi cedeze la escaladarea zidului înalt dar mai ales la alergare.
Usor,usor ma familarizasem cu locul si cu unele fete.In schimb...pe monstru nu il mai vazusem din noaptea in care ne intorsesem de la dineul ala grotesc.Ma bucuram ca ma evita la fel de mult cat voiam sa il evit eu.
Conform programului meu stiam ca mai trecuse o saptamana iar acum cu mintea limpede stiam ca vreau sa evadez mai mult ca orice.Ma agatam de orice amintire, de la Papa Bear...pana la dineul groazei.Trebuia sa ajung inapoi din mai multe motive.Unul era faptul ca Agentia era in pericol din cauza amenintarii vampirului Seth si ma ingrozea faptul ca in orice moment monstrul avea sa ii permita atacarea acesteia iar eu eram prea departe sa ii ajut, apoi al doilea fiind bineinteles prinderea lui John.Petrecerile lui trebuiau stopate!Usor,usor am sa ajung la toti vampirii din seara aceea dar mai intai trebuia doborat monstrul.Iar asta nu era sarcina usoara.Era clar ca o invazie la el acasa nu era in favoarea noastra.Trebuia prins afara,singur si vulnerabil, ceea ce facea misiunea aproape de imposibil.Cum sa il desparti pe Rege de garzile lui sau de siguranta oferita de casa acestuia?
Aflam de la Rick cand este plecat dar niciodata mai mult de o noapte.
Seara cand ma bagam in pat era mai greu caci ma napadeau amintirile pacatului meu infaptuit exact pe locul unde dormeam.Ma intorsesem si la obiceiul..prost,de a dormi doar cateva ore pe noapte.Cateodata ii simteam prezenta in camera, dar dupa un timp incetase.
Cum spuneam pe o parte bucuroasa ca in ziua evadarii nu ma va intrerupe nimeni,dezamagita ca ma uitase.
Dupa ce am fost sigura, in urmatoarea saptamana, ca noaptea nu mai vine nimeni sa ma controleze,am inceput sa imi pun in aplicare planul.Am deschis fereastra sa vad daca se schimbase numarul garzilor in gradina.Timp de trei zile nu erau decat cele doua pe care stiam,apoi desfaceam suruburile sa vad daca descoperisera,dar erau aceleasi suruburi slab insurubate de mine,si la sfarsit verificam cutitul daca este acolo.Imi facusem un ritual din asta in fiecare seara inainte de culcare.

Cand se apropia saptamana de sfarsit,mi-am prospus sa incerc planul.
Aveam sa evadez la noapte.
Dimineata cand m-am intalnit cu fetele la micul dejun m-am comportat normal,razand si facand glume cu ele desi muream de nerabdare sa se apropie seara.Cand toate se indreptau catre activitatile din ziua respectiva, unele la plaja, altele la bazin,am mimat faptul ca ma durea putin capul si am plecat in camera mea sa dorm caci aveam nevoie de odihna inainte sa evadez.
Cine stie cat aveam sa alerg prin padure.Orice picatura de energie pastrata era bine venita.

Cand m-am trezit am luat cina cu fetele si m-am retras iar in camera pentru a ma pregati.
Mi-am facut dus,mi-am legat parul sus exact cum faceam inainte sa ies la vanatoare pe strazi, si mi-am pregatit hainele negre gasite in dulap:o pereche de jeasi si un tricou.Am rupt cearceaful de pe pat facand din el o legatura pe trunchiul meu care sa imi tina cutitul la indemana cum eram invatata cu hamul de piele de la Agentie.Din pacate nu am avut bocanci in dulap dar imi pastrasem tenesii sport de la sala.
M-am imbracat in hainele negre si m-am uitat in oglinda inca odata.Perfect!Curaj acum!

Sângele Evei (Completa)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum