Tom Robbins: "Pierdem vremea cautand partenerul perfect, in loc sa incercam sa facem dragoste perfect."
*****************
Este prea tarziu ca sa mai opresc ce a inceput intre noi.O lupta intre mandrie si prejudecati.Saruturile noastre lacome stau sa completeze gandirea mea caci foamea nu o putem stapani prin cateva atingeri de buze.
Amandoi voiam mai mult,amandoi cadeam in abisul creat de dorinta fierbinte dintre noi in care vom zace abia apoi sa ne caim.
Dar nu acum..acum traiam prezentul la o intensitate maxima.Tricoul meu de mult uitat langa pat era dovada ca imi permisesem sa cad in dizgratia celor care odata au crezut in mine.Nici mintea nu mai era impotriva mea, aruncandu-mi vorbe de ocara ca de fiecare data.Se intoxicase si ea de puterea albastra care privea prin ochii mei direct inauntru capului meu facandu-ma sa imi uit viata.
Pana si trupurile noastre atent lipite unul de altul, parca fiind sculptate impreuna de mesteri sa se potriveasca la fiecare curba, erau dovada ca intre noi nu mai putea interveni nimic in acest moment.
Se lupta cu mine altfel.Se lupta pentru controlul mandriei caci ma tinea sub el cu toata greutatea dovedindu-mi inca odata ca el este cel care detine puterea...iar mie ..culmea..imi placea.
Limba lui o domina pe a mea iar dupa ce si-a dovedit suprematia asupra ei a continuat pe pielea dezgolita a gatului si bustului care se arcuia si cobora la fiecare senzatie tare primita din partea lui.Eram ca olarul si lutul caci sub degetele sale atente pielea mea se mula dupa dorinta lui in timp ce ale mele se indreptau timid spre tivul tricoului său incercand sa castig teren in fata lui.Numai atunci buzele sale mi-au parasit pielea, mult prea incinsa, ca sa i le simta raceala specifica speciei sale, cat sa ma lasa sa imi duc misiunea la sfarsit.Iar cand tricoul sau s-a alaturat pe podeaua de lemn cu al meu a fost singurul moment in care o singura intrebare imi trecuse prin cap..incotro te indrepti?Spre pierzania dulce.. raspunde inima cand buzele sale s-au intors pe pielea gatului facandu-ma sa ma arcuiesc pentru a-mi domoli pielea calda facand contact cu a lui care era rece,aducandu-mi aceea briza binecuvantata.
Ne completam perfect in miscari si sunete desi eram total opusi.El maraia aproape la fiecare particica noua descoperita,eu gemeam cand o desfata si o iubea ca pe ceva pretios,el era rece,eu eram bucuroasa ca raceala lui imi potoleste focul eliberat prin fiecare por,el imi arata clar ca domina pana si aici, iar eu ma supuneam lui caci inexistenta experientei mele ma invatase sa ma mulez dupa el din moment ce de fiecare data isi aratase suprematia.
Abia cand degetele sale mi-au gasit nasturii blugilor mi-am permis sa deschid ochii curioasa daca de data asta va mai avea nevoie de aprobarea mea.
Chiar daca se uita in ochii mei, parca inca socat de tot ce se intampla, nu a vrut sa ceara vreo parere caci el era Regele si o ceruse deja odata.Degetele sale deschid lent,parca mult prea lent, nasturii blugilor dezlipind materialul de pe picioarele mele cu o indemanare pe care oricine ar fi fost gelos.
Un tremur usor pune stapanire pe mine vrand parca sa imi aduca aminte cat de goala ramasesem sub privirea aceea marina.Doar materialele subtiri ale lenjeriei intime sunt cele care imi pastrau inca din mandrie dar stiam ca in curand nici ele nu ma vor proteja prea mult caci sub mainile lui dibace nu cred ca exista material care te poate salva.
Cand pantalonii se alatura resturilor de haine de pe podea,se opreste in picioare langa pat masurandu-mi corpul cu ochii stralucind.
As fi dat ani din viata mea, si asa prea scurta, ca sa pot auzi acum ce gandeste.Ma simteam expusa si vulnerabila pentru prima data in viata, dar nu simteam frica ci dorinta pura in timp ce senzatiile reveneau pe sub pielea urmandu-i privirea.
Instinctul sau neexperienta sunt cele care ma imping sa imi ridic mainile de pe saltea infasurandu-ma cu ele pe corp ca si cum ar putea sa ma protejeze sub privirea glaciala care se incapatana sa ramana fixa pe mine.
Maraitul este primul indiciu ca ceea ce facusem nu era pe placul lui apoi salteaua care se lasa sub genunchiul lui in timp ce mainile sale mi le prind pe ale mele si le indeparteaza dupa sursa placerii lui.Mi le tine departate,inapoi pe saltea,reluandu-si activitatea de a ma privi intens.Oare stie cata tortura provoaca privirea sa?
Imi musc buza inchizand ochii, hotarand sa il las in voie fiindu-mi prea teama sa il indemn sa ma atinga.
Dar nu ezita mult cand un deget al sau se opreste pe gatul meu apoi lent incepe sa coboare pe mijlocul trupului de parca avea cutit cu care sa ma taie in doua.Nici daca facea asta nu cred ca imi provoca geamatul care imi scapa cand sub linia desenata a degetului sau apar fiorii care imi ridica parul de pe corp, electrizata fiind de tot ce facea.Cum poate o simpla atingere sa faca atatea daune unui trup omenesc?
Aluneca mai departe pe linia abdomenului si imi tin respiratia concentrandu-ma doar pe atingerea sa.Ajunge la materialul fin care ii oprea drumul si ma intrebam daca va avea aceasi soarta ca tricoul.Dar inca nu era pregatit probabil, caci continua desenul peste material coborand periculos de mult.Inghit in sec asteptand sa atinga punctul care acumula acum senzatiile provocare de el si rugandu-ma in gand sa puna capat torturii.
Un icnet dezamagit imi scapa printre buze cand ocoleste zona si aluneca mai departe pe unul dintre picioare oprindu-se doar cand ajunge la genunchi.Nici cele 3 ore de alergat pana aici nu imi taiasera rasuflarea ca acum.
Isi reia acum traseul insa cu toate degetele de la mana facand senzațiile de 5 ori mai dureroase,de 5 ori mai intense.Cand ajunge inapoi la genunchi deja il imploram cu ochii sa inceteze tortura si sa puna capat focului ce arde in interiorul meu.
Se uita in sus spre mine vazandu-mi implorarea dar nu ii provoaca nici o mila caci locul degetelor este luat acum de buzele sale trasand aceasi linie.Nici de data asta nu se opreste acolo unde l-as fi dorit cu cea mai mare ardoare ci doar trece fugitiv cu buzele parca vrand sa imi aminteasca cat de bine fusese odata.Degetele mele strang patura de sub mine partasa la tortura pe care o primeam.Sa fie asta pedeapsa mea?Caci mi se parea mai aspra decat orice subsol in care puteam fi inchisa.
Imi prinde spatele genunchiului ridicandu-mi talpa pe saltea in timp ce se aseza in genunchi langa pat,intre coapsele mele.Depunea saruturi reci si umede de-a lungul pulpei facandu-mi corpul sa tremure incontrolabil.
Incep sa simt efectele torturii sale caci capul incepea sa ma doara si trupul devenise rigid fiind atent concentrata numai pe singurul loc unde buzele sale ma atingeau.
-"Te rog."imi scapa pana la urma singurul gand care imi dadea tarcoale de ceva timp.Il rugam sa puna capat sau sa continue,caci eram prea confuza?Pe o parte imi placea tot ceea ce facea iar pe de alta parte imi doream sa ajunga in punctul culminant sa ma scape de senzatiile multiple care imi puneau la incercare trupul.
Poate asta a si asteptat sa imi auda cuvintele scoase cu un geamat de implorare din gura ca el sa se intoarca inapoi acolo unde buzele sale deja gustasera din fructul dorit.Desi materialul inca impiedica, asta nu l-a oprit ca sa ii simt rasuflarea rece peste punctul fierbinte.Spatele mi se arcuise pana in punctul in care coloana ma durea in timp ce degetele mele au parasit salteaua infigandu-se in parul sau.
Un icnet usor surprins a urmat cand materialul cedeaza sub degetele sale cazand singur in bucati langa genunchii sai.Isi ingroapa limba prin faldurile mult prea fierbiti si umede aducandu-ma pe culmile placerii si desfraului pe care le mai atinsesem odata.Stiam ca nu mai dureaza mult pana sa imi tip eliberarea dar el avea normal alte planuri in cap caci se opreste cand simte ca trupul incepe sa imi tremure.Un tipat dezamagitor imi iese din gat cand imi dau seama ca o facuse intentionat.Se ridica din nou in picioare iar de data asta ii zaresc ranjetul pe buze chiar daca lumina lampii devenea din ce in ce mai slaba din cauza consumarii gazului.
Isi desface cu miscari lente cureaua pantalonilor si ma ridic parca hipnotizata sa il ajut.Imi intind degetele catre catarama in timp ce el si le lasa in jos pe ale lui oferindu-mi total control asupra acestui aspect.Imi ridic privirea in sus iar ochii ma priveau mult prea excitati caci culoarea devenise mai albastra ca niciodata iar pupilele i se marisera.Ma intrebam de ce nu ii iesisera coltii inca.
Simteam ca daca ma mai uit mult in ochii sai degetele imi tremurau de emotie asa ca decid sa ii sarut abdomenul bine facut pana ce pantalonii ii erau desfacuti.Degetele sale se opresc in parul meu dar s-au indreptat catre clama scotand-o de acolo si aruncand-o in spatele sau.Nici elasticul nu i-a opus prea multa rezistenta caci il rupe imediat cu un deget.Imi trece mainile prin par rasfirandu-l pe spate in acelasi timp in care eu reusisem sa desfac si pantalonii si ii trageam in jos pe picioare pana la genunchi.Ma trezisem fata in fata cu membrul lui deja intarit, desi ascuns sub boxerii negrii, parca isi tipa si el eliberarea.
Imi trec degetele peste umflatura proeminenta vrand parca sa vad daca totul este real si simt cum degetele sale se infig in parul meu si strang in pumnul sau cateva suvite.Imi trage capul pe spate si ma forteaza sa ma uit in ochii lui cu mana care imi ridica maxilarul.Se apleca si imi acapareaza buzele intr-un sarut lacom aratandu-mi inca odata ca cel care va conduce tot ..va fi el.Ma apleaca pe spate pana ce salteaua imi loveste pielea incinsa iar greutatea lui masculina imi domina imediat trupul.
Buzele i se intorc pe maxilar apoi coboara pe gat lasand in urma dare de dorinte si frustrare.Apogeul insa il ating cand unul dintre sani cade victima torturii limbii sale si imi ignora gemetele de implorare si arcuirea care ii cerea mai mult,in timp ce cealalta mana imi gaseste sfarcul celui de-al doilea san supunandu-i pe amandoi imediat puterii sale.
Tot corpul imi tipa acum durerea care trecea in valuri prin mine si credeam ca asta doreste sa faca ,sa ma innebuneasca pana in punctul in care cedam mintal torturii sale.
Il zgarii pe spate nervoasa cu unghiile dar nici asa nu il indupleca,ba din contra parca vrand sa ma pedepseasca pentru zgrieruri isi impinge sexul intr-al meu prin materialul boxerilor lasandu-ma iar sa implor in asteptare.Doar mana sa alege sa imi satisfaca o dorinta cand aluneca intre noi atingandu-ma usor doar cu varful degetelor peste punctul mult prea fierbinte si doritor de senzatii mai intense decat atat.Ma imping in mana sa dar si-o retrage ducand-o la buzele sale si gustand probabil rezultatul torturii sale.
Mi se pare erotic si excitant cand il vad cum isi linge degetul si imi ridic fara sa vreau bazinul catre membrul lui umflat cred ca deja la maxim.Se opreste si se uita spre mine uimit de indrazneala mea dar ma saruta imediat pe buze lasandu-mi gustul usor sarat de care el avusese parte deja.
Mainile mele se indrepta catre boxerii sai de care trag in jos pe coapsele sale dar maraie imediat si imi imobilizeaza mainile deasupra capului.Normal ca el trebuia sa fie cel care decide si acest moment când se va intampla numai cand el va dori iar acum se facuse inteles.
Simteam cum lacrimi de frustrare se acumuleaza caci incepusem sa cred ca ma va respinge si acum doar de juca cu mine.
Dar imi alunga imediat gandul cand singur scapa de boxerii lui care au aceasi soarta ca restul hainelor aruncate pe podea.
Acum piele pe piele,rece pe cald, corp pe corp simteam cum tensiunea creste intre noi caci nu mai era drum de intoarcere pentru ce avea sa urmeze.
Degetele sale se impletesc cu ale mele deasupra capului meu in timp ce bazinul său se pozitiona intre coapsele incinse.Din reflex mi se incolacesc in jurul sau si inchid ochii cand ii simt membrul cum ma atinge.Imi saruta gatul,obrajii si ochii exact cand se pozitiona spre intrare.
-"Imi pare rau dar va durea putin."imi sopteste vorbele cand buzele sale se opresc de sarutat exact langa urechea mea.Durerea era ultima mea grija in acest moment caci senzatiile acumulate in tot acest timp care parca hranise focul din mine riscau sa explodeze ca un vulcan adormit.Imi musc buza asteptand dar el mi-o prinde cu dintii lui si mi-o trage la el in gura,apoi imi indeparteaza buzele lasand limba sa alunce inauntru in timp ce membrul lui facea la fel.
Am simtit intepatura durereroasa si doua lacrimi imi parasesc imediat ochii dar sunt prinse de buzele sale inainte sa se rostogoleasca pe langa tample.Nici nu observasem ca incetase sarutul.Se opreste pentru cateva secunde din ce facea,probabil lasandu-ma sa ma obisnuisc cu senzatiile noi care imi invadasera corpul iar in tot acest timp se reintorsese in a-mi acoperi fata cu saruturi si vorbe dulci.Nu credeam ca am sa aud vreodata din gura lui cat de frumoasa sunt si cat ma dorea.Toate astea au efect caci fara sa vreau imi misc bazinul care imi aduce aminte cat de bine se simte el in interiorul meu.Luand-o ca pe o invitatie,incepe sa se miste incet facand focul din interiorul meu sa se aprinda imediat.
Imi dau ochii pe spate si ii strang degetele inca impreunate cu ale mele.Spatele mi se ridica arcuindu-se.Oh Doamne ce bine il simteam!
Tip involuntar excitata cand ritmul sau se mareste pompand senzatii care explodau inauntru meu pana ce capul imi vuieste ametit.
Nu stiu de ce corpul meu incepe sa aibe o minte propie caci bazinul mi se ridica intampinandu-l cand miscarea sa il lovea de mine.Maini care se atingeau,gemete si maraituri,implorari sa nu se opreasca si asigurari ca nu o va face,numele noastre pronuntate de noi erau ceea ce se cumula cu fiorii si senzatiile pe care amandoi le impartaseam.
Iar cand totul a devenit dureros de placut am simtit cum vulcanul din mine incepe sa erupa.Mai intai incet parca vrand sa ma avertizeze de ceea ce urma,apoi din ce in ce mai mult pana ce ultimul tipat al numelui sau mi-a parasit gatul prinzandu-ma de gatul său, strangandu-l la piept.Ma luase in brate si imi copiase gestul caci trupul meu se afla intr-o imbratisare puternica a bratelor sale in timp ce maraitul sau gutural se facea auzit impreuna cu tipatul meu semn ca ne eliberasem amandoi in acelasi timp.
Se lasa in jos inapoi pe saltea cu mine in brate gafaind amandoi cu respiratiile sincronizate.
Fruntea sa se odihnea pe a mea dar ochii ii aveam fixati pe ai lui.
Nu ma mir ca se devenea dependent de el..as fi reluat chinul torturii la care ma supusese daca asta era rezultatul final de fiecare data.Chiar daca imi stinsese vulcanul din interior asta nu insemna ca doar cu o privirea asupra mea nu il reaprindea.
Dupa minute bune in care am stat imbratisati el este primul care rupe contactul cu trupul meu ridicandu-se in palme deasupra mea.Nu intrerupsese insa contactul vizual iar ochii sai inca luceau in intunericul care se lasase in camera.Am presupus ca gazul se terminase din lampa caci nu mai era nici o lumina in incapere in afara de ochii sai si o lumina slaba de la luna care patrundea prin geam.
-"Esti bine?"se aude vocea sa cu o tenta slaba de ingrijorare care imi rupe un zambet si aprob din cap caci eram sigura ca ma poate vedea.
Imi saruta lin buzele apoi se ridica de tot lasandu-ma prada frigului.Ciudat cum pielea lui rece nu imi da aceeasi fiori de gheata ca lipsa ei de pe mine.Se duce catre geam unde trage perdelele negre facand intuneric bezna in camera si simt patul lasandu-se iar sub greutatea sa, apoi un brat care imi inconjoara talia pe care o trage in sus pana ce palmele mele se lovesc de pieptul sau.Imi pun capul pe umarul lui in timp ce mana sa desena lenes cerculete cu degetele pe spatele meu.Ramanem in tacere probabil amandoi inca socati cum se terminase lupta dintre noi.Iar daca tot o numisem lupta atunci cu siguranta ma declar invinsa,predandu-ma dusmanului meu atat trup cat si suflet.
Stiam ca in curand avea sa se crape de ziua si va veni momentul in care amandoi vom adormi dar ce se va intampla dupa?Cum vom face fata greselii pe care o comisesem amandoi in momentul in care ne vom trezi?Cum imi va decide el soarta de acum incolo?
-"Inceteaza sa te mai gandesti acum.Dormi Eva."
Parca stiind cum capul imi este ametit de atatea intrebari,cuvintele sale par sa ma linisteasca putin.Poate nici el nu stia ce se va intampla maine dar cu siguranta nu putea fi mai rau decat se intamplase deja.Si bineinteles ca trebuia sa termine cu un ordin dat.
-"Ok.Somn usor." Il indemn sa doarma pentru ca desi imi poruncise, eram sigura ca nu pot inchide geana pe geana,caci in capul meu se formase o idee mult prea nebuneasca pentru siguranta mea.Daca el a venit singur in cautarea mea insemna ca nimeni nu stia ca evadasem..ceea ce ma duce cu gandul ca aveam toata ziua la dispozitie sa iau o decizie importanta..sa plec sau sa raman?
Pana diseara cand ma va putea urmari iar, aveam toate sansele sa gasesc un drum de iesire din padurea asta.Tot ce trebuia sa ma asigur este ca el nu avea telefonul la el desi nu observasem nimic aseara.Daca nu anunta pe nimeni din casa atunci abia seara va putea pleca in cautarea mea.
Ma foiesc nervoasa din cauza gandurilor mele si imi ridic privirea catre chipul sau.Era relaxat cu ochii inchisi, respirand lin de parca adormise.Am stat pe pieptul lui inhalandu-i parfumul convinsa ca data viitoare cand ne vom vedea va fi cu totul in alte conditii iar aceste clipe petrecute cu el nu aveau sa se repete vreodata.Am numarat in gand cele 60 de minute in care am vrut sa fiu sigura ca adormise si imi las corpul sa alunece usor jos din pat atenta la fiecare miscare.Daca fusesem noi in stare sa transportam 10 sicrie cu vampiri pana in subsolurile Agentiei fara ca ei sa se trezeasca atunci pariam ca somnul lor pe timpul zilei este mai adanc decat al oamenilor.
Imi iau blugii intr-o mana dar imi dau seama ca tricoul meu era sfasiat asa ca i l-am luat pe al lui.I-am controlat pantalonii in buzunare si am rasuflat usurata sa constat ca nu avea telefonul la el.Sansele erau de partea mea de data asta.Am coborat scarile la parter si mi-am tras blugii direct pe mine stramband din nas ca nu aveam lenjeria intima care avusese aceeasi soarta ca tricoul.Nu ma pot abtine sa nu inhalez iar adanc cand tricoul lui imi trece peste fata in momentul in care il imbrac.Era ciudat ca sangele sau nu daduse un miros ciudat tricoului caci inca mirosea a parfum.
Deschid usa usor sa nu scartie si pasesc afara in lumina soarelui care isi arunca razele printre crengile dese ale copacilor.
Ma uit in jur ca sa imi fac o idee pe unde as putea sa o iau si vad poteca aproape invizibila din cauza fruntelor si a prafului, care incepea de la cabana pierzandu-se printre copaci.Daca era noapte cu siguranta nu o vedeam.
Pregatita acum sa alerg iar ..imi iau avantul necesar, dar sunt oprita de un tunet in spatele meu.
-"Eva!"
Ma intorc imediat cu fata catre tunetul care rasunase atata de tare incat pana si pasarile isi luasera zborul din copacii de langa cabana.Cand ochii ni s-au intalnit l-am vazut stand intre granita dintre lumina si intuneric cu degetele sale pe pragul usii strangandu-l puternic.Ochii care erau incruntati acum se uitau la mine dezamagiti de ceea ce vedea.Boxerii pe care presupun ca ii trasese pe el cu repeziciune stateau intr-un mod in care oricine ar fi salivat.Un pas daca facea avea sa suporte consecintele a ceea ce era cu adevarat.Doar un pas il despartea de granita dintre viata si moarte si daca il facea aveam sa fiu de vina.
Inlemnesc in locul meu si ma uitam la el cu inima franta cum ar fi vrut sa vina catre mine dar soarele il impiedica.Parca ar fi fost un animal in cusca care isi cauta scaparea printre gratii.
-"Imi pare rau, David.O sa intelegi intr-o zi."
Ochii imi lacrimau la durerea pe care i-o citeam acum in privirea sa.Dar nu puteam sa abandonez datoria mea.Trebuia sa ajung in Agentie sa ii avertizez de pericol.Chiar daca mi-am abandonat mandria noaptea trecuta in bratele sale ,nu puteam sa imi abandonez singura familia care fusese acolo pentru mine.
Nu puteam sa stau cu mainile in san sperand ca el nu o sa dea ordinul ca Agentia sa fie atacata iar daca ii spuneam adevarul riscam sa fiu omorata pe loc caci stiam ca ii dorea moartea Vaduvei Negre.Numai gandul ca Papa Bear ar fi patit ceva, in timp ce eu ma intorceam acum in bratele sale, avea sa ma bantuie toata viata.Iar daca destinul ne va aduce vreodata inapoi impreuna speram sa nu fie momentul in care decideam care moare si care traieste.
Cu o ultima privire pe ochii sai albastrii am sprintat pe poteca facandu-ma pierduta printre copacii desi.
CITEȘTI
Sângele Evei (Completa)
VampireCand m-a gasit eram doar o fetita speriata care balbajea doar 3 cuvinte incontinuu.Mai tarziu am inteles ce insemnau ele.Spuneam intr-una Rege si ochi rosii. Ochii rosii erau ai vermilor pe care ii omoram de ceva timp, iar Regele ..era seful lor. Eu...