Capitolul 23: The party

2.2K 196 0
                                    

„O femeie isi poarta lacrimile asemeni bijuteriilor."

*****************

20 Octombrie 1456
Printul Vlad nu este in apele lui.Ceva ciudat se intampla decand barbatul misterios a plecat, lasandu-l pe printul meu plin de nervi.Toata noaptea a fost plecat intorcandu-se exact inainte sa se lumineze.
Apoi cand s-a trezit, abia seara, a inceput sa arunce pe jos tot ce era in camera lui.Oare ce au discutat de l-a facut pe print atat de nervos.
Cand a luat cina,l-am servit eu doar pentru a vedea daca imi va spune ceva.Statea cu capul in palme la masa ignorand orice prezenta.Nu am putut sa ma abtin asa ca l-am intrebat daca totul este bine.Si-a ridicat privirea spre mine.Arata atat de trist.A clatinat din cap spunand ca iubirea lui Mia nu era ce a crezut el.
Stiam de Domnita Mia ca este ibovnica printului.Dar oare ce au insemnat acele cuvinte?Ce a vrut sa zica prin faptul ca Mia nu era ce a crezut el?Ma rog sa pot scoate mai multe de la el.Mai ales acum cand ochii lui nu ii mai sunt rosii ci s-au intors la culoarea normala de dinainte,doar ca sunt mai stralucitori.

Am vrut sa dau pagina sa vad daca descoperise pana la urma ce se intamplase cu Mia,dar usa se deschide si monstrul intra.Inchid cartea si o las langa mine pe pat.Acesta imi ignora prezenta ducandu-se direct in baie.Iese 10 minute mai tarziu cu un prosop in jurul soldurilor,cu apa inca picurand din parul sau.Imi deschid cartea prefacandu-ma ca citesc in continuare dar ochii mei spionau pe deasupra fiecare miscare.Se duce la dulap unde sta putin in fata lui.Trage un umeras afara si observ un costum alb asezat pe el.Se pregatea oare de petrecere?Pleaca in baie revenind cateva minute mai tarziu imbracat.Oh Doamne..arata atat de..apetisant.Ramasesem cu gura cascata la el scanandu-i tot corpul de parca era facut din ciocolata,probabil de aici si faptul ca salivam.
Isi ridica capul sa se uite la mine dar ma ascund repede in spatele cartii.Se duce la oglinda unde incepe sa isi frezeze parul.Trag cu ochiul iar, lasand cartea mai jos, la miscarile line pe care le facea in parul sau.Ma trezesc imaginandu-mi degetele mele jucandu-se in parul ondulat tragandu-l cu putere pe spate..

Revino pe pamant femeie!!!
Camasa albastra ii scotea ochii aia albastrii mai rau in evidenta facandu-i sa straluceasca ca doua stele.Nu putea sa fie si el unul urat,cu burta si dintii galbeni?Nuuu..Regele vampirilor trebuia sa fie un barbat al dracului de sexy ca sa imi zapaceasca mie gandurile!
Cand ultima suvita este pusa la locul ei,acesta se uita in oglinda la mine prinzandu-ma cum ma holbam la el.Ranjeste si pleaca din camera.
La dracu!M-a prins holbandu-ma!
Ma ridic si eu de pe pat ducandu-ma la rochia ascunsa.Incep sa ranjesc rautacios.Iti arat eu tie..
O scot afara si o intorc pe toate partile.Vanessa ar fi fost mandra de mine in acest moment.
Ma dezbrac de hainele lui si trag pe cap rochia scurta de culoarea sampaniei plina cu paiete si margelute.Ma bucuram ca imi acoperea spatele bandajat fiind fara decolteu.Imi pun in picioare sandalele argintii si ma duc la baie cu gelul de par al monstrului sa imi imblanzesc firele rebele.
Incep sa imi intind fondul de ten pe fata, cum am vazut ca facuse Vanessa cand m-am intalnit cu Vibe, acoperind vanataile din obraji.Apoi acopar totul cu un blush.Perfect nici nu se mai observau.Dau cu un rimel si termin cu rujul care sa imi ascunda buza sparta.Multumesc celui care a inventat produsele astea de machiaj!
Mai ramanea acum sa il fac pe viermele care ma pazea sa ma duca unde se tinea petrecerea sau aveam sa bantui prin casa asta mult si bine.
Trag aer in piept inainte sa deschid usa.Hai Eva ca poti minti!Stim asa deja.
Imi afisez un zambet larg pe fata si pasesc afara.Viermele ma masoara din cap pana in picioare oprindu-se pe picioarele goale.Bine ca nu aveam decolteu..
-"Hai sa ma conduci ca am intarziat."ii spun pe un ton aparent nervos.
-"Dar nu am fost informat ca veti participa." Isi intoarce privirea la ochii mei.Imi rostogolesc ochii la el parand foarte iritata de comportamentul lui.
-"Pe bune?"ridic o spranceala la el."Vrei sa mergi la David sa il deranjezi informandu-l ca fata lui va intarzia pentru ca tu nu ai fost anuntat?"bat din picioar nervoasa.Ii folosisem numele mic tocmai pentru a-l face sa vada cat de intima eram eu cu monstru.Stand la el in dormitor era logic ca toti sa creada ca eram ori punga lui de sange, ori vreo amanta.Nu cred ca Regele le dadea lor explicatii cine sunt si de ce stau la el in camera.
Nu mai sta pe ganduri si porneste cu mine pe urma conducandu-ma.Oh happy dance!!
Imi va prea rau daca pateste ceva din cauza mea ca m-a adus la petrecere..
Ah pe cine mint!Un vierme in minus..mai bine pentru mine.

Sângele Evei (Completa)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum