Capitolul 32: It's not the same

2K 177 3
                                    

"A existat vreodata o dragoste care sa nu-si cunoasca profunzimea decat in clipele despartirii?"
Kahlil Gibran

*****************

După o săptămână..

Străbat în graba coridorul îngust, printre birouri, ca sa ajung la Papa.Nu mai opresc sa salut pe nimeni căci trebuia sa vorbesc cu el cat mai repede.Deschid ușa și îl găsesc cu nasul în hârtii..aducându-mi aminte de altcineva..
-"Papa,trebuie sa vorbim."
-"Stai jos."Ma îndeamnă el ridicându-si privirea spre mine.Inca nu apucasem sa ii povestesc nimic din ce se întâmplase cat timp lipsisem dar nu aveam timp de asta acum.
-"Trebuie sa ii închidem clubul lui Vibe.De acolo pleacă toate pungile de sânge."Ii spun în timp ce ii urmam ordinul și ma așezam pe scaunul din fata lui.Ridica sprâncenele stufoase la mine mirat probabil ca vreau sa acționez împotriva lui Vibe."Dacă stopam traficul asta putem ajuta o grămadă de fete.."
Ma oprește cu mana ridicata în aer.
-"Eva,dacă Regele afla ca ii închidem clubul lui Vibe va veni de doua ori mai furios după tine.Esti sigura ca vrei sa riști?"
Clipesc de doua ori dar îmi aduc aminte de amaratele din seara dineului.Cu siguranță ele nu aveau nici o șansă de scapare și pana la urma își încalcă contractul Vibe căci monstrul știa ca ele vin de buna voie.Nu era nici o buna voie în seara aia acolo.Cel puțin la majoritatea.Atunci nu avusesem puterea sa le ajut cu nimic dar acum pot!Nu uit privirile lor speriate și umilite și nu am cum sa uit acea lacrima din partea celei care stătea întinsă,goala,pe o masa.
-"Foarte sigura,dar mai întâi vreau sa vad dacă Vibe va cădea la o înțelegere cu noi.Are informații prețioase iar dacă este dispus sa vorbească atunci trebuie sa ii ofer ceva în schimb..măcar protecție sau promisiunea ca nu va înfunda pușcăria."
Papa Bear își trece o mana prin par și se lasă pe spate cu greutatea lui de urs.Pare sa gândească următoarea mișcare sau poate sa decidă dacă acționăm sau nu.
-"Am nevoie de câteva zile sa punem totul la punct apoi vedem ce răspuns primesc din partea Washington-ului cu privire la Vibe."
-"Nu avem câteva zile Papa!"Ma infurii imediat ridicându-ma în picioare."În câteva zile poate sa aibă loc un nou transport și alte fete care vor trebui salvate."Ma plimb prin biroul lui măsurând la pas lățimea.Ok,poate se duc de buna voie dar măcar o căprioară dacă salvam eram mulțumită.
-"Lasă-mă sa vad ce pot face Eva."Îmi răspunde Papa și îmi dau ochii peste cap nerăbdătoare sa începem planul misiunii.
Dar pana atunci...

Încalec motocicleta și pornesc către clubul lui Vibe.Parchez exact în fata și pornesc grăbită către intrarea unde aceeași matahala stătea de paza.
-"Vladimir.."Încep eu zambindu-i cu gura pana la urechi.Prima data se incrunta neștiind cine sunt, apoi sprâncenele i se ridica,deasupra ochelarilor, uimit probabil.Ma întreb oare de ce?Știa ca sunt Văduva Neagra sau ma recunoscuse ca fiind iubita lui Vibe?Aveam sa aflu oricum în curând.
-"Șeful tău este aici?"Îl intreb apropiindu-ma de el și ignorând iar câteva voci nemulțumite de la coada formată.
-"Este da."Mârâie la mine.Il bat pe umăr prietenește și dau sa intru dar mana lui ma oprește imediat.
-"Nu am zis ca te și las sa îl vezi.."Rânjeste superior în direcția mea.Ma uit spre mana lui care îmi bloca drumul și îmi aruiesc o sprâncena.Pe bune?
-"Dragul meu..putem face asta cu vorba buna sau.."Îmi scot cuțitul de la spate punându-i-l sub bărbie. Rămâne înghețat pe locul său dar nu mai zice nimic,ba chiar ii dispare ranjetul de pe buze.
Nici nu mai aștept sa zică ceva căci trec pe lângă el lăsându-l asa și intru în club ducându-ma direct sus în biroul lui Vibe.Deschid ușa și rămân eu de data asta înghețată cu mana pe clanta și corpul intrat doar jumate.
-"Rick!?"Ii pronunț numele bărbatului care stătea cu spatele la mine uitându-se pe geamul mare.Se întoarce imediat și chipul său se schimba când da cu ochii de mine.
-"Eva?!"
Parcurg imediat metrii pana la el și îl îmbrățișez dar nu îmi răspunde asa ca ma retrag.
-"Ce cauți aici?Ești nebuna??"Ma întreabă aproape alarmat uitându-se peste umărul meu de parca ii era frica ca cineva ne va găsi împreună.
-"Il caut pe Vibe."Ii răspund uitându-mă la usa."David e cu tine?"Ma panicasem sincer căci singura cu amândoi cu siguranță nu mai scăpăm.
-"Nu,va veni mâine în oraș dar Eva..la naiba.."Își trece nervos mana prin par."Ce dracu ai făcut?"
Huh?Ce am făcut?Doar nu are tupeul sa ma certe ca am evadat?Știa prea bine ca nu stau de închisă în casa lui de buna voie și nici moarta nu ma intorceam acolo.
-"Ce am făcut Rick?Am evadat..ce era sa fac.."
-"David a înnebunit!De când ai evadat a luat-o razna."
Măresc ochii la vorbele sale..da, ok știu ca își cauta răzbunarea dar sa o ia razna pe tema asta mi se părea prea mult..
-"Adică?"
-"Adică nu se mai înțelege nimeni cu el,sta închis în birou tot timpul,tipa și tuna la toți,nu doarme.."
Ii citeam îngrijorarea pe chipul lui Rick din cauza prietenului său dar nu ma asteptam sa aflu despre el asta.
-"Îmi pare rău Rick dar eu nu sunt punga de sânge a nimănui.."Îmi las capul în jos în timp ce gânduri îmi invadau mintea.Oh Doamne oare și el îmi duce dorul sau este doar furia ce l-a cuprins pentru faptul ca îi trădasem încrederea.
-"Eva..ai fost punga de sânge a cuiva cat timp ai stat acolo?"
Îmi ridic privirea spre el și realizez ca avea dreptate,nimeni nu își infipsese colții în mine cat am stat acolo,nici măcar monstrul când a fost furios.Poate nu avusesem libertatea prostutelor din casa dar nici nu aveam semne ca ele pe corp.
-"Lasă asta acum..zi-mi ce cauți tu la Vibe?"Il întreb încercând sa uit faptul ca inima îmi bătea cu putere când realizasem ca nici el nu era mai bine..
-"Am venit sa îl previn pe Vibe căci Văduva Neagra s-a întors pe străzi."
OH wow ce noutate..mai să îmi rostogolesc ochii dar ma abțin,la fel cum îmi abțin și ranjetul victorios ca viermele chiar fusese sa ii transmită mesajul meu.
-"Aha..presupun ca din aceasta cauza vine David în oraș?Sa o vâneze?"Întreb încercând sa nu ma dau de gol căci vocea începuse sa se ridice cu o octava.
-"Cred ca da.."Răspunde pierdut cu privirea pe geam.
Fără sa își dea seama îmi dăduse o informație mult prea prețioasă pentru mine.Daca venea în oraș era șansă noastră sa îl capturam pe însuși Regele.Oare puteam sa ne mobilizam atât de repede încât sa îl prindem într-o capcana?
Îmi părea rău de Rick ca își dăduse de gol prietenul tocmai în fata dușmanului său dar era o ocazie prea buna ca sa o ratam.

Sângele Evei (Completa)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum