"S-ar putea trai cu inima franta daca aceasta nu ar fi insotita de regret." (Laura Kasischke)
*************
-"Lasă-mă sa reformulez..deci nu îl mai prindem pe Vibe acum,ci pe altul pe nume Seth, iar ca sa îl prindem pe acesta mai întâi îl capturam pe Rege, care vine asta seara în New York.Am omis ceva?" Ma întreabă Papa Bear lăsându-se pe spate în scaunul său pana acesta scârțâie sub el.Zambesc cu toți dinții și dau din cap afirmativ.
Venisem, la prima ora, dis de dimineață ca sa îl prind înainte ca alte probleme sa ii întunece capul.Dar mai ales pentru a avea timp sa pună în mișcare un plan pentru diseară.
-"Știu ca nu va fi ușor sa îl prindem dar trebuie sa incercam Papa.Acum știu ca el nu va veni însoțit de mașini în urma lui căci nu vrea sa atragă atenția asupra lui,ma gândesc ca poate maxim o mașină sa aibă pe urmele sale care va sta la distanta cat sa nu bage nimeni de seama."
Papa își freacă bărbia gânditor cântărind probabil sau făcând deja planul.Imi rodeam unghia nervoasa pana ce avea sa îmi dea un răspuns.
-"Eva,recunosc ca este o ocazie buna,dar dacă planul nu va funcționa atunci vei fi în pericol sa te răpească iar."
Scutur din cap repede spunând:
-"Papa nu mai sunt singura acum.Am agenții și armele cu mine."
Nu spune nimic ci doar ma privirea clatinandu-se pe scaun înainte și înapoi.
-"Este cam din scurt dar dacă începem sa ne pregătim de pe acum avem toate șansele,plus ca știm acum prin ce parte a orașului va intra."Ma grăbesc sa adaug.
Planul trebuia sa funcționeze..nu vom risipi agenți la toate intrările din oraș căci în momentul în care Papa venise după mine în pădure știam o singura intrare în oraș din partea aceea,iar monstrul trebuia sa o urmeze la fel ca noi.Nu se aștepta să îl atacam deci nu cred ca ar fi schimbat ruta.Multe pregătiri nu trebuiau făcute oricum căci Agentia era nonstop activa noaptea pe străzi.Poate singurul lucru de făcut era sa strângem agenții care voiau sa participe la misiune și sa ne punem jucăriile la punct în timp ce eu cu Papa vom pune la punct un plan prin care ii ambuscam masina.Cu siguranță avea sa vina cu limuzina și aceasta era blindata deci cumva trebuia scos din mașină ca ceilalți sa poată avea cale libera sa tragă de pe acoperiș.Imi făcusem deja planul ăsta de azi-noapte în cap.Intrebarea care nu îmi dădea pace era cum îl vom scoate din mașină.
-"Stii ca va trebui sa fii momeala nu?"Ma întreabă Papa aducându-și sprâncenele stufoase într-un singur punct deasupra ochilor.
Rumeg puțin și mi se aprinde o idee.
Desigur..cum nu ma gândisem la asta..Doar doua persoane puteau sa îl facă sa oprească masina și sa iasă din ea..Eva sau Văduva Neagra..Le voia pe amândouă deși eram una și aceeași.
Ma ridic entuziasmata de pe scaun.
-"Știu cum vom face!"Zâmbesc în direcția lui și pun pe masa harta orașului începând sa ii povestesc planul meu.Doua ore mai târziu eram în camera mea pregătindu-ma.Trebuia sa stam la panda de când soarele apunea căci nu aveam o ora anume în care ar fi putut sa vina,iar noaptea era lunga.
M-am dus mai întâi în poligon unde am exersat puțin trasul la țintă.Nu aveam sa trag eu în el dar nu se știa niciodată cum degenera totul.Apoi m-am întors în camera pentru a ma pregăti.Mi-am ales ținută obișnuită cu pantaloni de piele negrii,tricou negru și bocancii mei favoriți.Am intrat în dus și mi-am spălat parul lung deși o sa îl am prins dar mai ales sub casca de la motocicleta.Cand am ieșit mi-am luat la verificat armele stergandu-le cu grija și verificând pistolul micuț.
Incercam sa îmi ocup timpul cu orice prostie numai sa nu ma gândesc la faptul ca aveam sa îl revăd.Daca și pentru o secunda îmi permiteam asta..inima mi-o lua razna bătând cu putere iar capul îmi vuia de gânduri.Ce o sa zică când ma vede?Cum va reacționa când va fi doborât?Oh Doamne!Aveam sa îl atrag în capcana..tocmai eu!
Ma duc la oglinda din baie și ma verific încă odată.
-"Nu uita cine ești!"Îmi spune reflexia mea făcându-mă sa ma incrunt!
Ma întorc în camera și iau cutia mica de lemn.Scot iar fotografia uitându-mă la ea atent.
-"A venit timpul sa ma țin de promisiune!"Mângâi fața mamei pana ce degetul se oprește exact unde i se oprea parul lung și negru.Scot lănțișorul din cutie și îl țin intre degetele mele ridicându-l la nivelul ochilor.
Uita-l Eva!Nu te gândi la el în felul acesta!Asta este ziua pentru care te-ai pregătit de când aveai 11 ani.Astazi este ziua în care vei putea sa te ții de promisiune.Nu în totalitate căci nu îl voi omorâ..dar îl voi prinde eu!Eu Eva!Eu Văduva Neagra!Eu!
Desfac lanțul și mi-l petrec pe lângă gat pana ce mâinile ajung în spate și îl închid.Il las sa atârne la gatul meu în timp ce țineam în mana inima înconjurată de aripi.Aveam nevoie de el asta seara,aveam nevoie sa îl simt pe pielea mea pentru a nu uita cine sunt!
Ma ridic lăsând totul asa și încep sa ma îmbrac în fata oglinzii mari din camera.
Mai întâi lenjeria intima,apoi trag pantalonii pe mine și tricoul.Abia apoi îmi pun hamul de piele, care ținea cuțitul cu capul în jos,peste tricou și trag greaca neagra cu un fermoar pe o parte,peste sâni,inchizand-o pana sus la gat.Bag pistolul mic în spatele pantalonilor, ascunzându-l sub tricou și greacă, apoi doua cuțite mai mici,fiecare într-un bocanc.
Îmi scutur capul bine sa vad dacă parul este prins în asa fel încât sa nu îmi cada din coc și plec spre ieșirea din apartament,nu înainte sa îmi sărut inima de pe lănțișorul de la gat și sa îmi fac semnul crucii.
Cobor în graba în garaj unde toată lumea se mobiliza.Tyler punea doua arme lungi de lunetisti în portbagajul mașinii,în timp ce ceilalți își verificau propriile arme.Ma opresc în prag și rotesc ochii în jur la toti.Sa speram ca ne vom întoarce toți acasă teferi.
Se opresc când ma vad și ma saluta,unii dând din cap,alții murmura de cate un bună in bărbie.Le răspund la fel printr-o aplecare a capului și ma duc glonț la motocicleta mea.
Îmi pun casca și înainte sa pornesc motorul Tyler vine în fata mea oprindu-se.
-"Ești sigura ca vrei sa fi momeala?"
Nu!Dar alta soluție nu era!Nu vreau sa fiu momeala,nu vreau sa îl prind asa,nu vreau sa ii vad privirea când o sa ma recunoască..
-"Sigur!"Răspund incruntandu-ma în direcția lui.Pornesc motorul și le spun în casca înainte sa părăsesc garajul.
-"Ne vedem la locul stabilit."
Unii răspund, alții nu.
Pe o parte ma bucuram ca Papa se mobilizare asa repede strângând,după rugămințile mele,numai oameni care nu aveau familii sau responsabilități, apoi ii adunase spunandu-le planul meu.Desi Tyler maraise la ideea mea, nu am dat în spate.
În fata mea soarele începea sa apună făcând orașul sa prindă o culoare ciudata de portocaliu din cauza razelor care se reflectau în geamurile clădirilor.Pana aveam sa ajung acolo se va lăsa seara.Alesese cu precizie o strada cu sens unic care nu avea nici una lăturalnica.Va fi imposibil sa scape..sau eu dacă stau sa ma gândesc mai bine,dar era locul perfect pentru lunetisti noștri sa tragă tranchilizante.Aveam o formula speciala conceputa într-un laborator,ceva tare, din cate înțelesesem genul unei esențe puternice.Era de ajuns o singura fiola sa dobori cel mai mare elefant,dar noi pregătisem 5 pentru el, căci știam bine puterea lui.
Ajung la locul stabilit exact când începea sa se întunece și umbre ciudate se formau în jurul meu.Am verificat încă odată ca strada sa fie libera fără vagabonzi sau prostituate deși Papa îmi spusese ca echipa curățase locul.
Nu avea nici cum sa întoarcă limuzina pe loc căci strada era prea îngustă.Ceea ce pentru ei va trebui sa fie o banala strada pe care trebuiau sa o traverseze pentru a ajunge într-un bulevard mai mare..pentru noi era locul perfect de ambuscada.
Nu mult în urma mea apar echipele și Tyler începe sa ii imprastie pe fiecare pe poziția lor.Lunetistii urca imediat pe clădirile de lângă și ne recepționau înapoi ca sunt pregătiți,alții s-au ascuns în clădiri la fel de pregătiți pentru atac.Am rămas doar eu cu Tyler singuri în mijlocul străzii uitându-ne unul la altul.
-"Ești pregătită?"Ma întreabă el într-un final.
Dau din cap afirmativ și îmi pun iar casca pe cap încălcând pe motocicleta.
Tyler se face nevăzut iar eu rămân pana la urma singura persoana care trebuia sa îl atragă aici.Turez motocicleta la maxim și părăsesc strada îngustă ducându-ma spre bulevardul cel mare așteptând la semafor parcata aproape de trotuar.Aveam pe cineva la intrarea în oraș care ne anunță de fiecare limuzina intrata.
Tyler începe în casca sa facă prezenta și ultima sunt eu.
-"Eva ești pe poziție?"
-"Da Tyler."
-"Cred ca ar trebui sa ii punem un nume de cod..gen bufnita neagra." se aude în casca și îmi rostogolesc ochii.Jones 'Muci' își face auzita prezenta făcându-i pe câțiva sa chicoteasca.
-"Taci Jones!"Se aude vocea maraita a lui Tyler.Apoi cum el a dorit se lasă liniștea..
Trec 10 minute..apoi 30..apoi 60..
Se mai auzeau vorbe în șoapta în urechea mea semn ca vorbeau intre ei de plictiseala și nu ii condamnam,lumea vorbește din doua motive..sunt prea nervoși sau se plictisesc.
Am mai stat asa pana aproape de miezul nopții când eram aproape sigura ca nu va veni.Poate se răzgândise sau a avut altceva de făcut.
Tyler deja ma enerva întrebându-l în casca pe cel de la marginea orașului dacă se vede vreo limuzina.
-"Tyler încetează!Dacă apare o sa ne zică.Dacă îl întrebi din juma' în juma' de ora nu rezolvi nimic."
-"OK!"Mârâie iar în casca.
-"Off știu băieți ca v-ați plictisit dar asta este o ocazie unica pentru noi."Le spun oftand știind ca nici ceilalți nu mai aveau răbdare.
-"Știm Eva."Se aude o voce necunoscuta.
-"Va mulțumesc oricum ca a-ți vrut sa veniți..știu ca multi dintre.."
-"Vine!" Se aude vocea cuiva în casca care îmi întrerupe mie convorbirea."O limuzina neagra intra în oraș!"
Mana mi se strânge pe ghidon la fel și inima.Oh Doamne Eva ce faci?De ce dracu acum mi se pare totul atât de greșit?
-"Cauta orice însemne pe mașină sa fim siguri ca este el."Spune Tyler imediat."ceilalți pe poziții va rog."
-"Este neagra simpla,nu are nimic deosebit,acum trece prin fata mea..o stai!Are un R mare în spate deasupra numărului."
Rămân puțin pe gânduri, am fost plecați cu o limuzina la dineu dar de ce dracu nu ma uitasem la limuzina?
Eram prea ocupata sa salivez la el în seara aia..
Apoi alt gând își face loc..limuzina cu R pe spate o mai văzusem odată..cand străinul din ea își lăsase geamul în jos la un semafor.Oh Doamne..fusesem asa aproape de el..dar de ce naiba fugise de mine?
-"El este!"Le spun și ma pregătesc ca sa ii întâmpin.Fac ocolul clădirii de la semafor sa am timp sa le ies în fata exact când veneau.
Încetinesc puțin înainte sa ies iar pe bulevard pana ce limuzina neagra trece pe lângă clădire apoi bag viteza și cotesc în dreptul ei.
-"Pune rosu la semafor!"Le strig în casca și imediat se face culoarea roșie.Perfect!
Ma opresc lângă șoferul de la limuzina și ambalez motorul puternic ca sa atrag atenția.Daca o data reușisem sa îl fac sa ma priveasca la semafor aveam sa reușesc și a doua oara.
-"Tine rosu pana îți zic eu."Ordon în casca.
CITEȘTI
Sângele Evei (Completa)
VampireCand m-a gasit eram doar o fetita speriata care balbajea doar 3 cuvinte incontinuu.Mai tarziu am inteles ce insemnau ele.Spuneam intr-una Rege si ochi rosii. Ochii rosii erau ai vermilor pe care ii omoram de ceva timp, iar Regele ..era seful lor. Eu...