Capitolul 37: Ups!Wrong target

2K 186 4
                                    


„Să nu te jenezi niciodată să recunoști că ai greșit. Asta înseamnă că ai evoluat și că azi ești mai înțelept decât ieri." — Jonathan Swift

******************

M-ar fi bufnit rasul dacă nu îl vedeam atât de serios.Pe bune!El făcea pe gelosul sau încă era nervos ca foloseam sângele de vampir pe Tyler?
-"Nu este treaba ta!"Ma incrunt spre el dând sa îl ocolesc dar mana lui ma oprește din drum blocându-mi accesul intre el și un copac.
-"Este cumva iubit tău?"Mârâie iar la mine cuvintele printre dinții scoși.

Ha!Iubitul meu!Auzi la el..
Hm ia stai asa..si dacă ar fi iubitul tău ce treaba are el cu asta?
-"Cum spuneam, nu este treaba ta dacă am sau nu iubit!Ce s-a petrecut intre noi a fost oricum o greșeală."
Nu îmi vine sa cred ca am o discuție de genul asta cu el..acum și aici, în pădure, prinși intre pereții unei cabane, din cauza noastră pana la urma.
-"Este treaba mea!"Se rasteste el aplecându-se spre mine.
-"Emm..ba nu.."Ii răspund ironic înapoi vrând sa trec pe sub mana lui dar și-o lasă în jos prinzându-ma sub el și ma răsucește pe copacul de lângă noi pana ce spatele meu lovește trunchiul.
-"Eva!!"Mârâia printre dinți și îmi dau seama ca nervii săi sunt întinși la maxim.Respiratia i se lovește de fata mea cu repeziciune iar nările i se mareau și mișcorau într-un ritm alert.
-"O sa ma omori ca am iubit?"Găsesc încă tupeul sa îl înfrunt deși șansele mele erau minime în fata lui,dar nici nu îmi era frica de el.Nu îmi răspunde dar se incrunta la mine de parca pusesem cea mai stupida întrebare din lume.
-"Consideri ca ai făcut o greșeală?"Ma întreabă refuzând în continuare întrebarea mea.
-"Bineînțeles!"Răspund imediat fără sa ma gândesc."Uiți cine suntem noi?Tu ești un vampir pe care am jurat sa îl omor de când aveam 10 ani,iar eu sunt femeia pe care o doreai moarta.Inca ti se pare ca noaptea aia nu a fost greșeală?"Pufnesc rostogolindu-mi ochii.
-"Nu."Răspunde scurt și ma uit în ochii sai.

OK, la răspunsul asta nu ma asteptam...Ce e orb?Poate de aia nu are ochii roșii căci e orb..Chiar nu vede cum își bate destinul joc de amândoi?Ne-a adus împreună ca sa rada de soarta noastră..
-"Ești prost atunci."Ridic din umeri indiferenta la jignirea pe care tocmai i-o aruncasem.Doar nu era sa omoare persoana care tocmai ii salvase viata..asta ar fi fost ironie de soarta.
-"Sau tu ești dacă refuzi sa iti vezi reacțiile în preajma mea."Îmi arunca vorbele înapoi.

Maxilarul meu tocmai atinsese pământul!Poftim?Ce reacții am în preajma lui?Ok gânduri necurate dar nu putea sa le audă. Nu?
Arata al dracului de sexy indiferent ce făcea,cred ca și dacă croseta la un pulover tot era sexy făcând asta.Dar incercam sa îmi abțin gândurile murdare.Oare gesturile ma dădeau de gol?
-"Ce reacții.."Încep eu dar sunt întreruptă de mana sa care îmi atinge obrazul.
-"Ca acum când îți ții respirația când te ating.."
Dau drumul aerului din plămâni parca vrând sa ii demonstrez ca nu era asa.Vocea sa devenise suava iar maraitul i se transformase în șoapte,dinții se retrasesera iar ochii ii luceau acum în alta nuanță de albastru făcându-l sa para mai sexy ca înainte.Oh Doamne!Nu era de mirare ca îmi țineam respirația.
Degetele sale coboară dinspre obraz către gat mangaindu-l ușor.
-"Sau cum inima ta începe sa bata cu putere când te ating pe gat,deși cred ca îți este mai mult teama în zona asta.."Șoptea în urechea mea în timp ce se apropia de mine."Nu te mușc niciodată fără sa îmi ceri deci poți sta liniștită."
Înghit în sec și ma lipesc mai mult de trunchiul copacului în speranța sa pun mai multa distanta intre noi.
Degetele sale își urmează traseul pe umăr.
-"Pielea ta se face de găină când ajung aici."
Da?Habar nu aveam!Eu simțeam doar furnicături pe sub piele la orice atingere.Furicaturi care începeau sa se întinda în tot corpul.
Mana sa ajunge intre noi pe abdomen și o strecoară pe sub tricou atingandu-mi pielea în timp ce explozii micuțe de stoluri de fluturi își fac apariția.
-"Tresari când te ating pe piele."
Vocea joasa suava parca te seducea și pun pariu ca asta încerca acum.
-"Corpul tău este atras ca un magnet de al meu deci tind sa cred ca prostuta ești tu."Îmi depune un sărut sub lobul urechii făcându-mă sa scot un mic geamat printre buzele intre deschise,înainte sa îl pot opri.
-"Nu cred ca Tyler te poate face sa simți asta."Continua el dar vorbele sale îmi ajung la ureche ca un dus rece trezindu-ma din transa indusa.Ridic mana involuntar spre el și îl pleznesc cu putere.
-"Sa nu ii mai pronunți numele în preajma mea idiotule!Și-a dat viata ca sa ma salveze pe mine și implicit pe tine.Macar respecta-l!"

Sângele Evei (Completa)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum