Luke volt az a bizonyos személy aki elkapott. Egy ideig tanulmányoztuk a másik arcát, de nekem eszembe jutott, hogy menni kéne órára. Felálltam Lukekal szembe.
-Köszönöm, hogy elkaptál.- mondtam egy hálás tekintettel.
-Csak jók a reflexeim.-mosolygott. Majd elindult a tanterembe. Még vagy 5 percig ott álltam,majd én is mentem órára. Leültem Madison mellé ugyanis csak ott volt hely. Vele is beszéltem pár szót az órán, de azért figyeltük mit mond tanárúr. A többi óra mint ezek is unalmas volt. Suli után Madiék mutattak pár helyet a városban, beültünk a Starbucksba inni valamit és végül lementünk a partra. Itt beszélgettünk, nevetgéltünk és megadták a telefonszámukat is. És mint kiderült Aliék három házzal laknak arréb laknak tőlünk.
Este 7 óra körül értem haza Anyáék a kanapén ülve vártak engem.
-Szia Bella! Milyen volt az első napod a suliban? Szereztél új barátokat?-faggattak anyáék.
-Sziasztok! A tanórák unalmasak voltak de igen szereztem új barátokat. Egyikőjük itt lakik háromházzal arréb.
-Örülök neki! És hol voltál eddig?- kérdezett tovább.
-Alisonék mutattak pár helyet a városban. Először beültünk egy Starbucksba és most jöttünk a tengerpartról
-Értem. Akkor jól telt a napod.-mosolygott.
-Igen.
-Na mindegy hagylak akkor. Tudom hogy a szobádba mennél.
-Oké, köszi anya.-hogy ezt kimondtam már a lépcsőn mentem felfele. Mihelyist beértem a szobámba letettem a táskámat. És elővettem a telefonom. Felmentem facebookra és bejelöltem az osztálytársaimat. Madison szinte egyből visszajelölt és rámírt.Madison: Szia Bella!
Én: Szia Madi! Na mizu van?
Madison: Hétvégén lesz egy házibuli Tod Stetsonnál a focicsapat kapitányánal. Eljössz?
Én: Még átgondolom.
Madi: Rendben. De azért jó lenne ha el tudnál jönni. Ez lenne az első közös bulink.
Én: Mikor lesz?
Madi: Szombaton. Este 7-kor kezdődik.
Én: Megkérdezem anyát és ha ő is elenged aķkor megyek.
Madi: Okés. Majd írd le mit mondott.
Én: Pill. Akkor megkérdem.
Madi: Jó.
Leszaladtam a nappaliba és oda álltam anya elé fülig érő mosollyal. Rám néz.
- Elakarsz menni valahova, pénzt kérsz vagy azt akarod hogy vegyek valamit?-sorolta fel.
-Az első. De honnan...- nem tudtam befejezni mert közbe vágott.
-A lányom vagy ismerlek. Na de hova akarsz menni?- kérdezte nagyot sóhajtva.
- Szombaton lesz egy házibuli Tod Stetsonnál a foci csapat kapitányánál. Elmehetek? Légysziiiiii. - kérleltem. Egy ideig nem szólt semmit. De végül megszólalt.
-Hánykor kezdődik?
-Este 7 órakor.
-Jólvan elmehetsz.
-Köszi anya! Köszi, köszi, köszii- megöleltem és ezzel szerintem beszakadt a dobhártyája annyira visítoztam.
-Na de menj még mielőtt meggondolom magamat.
-Oké.- felszaladtam a szobába és írtam is Madinek.-Én: Megyek a buliba😄
-Madi: De jó. Akkor majd átmegyek és együtt készülünk majd.
Én: Rendben. Na de megyek. Majd még beszélünk. Szió.
Madi: Szió.
Elraktam a telefont majd elmentem fürödni. Felvettem a pizsit,fogatmostam majd mentem aludni.
DU LIEST GERADE
Szerelmi Játszma [5SOS,1D]
FanfictionEgy költözéssel megváltozik az élet. Hozzá kell szokni az új környezethez, új barátokat kell szerezni. Valakinek ez nehezebben megy, valakinek könnyebben. Bellával sem volt ez másképp. Szerelmes lesz, nem is akármilyen srácba. De a fiú is ugyanazt é...