A los angeles-i házba érve kipakoltam a dolgaimat, aztán letusoltam és lefeküdtem aludni.
**másnap**
Elmentem venni pár dolgot mert semmi kaja itthon.
Mikor mentem haza láttam azt a kávézót ahol dolgozni fogok. Leparkoltam és bementem megnézni a helyet.
Az egyik alkalmazottól megkérdeztem merre van a főnök irodája. Mikor elmagyaráztam miért is keresem,, hajlandó volt elmondani hol van. Az ajtó előtt megálltam és bekopogtam.
-Szabad!-jött a hang az ajtó túlsó végéről.
-Öhmm.. Üdv, Bella Peterson.-mondtam miután becsuktam magam mögött az ajtót.
-Magával beszéltem telefonon,ugye?-kérdezte.
-Igen, az állás miatt.-mondtam.
-Rendben. És minek köszönhetem hogy bejött? Csak hétfőn kell kezdenie.-mondta.
-Tudom, csak gondoltam megkérdezek valamit, amit lehet elfelejtettem megemlíteni.-mondtam.
-És mi lenne az?-kérdezte Jim. Tegezhetem amúgy? Mindegy.
-Csak az, hogy nagy gond-e hogy várandós vagyok, és munka mellett tanfolyamra is járnék. De ettől ugyanúgy tudnék majd dolgozni.-remélem nem lesz baj. Mert ha igen, akkor az nagy szívás.
-Értem. Nem gond. A beosztásodon tudunk változtatni majd és addig dolgozol ameddig szeretnél.-mondta.
Tök rendesnek tűnik. De majd kiderül később is ilyen lesz-e. Remélem igen.
Mikor befejeztük a beszélgetést mostmár tényleg hazamentem. Kipakoltam a bevásárlószatyrokból, majd ledőltem a kanapéra és bekapcsoltam a tévét.
Semmi. Nincs ebben a szarságban semmi. Unatkozok. Túl nagy a csend. Megint. Azt hinné az ember, ha hónapokig egyedül van otthon, akkor hozzá szokik vagy van valami amivel elfoglalja magát, de nem.
Talán főzök. Vagy kitakarítok. Vagy felhívok valakit. Ja, ez lesz a legjobb.
De kit? Mikeyt? Vagy Madit? Vele úgyis régen beszéltem.-Hali Bella! Mizu veled?
-Szia Mad! Terhes vagyok, Luke megkérte a kezemet. De kiderült hogy megcsal szóval összecuccoltam és itt vagyok Los Angeles-ben és ezt senkinek ne mondd el légyszi, mert még Luke is megtudná és nem akarom hogy megpróbáljon magyarázkodni, nem érdekel mit talál ki.
-Az szuper, hogy babád lesz. De Lukeot kicsinálom. Hogy merte megkérni a kezed, miközben csal?
-Madi, most inkább hagyjuk a témát.
Veled mizu?-Semmi különös, most itthon van Liam. Alig látom annyit dolgozik.
-Puszilom.
-Én is téged!-jött a hang a háttérből.
-Honnan tudta mit mondtam?
-Jaa, pont neki álltam főzni és kihangosítottalak. Liam pedig itt ül az asztalnál és nyomkodja a telefonját.
-Minden szavamat hallotta?
-Aha. Bocsi.
-Mindegy. Ahogy ismerlek úgyis elmondtad volna neki.
-Hány napra?-kérdezte Liam
-Liam!
-Hova mentek?
-Los Angelesbe hozzád.
-Miért?
-Mert látni akarom a hasadat. És telefonon nem lehet mindent megbeszélni, szóval Liam vesz ki egy szobát valamelyik hotelben és holnap már ott is vagyunk.
-Ha már idejöttök biztos nem fogtok hotelben aludni. Majd itt nálam.
-Nem akarunk zavarni.
-Nem zavartok. Úgyis unatkozok és túl nagy a csend.
-Akkor rendben. Na de én most lerakom jó? Liam pakol én meg mondom nekem mit rakjon el. Majd holnap találkozunk. Puszilunk, sziaa.-és ezzel vége is a beszélgetésnek.
Helloo
Itt az újabb rövidke rész
Ha tetszett vote&komi
Vikixx-
BẠN ĐANG ĐỌC
Szerelmi Játszma [5SOS,1D]
FanfictionEgy költözéssel megváltozik az élet. Hozzá kell szokni az új környezethez, új barátokat kell szerezni. Valakinek ez nehezebben megy, valakinek könnyebben. Bellával sem volt ez másképp. Szerelmes lesz, nem is akármilyen srácba. De a fiú is ugyanazt é...