8. Rész

743 24 0
                                    

Reggel mikor kinyitottam a szemem észrevettem hogy még mindig Luke pulóverét szorongatom. Elmosolyodtam. Eszembe jutottak a tegnap,illetve a ma történtek. Kikászálódtam az ágyból, nyújtózkodtam egyet és lementem a konyhába enni. Készítettem magamnak egy kis rántottát. Mikor végeztem vele elmosogattam. Felmentem a fürdőbe. Fogatmostam, kontyba tettem a hajam, sminkeltek és fevettem a ruhámat.

Mikor kész lettem,fogtam a laptopom és leültem a babzsákfotelbe. Felmentem facebookra. Láttam hogy Hemmo fent van, ígyhát ráírtam.

Én: Hali Luke!
Hemmo🐧🐧🐧: Hello!
Én: Mikor jössz majd értem?
Hemmo🐧🐧🐧:17:30-ra gondoltam.
Én: Rendben. Elárulod hova megyünk?
Hemmo🐧🐧🐧: Nem. Majd megtudod. Már elmondtam, de most mondom megint, hogy nem ilyen csecsebecsés helyre megyünk ahova ki kell öltöznöd.
Én: De miért nem árulod el????
Hemmo🐧🐧🐧: Mert nem. Meglepi lesz.
Én: Ok.😕😄 Úú. Most jutott eszembe. Luke, tegnap rajtam maradt a pulcsid.
Hemmo🐧🐧🐧: Tudom. Észrevettem.
Én: Majd ha jössz visszaadom.
Hemmo🐧🐧🐧: Nem kell, neked adom. Amúgyis jól állt rajtad.
Én: Kösziiii😊😘
Hemmo🐧🐧🐧: Nincs mit. Én most megyek. És akkor majd nemsokára megyek érted. Szia!
Én: Oke. Már nagyon kíváncsi vagyok hova viszel. Szia!

Megnéztem mennyi az idő, 17:14. Kikapcsoltam a gépet és leraktam az íróasztalra. Amíg nem jött Luke összepakoltam a szobámban. Mikor kész lettem már 16:46 volt. Ajtónyitódást halottam lentről. Lementem és megnéztem ki lehet az. Anya volt.
-Szia anya! Hát te?-kérdőn néztem rá.
-Szia! Hamarabb végeztem és hazajöttem.
-Értem. Na és Stephen meddig dolgozik?-szinte sosincs itthon. Mondjuk ez nekem jó mert rühellem.
-Késő estig dolgozik.
-Öööhhm... anya ezt most nem azért mondom hogy megbántsalak vele vagy hogy ezen rágd magad... de Stephen nem csal meg?
-Nem. Ő nem csinálna ilyet.-védte. Csak nem akarja elhinni. De tudom, hogy az ő fejébe is megfordult már ez.
-Ugye felismered mikor hazudik?-kérdeztem.
-Persze. Akkor mindig gyorsabban veszi a levegőt és piros lesz a feje.
-Akkor várd meg míg hazaér és kérdezd meg tőle. Jobb lesz ha tudod hogy megcsal-e vagy sem. Rendben?
-Rendben. És ha igaz lenne... keress házat.-látszott anyán hogy fél mi lesz.-Persze nem biztos ez anya. Csak mondom, hogyha igaz lesz akkor addig nézhetsz házat.
-Rendben. Na de váltsunk témát. Te hova mész hogy kicsípted magad és hova?-átváltott aggódó anya üzemmódba.
-Nos... nemsokára randira megyek Lukekal.
-Ki az a Luke?
-Nem mondom hogy haverom mert nem nagyon beszélünk. Akkor úgy mondom hogy Alison bátyjának egyik barátja. De Aliék is jóban vannak vele.
-Értem. És mikor jön érted?
-Hány óra van?
-17:26. Miért?
-4 perc mulva itt lesz. És ha most megbocsájtasz felmegyek ellenőrizni a sminkem és a hajamat megcsinálom rendesen.- már a lépcsőn mentem fel de még gyorsan odaszóltam anyának-És ha jön engedd be ha még nem vagyok kész. És ne hozdd zavarba szegényt.- felszaldtam a szobába és megcsináltam a hajam. Közben csengettek. Gondolom Luke jött.

**Luke szemszöge**

Bella anyukája nyitott ajtót.
-Jó estét...ööhm....-Nem tudtam a nevét. Elég kínos volt.
-Emma Martin. De hívj csak nyugodtan Emmának. Gyere be.- félreállt hogy betudjak menni. Eléggé kedves nőnek tűnik.
-Öh.. Én Luke Hemmings vagyok.- mutatkoztam be.
-Tudom. Az előbb mesélte Bella. Mindjárt jön csak megcsinálja a haját.-mondta Emma.-Kérsz valamit inni?
-Köszönöm de nem kérek.
-Rendben.- ezt ki mondta és lejött Bella.
-Szia Luke!
-Szia Bella! Mehetünk?
-Persze! Szia anya majd jövök!-elköszönt az anyukájától és már mentünk is.

**Bella szemszöge**

-Jól nézel ki.-bókolt nekem Hemmo.
-Köszi! Te sem panaszkodhatsz!-beültünk a kocsiba és elindultunk.
-Elárulod hova megyüüüünk??-Kérdeztem elhúzva az ü betűt.
-Ennyire azért te se lehetsz kíváncsi.-rámnézett és elmosolyodott.
-De lehetek.-vigyorogtam. Megálltunk a Starybuck'snál. Luke kiszállt,átjött az én oldalamra és kinyitotta nekem az ajtót.
-Hölgyem.
-Ó, micsoda úriember.- kiszálltam a kocsiból és bementünk. Én egy cappuccinot kértem Luke pedig kávét.
-Mesélj magadról.- néztem Lukera.
-Hát hogy is kezdjem.. Luke Robert Hemmings a teljes becses nevem. Egész eddigi életemben Sydneyben éltem. 18 vagyok, 193 cm. Van két bátyám Ben és Jack Hemmings. Apám Andrew Hemmings és az anyukám Liz Hemmings, bár mondjuk ezt tudod. Szeretem a Nirvana-t, The Summer Set-et,All Time Low-t,  Fall Out Boy-t stb stb. Van egy kutyám Molly és kb ennyi.
-Luke Robert Hemmings? Robert a 2. neved? Komolyan?
-Hát ja. Utálom ha így hívnak szóval ne szólíts így. És most mesélj te is magadról egy kicsit.
-A teljes nevem Bella Cordelia Peterson. 17 vagyok és 169 cm. Eddig Londonban éltem anyával. Nincs tesóm. Szeretem én is az ATL, a Fall Out Boy,a The Summer Set zenéit. Szeretem még a One Direction és Shawn Mendes zenéit is. Anyát Emma Martinnak hívják és könyvelőként dolgozik. Nincs háziállatom de szeretnék egy kutyát. Ennyi szerintem.
-Cordelia?
-Jobb mint a Robert.
-Aha. Persze.
-Én nem képzelődök. Esetleg te.
-Haggyuk. Apukádról nem mondtál egy szót sem. Miért?-Ennél a mondatnál lehajtottam a fejem. Nem szeretek róla beszélni. De valamiért megbízok benne tehát elmondom neki.
-Apukám meghalt mikor 8 éves voltam.- könnyek gyűltek a szemembe.
-Nagyon sajnálom! Nem tudtam. -látszott a rajta hogy megbánta a kérdését.
-Semmi baj Luke.
-De én tényleg nagyon-nagyon sajnálom hogy rákérdeztem.
-Luke. Nem baj.
-Biztos?
-Biztos.-ejtettem felé egy mosolyt.-Na de tereljük a szót.
-Rendben. Hallottad hogy Ash és Vanessa a bulin szakítottak?-teljesen ledöbbentem.
-Miii? Szakítottak? De miért? Melyikőjük szakított?- csak úgy bombáztam a kérdésekkel.
-Nem mondta Vanessa?
-Nem.
-Egyébként veszekedtek és szakítás lett a vége.
-Mi volt a veszekedés oka?
-Hát Ash azt mondta hogy kérdezte Vanessa mennyit ivott. Ash mondta mennyit ivott, Vanessa ehhez már nem tudom mit szólt. Ash leszólta és kérdezte hogy akkor miért járnak Vanessa meg mondta hogy már ő se tudja. És leszólta Asht hogy elhanyagolja őt. Ash mondott valami kis szöveget Vanessa meg erre annyit mondott hogy végeztem veled egy életre vagy mi. Még ott beszólogatrak párat a végén Ash büdös kurvának hívta és erre Vanessa meg felmutatta a középső ujját és kb. Ennyi.
-Mi az hogy le kurvázta? Az én barátnőimet csak ne kurvázzák le! Vanessa is ha ideges beszólogat de Ash ne kurvázgassa! Már bocs hogy leszólom a haverodat de akkor is! Mi ez már? Én úgy lekevertem volna neki egy pofont hogy annak nyoma maradt volna! Ashnek is meg fogom mondani hogy az én barátnőimet ne kurvázgassa le, mert kiherélem! Nézzen már Vanessára és Valeriere. Van köztük azért különbség! Nem is ki..-nem tudtam befejezni mert..

Szerelmi Játszma [5SOS,1D] Onde histórias criam vida. Descubra agora