**Vanessa szemszöge**
Suli után a parkba vettem az irányt, mert Ashtonnal oda beszéltük meg a talit. Nem kellett sokat várnom, Ash már jött is.
-Hello Vanessa!- mondta Ash.
-Szia! Miről akartál beszélni?-kérdeztem összefont karokkal.
-Igazándiból rólunk.-felhúztam az egyik szemöldököm.- Tudom, hogy nagy hibát követtem el. De, azért nem keveset ittam és tudod milyen vagyok részegen. Megtudsz bocsájtani?-nézett rám.
-Tudom milyen vagy részegen. De azért rosszul estek amiket mondtál.-mondtam végig a szemébe nézve.
-Sajnálom. És bocsánatot kérek mindenért amivel megbántottalak. Ha adsz egy utolsó esélyt, megígérem, hogy más lányokra rá se nézek. Az én szemembe te leszel mostantól az egyetlen lány.-fogta meg a kezem.
-Megbocsájtok. De ez a utolsó esélyed, ha elszúrod akkor végeztünk. Véglegesen.-mondtam.
-Köszönöm. Szeretlek.-csókolt meg.
-Én is szeretlek te majom.-megöleltem.**Luke szemszöge**
-Akkor világos?-kérdeztem Bellát. Már vagy 10-szer elmagyaráztam neki a matekot. Amikor azt mondta, hogy nem érti a matekot nem gondoltam volna, hogy ennyire.
-Már igen.-bólogatott.
-Tuti? Mert elmagyarázom mégegyszer. -mondtam.
-Tuti.-mondta.
-Akkor oké.-mondtam- Amúgy biztos nem baj ha maradok vacsira?-kérdeztem.
-Igen,biztos. Anya is mondta, hogy nem baj ha velünk vacsizol.-mondta Bella mosollyal az arcán.
-Akkor rendben. És ha már itt szeretnék majd kérdezni valamit tőled.-mosolyogtam.
-Mit akarsz majd kérdezni?-kíváncsiskodott.
-Háááát... mennyi időnk van vacsoráig?-kérdeztem.
-Gyere, kérdezzük meg anyáékat.-mihelyst befejezte a mondatot elkezdett húzni le a konyhába.
-Anya! Mennyi idő van még a vacsoráig?
-Nem tudom. Kb. 1 óra. -mondta Emma.
-Addig elmehetünk Hemmoval sétálni?-kérdezte Bella.
-Persze. De időben visszaérjetek.-mondta Em.
-Oké. Köszii.- mondta Bella és megölelte az anyukáját.
-Amúgy nem mintha érdekelne... de hol van Stephen?-kérdeztem.
-Elküldtem a boltba, hogy vegyen ezt-azt.-mondta anya.
-Ahha. Na Luke mehetünk?-nézett rám. Látszik, hogy kíváncsi mit kérdezek majd tőle.
-Persze.-felkaptuk a cipőnket és a park felé vettük az irányt. Mikor odaértünk leültünk egy padra.
-Na mit akartál kérdezni?-nézett rám csillogó szemekkel.
-Tudom, hogy nem ismerjük egymást olyan rég, de én ez alatt a kis idő alatt nagyon megkedveltelek és azt szeretném kérdezni, hogy lennél-e a barátnőm?!-mondtam végig a szemébe nézve. Azért egy kicsit kezd bűntudatom lenni, hogy fogadásból kell vele járnom.**Bella szemszöge**
Nem birom felfogni. Megkérdezte leszek-e a barátnője. Egy ideig még sokk alatt voltam, majd rájöttem, hogy megkéne szólalnom.
-Igeen.-ugrottam a nyakába mire ő csak nevetett.
-Akkor együtt?-kérdezte mosolyogva.
-Együtt.- viszonoztam mosolyát.
-Gyere, menjünk vissza.-mondta Hemmo és összekulcsolta az ujjainkat. Mikor hazaértünk már Stephen is ott volt. Vacsora közben elmondtuk anyáéknak, hogy Lukekal együtt vagyunk aminek örültek. A vacsi után pedig Lukenak haza kellett mennie. Kikísértem majd felmentem fürdeni, fogatmosni és ezután bekapcsoltam a laptopomat. Megnéztem a közösségi oldalaimat és amikor már kiakartam volna kapcsolni Mad hívott Skypeon.
-Belaaa!
-Madiii!
-Mizu van veled? Olyan keveset beszélünk mostanában.
-Most vacsiztunk és előtte tudod mi történt?
-Na mi történt?
-Luke megkérte, hogy legyek a barátnője.
-Úristeeen! Ez komoly? Igent mondtál? Ugye igent mondtál?
-Még jó, hogy igent mondtam.
-Hát sokáig cuncimókus..
-Köszii. Na de.. cuncimókus?
-Aha. Ez az új beceneved.-nevetett.
-Király. De nem lehetne rövidebben ezt mondani?
-Hm... legyen akkor cunci.
-Oké. Amúgy veled mizújs?-kérdeztem.
-Semmi különös. Jajj tényleg.. hallottad hogy a kmt-t elhalasztják?
-Nem. Miért lesz elhalasztva?
-A dirinek lesz valami dolga. Nem tud ott lenni. Most ha jól tudom december 13-án lesz.
-Szuper. Addig is gondolkozhatok mit énekelhetnék.
-Juuj, tényleeeeg. Te is fellépsz.
-Bezony...
-Na de megyek cunci.. holnap majd beszélünk. Jóéjt puszaaa.
-Neked is. Pusza. Sziaaa!
Kikapcsoltam a gépet a telón még beállítottam az ébresztőt és jött egy üzim.
Hemmo🐧🐧🐧:Hello pingvingirl😁🐧
Én: Hali pingvinboy😊😀🐧
Hemmo🐧🐧🐧: Holnap megyek reggel érted
Én: Hánykor?
Pingvinboy💙:7:30 jó lesz?
Én: Aha.. Mi jót csinálsz?
Pingvinboy💙: Fekszek
Én: Jó az😁😋
Pingvinboy💙: Tudom. Te mit csin?
Én: Én ülök. Most beszèltem Madivel. Kaptam új becenevet😂
Pingvinboy💙:Milyen becenevet??
Én: Cuncimókus... de megyegyeztünk a cunciban😂😅
Pingvinboy💙: Majd én is kitalálok már valami becenevet neked😉😘
Én: Örömmel várom majd mire jutottál😁😘 De most én megyek alukálni mert holnap suli van..
Pingvinboy💙: Ok. Holnap akkor majd megyek érded. Szép álmokat😘
Én: Neked is..😘😀
Kinyomtam a telefont és mosolyogva aludtam el.Na sziasztooook! Ha tetszett ez a rész voteoljátok. Komizni is ér!
Vikixx
VOCÊ ESTÁ LENDO
Szerelmi Játszma [5SOS,1D]
FanficEgy költözéssel megváltozik az élet. Hozzá kell szokni az új környezethez, új barátokat kell szerezni. Valakinek ez nehezebben megy, valakinek könnyebben. Bellával sem volt ez másképp. Szerelmes lesz, nem is akármilyen srácba. De a fiú is ugyanazt é...