-Mennyi lesz?-kérdeztem.
-Egy nap másodjára. Ez nem véletlen.-vigyorgott.
-Téged rohadtul nem zavar, hogy egy állapotos nővel beszélsz?-kérdeztem.
-Fel se tűnt. De nem, nem zavar.-mosolygott.
-Barom.-motyogtam.
-Tessék?-kérdezte.
-Mennyi lesz?-kérdeztem rá másodjára is.
-10.45-válaszolta.
-Itt van. És tudom hogy te panaszkodtál a főnöknek.-a pénzt a kezébe adtam, a pizzát elvettem tőle és bevágtam az ajtót.
Visszaültem a kanapéra és elkezdtem zabálni. Kicsit kesőbb az uraság is hazaért és vele folytattam a tevékenységemet, a filmnézést és akkor már a fagyi evést.
-Nem értem ezt a filmet. Hülyeség.-mondta.
-Akkor keress valami mást.-adtam a kezébe a távirányítót.
-Nem.-kikapcsolta a tévét.-Zenét hallgatunk.
-Nekem az is jó.-mondtam.
-Amúgy milyen volt az első munkanap?-kérdezte.
-Jó. Csak egy bizonyos pizzafutár elbaszta.-túrtam a hajamba.
-Egy pizzafutár hogy tudja elbaszni valakinek a napját?-kérdezte.
-Nekem kellett kiszolgálni egy srácot. Aki elkérte a számom és nem adtam meg neki, ezért panaszt tett. És hogy hazajöttem rendeltem egy pizzát. És Kyle volt a pizzafutár.-mondtam.
-Az addig fog odajárni amíg meg nem kapja a számodat.-mosolyodott el.
-Hát akkor járkálhat egy életen át, de az én telefonszámomat nem fogja meg kapni. De mindegy hagyjuk a témát.-majszoltam a fagyit.
Louis berakott egy zenét, és én képtelen voltam megállni hogy ne énekeljek.
-Holnap el kell jönnöd velem valahova.-mondta.
-Nem. Holnap nem jó. Tanfolyamon leszek és dolgozok.-
-Reggel felkelünk és megyünk.-mondta.
-Mondom nem tudok menni.-ekkor rájöttem. Ennek a gyereknek kétmilliószor is elmondhatok valamit, akkor is egyet hajt.
-Cordelia. Holnap velem jössz.-mondta.
-Jó. Hova?-adtam be a derekam
-Egy meghallgatásra.-mosolygott.
-Louis. Miről beszélsz?-kérdeztem.
-Már évekkel ezelőtt is mondtuk neked, hogy jól énekelsz és elviszünk egy lemezkiadóhoz. De te tiltakoztál.-mondta.
-És most se fogok elmenni veled. És tudod miért nem?-Lou felfont szemöldökkel figyelt.-Mert ez lenne abba a mágikus dobozba-mutattam a tévére.-Az ausztrál banda énekese Luke Hemmings volt barátnője, Bella Peterson, a tudomásunk szerint, Los Angeles egyik lemezkiadó vállalatánal belevágott énekesi karrierjébe.
-És?-kérdezte.
-Luke tudná hogy hol vagyok.-mosolyogtam.
-Ez a bajod?-értetlenkedett továbbra is.
-Nem Louis, azt akarom, hogy amíg Luke itt van megtaláljon engem.-mondtam szarkasztikusan.
-Lehet jobb lenne. Tudnátok beszélni. Az is lehetséges, hogy az egész egy félreértés. És tudtommal a kis pocaklakónak ő az apja.-mutatott a már gömbölyödő hasamra.
-Te nem vagy normális.-jelentettem ki.
-Most miért?-kérdezte.
-Oké, az apja. De az egyszerűen nem lehet félreértés, hogy megcsalt.-mondtam.
-Őt is hagytad beszélni, vagy úgy csináltad ahogy szoktad?-kérdezte.
-Ezt hogy érted?-néztem rá felszegett szemöldökkel.
-Úgy, hogy amikor ideges vagy nem lehet melletted megszólalni, mert csak mondod a magadét és szerintem te is jól emlékszel, hogy amikor tinik voltunk, akkor is ezt csináltad mindig. És néhány esetben ezt meg is bántad, mert nem hagytad hogy megmagyarázzuk.-mondta.
-Na jó. Lehetséges hogy hamar bedühödök, de azt hogy tudná megmagyarázni, hogy egy ribanc irogat neki olyanokat, hogy baby meg tudom is én?-kezdett fel menni bennem a pumpa.
-Hagyjuk.-legyintett.
-Nem hagyjuk. Ha elkezdtük ezt a beszélgetést be is fejezzük.-mondtam.
-Bella.-szólt halkan.-Nem vitatkozok veled, mert felesleges. És fogadni merek, hogy nem hagytad beszélni Lukeot. Pedig nagy esély van arra, hogy minden egy félreértés, és el tudta volna mondani mit miért.
-Beismerem, valószínűleg nem nagyon tudott szóhoz jutni. De ebből nem tudta volna kimagyarázni magát.-mondtam.
-Ugye tudod, hogy még mindig híres?-kérdezte én pedig értetlenül néztem rá.
-Persze, de ennek mi köze van ehhez?-kérdeztem.
És most esett le. Minden nap írnak neki a rajongók hasonlókat. Még olyanok is vannak már-már szinte zaklatják őket. Na de várjunk. Én is hülye vagyok már. Hogy lehetne ez? Mikor be volt írva a száma annak a libának?
-Föld hívja Bellát.-legyezte kezét a fejem előtt. Észre se vettem hogy beszélt hozzám.
-Be volt írva neki a lány száma.-mondtam, még mindig egy bizonyos helyre nézve.
-Szerintem jobb lenne megbeszélnétek.-mondta.
-Most, hogy belegondoltam, életedben először lehet igazad van.-néztem rá.
Sziasztook
Nem lett a legjobb, de ha tetszett akkor vote és komi🤗
VikiXx
CZYTASZ
Szerelmi Játszma [5SOS,1D]
FanfictionEgy költözéssel megváltozik az élet. Hozzá kell szokni az új környezethez, új barátokat kell szerezni. Valakinek ez nehezebben megy, valakinek könnyebben. Bellával sem volt ez másképp. Szerelmes lesz, nem is akármilyen srácba. De a fiú is ugyanazt é...