-Mikey! Meg ne merd!-és beledobott a vízbe. Most megölöm.
Délután a skacokkal kijöttünk a strandra, csak Madi nem tudott jönni, mert más programja volt. Most meg nagyban napoztam és egyszercsak Michael felkap a vállára és bedob a vízbe, ami megjegyezném hirtelen rohadt hideg volt. Feljöttem a víz alól és gyilkos tekintettel néztem rá.
-Meghalsz.-mondtam, mire elkezdett Luke felé úszni.
-Mi a fasz?! Te mit csinálsz?-nézett Luke a mögötte álló Mikeyra.
-Segíts! Meg akar ölni amiért bedobtam a vízbe.-mutogatott rám.
-Tudhattad volna, hogy ez lesz! Ha már nem voltál akkor hajlandó előre gondolkodni, akkor most vállald a következményeket.-nézett Mikeyra.
-Köszönöm szivem!-mosolyogtam Lukera, mire ő arréb ment és így Mikekal szemtől szembe álltunk egymással.
-Bazdmeg Luke! Bella... Tudod milyen vagyok és ugyebár nem erősségem a gondolkozás és bocs.-kért bocsánotot.
-Semmi baj! Tudod hogy imádom a hülye fejed!-odamentem és megöleltem.
-Hééé!!!-kiabált Hemmo.- Te megcsalsz engem?-kérdezte.
-Persze Hemmo! Még rajtad kívűl van 2 pasim is.-mondtam szarkasztikusan.
-Chh! És amikor mondtad, hogy szeretsz én hülye el is hittem. Pedig én szerettelek, és ezt kapom? Mindegy is... menj a kis pasikáidhoz!- fordított nekem hátat.
-Olyan hülye vagy!-nevettem.
-Ne szólj hozzám! Haragszok rád!-esküszöm színésznek kéne mennie. Odamentem és hátulról megöleltem.
-Tudod, hogy soha nem csalnálak meg.-velem szembe fordult.
-Tudom. De azért ugye jól eljátszottam?-mosolygott.
-Zseniálisan. Színésznek kéne menned.-nevettem.
-Tudtam! Tudtam, hogy elrejtőzött bennem egy színész! Hé skacok, színész leszek!-kiabált Caluméknak.
-Gratula!-mondta Ash.
-Akkor vegyél be az egyik filmedbe, please!-nézett rá könyörgő tekintettel Alison.
-Alap!-kacsintott felé.
-Hát Luke, pedig én szerettelek! És az orrom előtt kacsintgatsz más lányokra! Ennyit jelentek neked?-ha ő így, én is így. Csak én hozáadtam egy kis műsírást.
-Te jelented nekem a világot.-magához húzott és megcsókolt.
-Menjetek mind a ketten színésznek!-nevetett Vanessa.
-Ja, úgyis profin játszottatok az előbb!-mondta röhögve Ali.
-Azigen! Jól van...- mondta Vanessa és nekem egyből leesett mire gondolt.
-Ne értsd félre hülye!-nevetett Ali.
-Már megtörtént!-nevetett Vanessa. Anyám... hogy tudnak ezek ilyen félreérthetően beszèlni?
-Az a fasza!-már az egész kis csapatunk röhögött.
-Na most ki érti fèlre?-kérdezte Vanessa.
-Hát bazdmeg!-mondta Ali még mindig nevetve.
-Bassza a halál!-nevetett.
-Én nem baszok semmit!-nevettem. Na ja... hosszú lenne elmondani, de az a lényeg, hogy egy beszélgetésből az jött ki, hogy én vagyok a halál.
-Na jó.. egyezzünk meg abban, hogy senki nem basz meg senkit! Oké?-kérdezte Ash, de a végét ő is elröhögte.
-Ok.-mondtuk egyszerre.
-Na de...-kezdett bele Mikey.-ki akar kakasviadalt játszani?-húzogatta a szemöldökét.
-Én Lukekal!-mondtam.
-Én leszek Alisonnal!-mondta Cal.
-Én Ashsel!-mondta Vanessa.
-Én most nem játszok, majd a következőben. Legyél Mikekal.-mondta Ash.
-Oks.-mondta Vanessa.Elsőnek Alisonék nyertek. Másodjára majdhogynem Vanessáék nyertek, de nem, mert én hamarabb lelöktem Ashről őt, ezért mi nyertünk Lukekal.
-Ügyes voltál!-puszilt meg.
-Köszönöm!-vigyorogtam, mint a kis 6 éves aki megkapta a plüss egyszarvúját amit kért.
-És jutalmul, veszek neked fagyit.-felcsillant a szemem.
-Komolyaaan?-kérdeztem.
-Ahaa. Na gyere.-indult ki a vízből.
-Úú köszi!!! Ugye tudod, hogy imádlak?-néztem rá, majd hirtelen megálltam.
-Na mivan? Nem jössz?-kérdezte, mire én tündérien elkezdtem pislogni.-Mit akarsz már?
-Viszel a hátadon?-néztem rá kiskutya szemekkel.
-Gyere!-fordult meg.
-Ezaaaz! Szeretleek!-a hátán vitt tovább a fagyizóig.
-Na milyet kérsz?-kérdezte amikor már rajtunk volt a sor.
-Ööhmm... legyen vaníliás és csokis kekszes.-mondtam. Mikor kiadta megköszöntem és mivel Luke eldöntötte, hogy majd az enyémből eszik, ezért elindultunk vissza a többiekhez.
-Na akkor most kérek abból a fagyiból.-mondta Luke én pedig odaadtam neki. Mikor visszaadta már alig volt abból a fagyiból, de mindegy is.- Hogy eszel te? Tiszta fagyi a fejed!-nevetett fel Luke. -Esküszöm néha úgy érzem, hogy egy hat évessel járok.-nevetett és törölgette az arcomról a fagyit.
-Hé! Most nem leszek a barátod!-mondtam először komolyan, de a végén elröhögtem magam.
-Ne is legyél a barátom. Jó lesz úgyis ha a barátnőm maradsz.-mosolygott.
-Az örömmel maradok.-pusziltam meg.Na halihooo!
Megérkeztem az új résszel, remélem elérte a tetszéseteket, ha igen votetal/komival jelezzétek.
Na és... most be vagyok fenyítve a szar jegyeim miatt ezért foggalmam sincs mikor lesz rész. Lehet csak 1-2 hónap múlva... viszont akkor lehet belekezdek egy új könyvbe is😆😇Majd még jelentkezem
Vikixx
ESTÁS LEYENDO
Szerelmi Játszma [5SOS,1D]
FanficEgy költözéssel megváltozik az élet. Hozzá kell szokni az új környezethez, új barátokat kell szerezni. Valakinek ez nehezebben megy, valakinek könnyebben. Bellával sem volt ez másképp. Szerelmes lesz, nem is akármilyen srácba. De a fiú is ugyanazt é...