**Bella szemszöge**
Ma van az első munkanapom. Kicsit izgulok mi lesz. De annyira béna csak nem vagyok, hogy most ezt az állást elcsesszem.
Gyorsan elkészültem (ami nálam azt jelenti, hogy egy órát a fürdőben voltam), aztán lementem reggelizni.
Louis szerintem még alszik, úgyhogy igyekeztem nem nagy zajt csapni.
Mikor sikerült végezni a reggellivel, betettem a mosogatóba a tányért, majd felvettem a cipőmet, fogtam a táskámat és indultam is.
Mivel nincs itt a kocsim, ezért busszal mentem.
A munkahelyen, ahogy beértem körbevezettek és megmutatták mit hogy kell csinálnom.
Bénáztam párszor, de egy kis idővel később, már kezdtem belejönni.
-Jó napot! Mit adhatok?-kérdeztem a vendégtől.
-Hello, egy vanilla latte-t.
-Értem.-írtam fel a kis noteszembe.- Más valamit?
-Öhm.. a számodat, de ha azt nem akkor most még a neveddel is kielégszek.-vigyorgott.
-Szabad tudni hogy hívják önt?-kérdeztem.
-Kyle. Kyle Davis.-vigyorgott továbbra is.
-Szóval, Kyle. Ha tud olvasni rájöhetett a nevemre, ha nem akkor maga baja. Az italát pedig hamarosan hozom.-mondtam s elsétáltam.
Elkészítettem a vanilla latte-t, majd kivittem.
-Tessék, az itala.-raktam le az asztalra.
-Köszönöm, de kérlek tegeződjünk.-mosolygott.Én nem mondtam semmit, csak elsétáltam.
Később, a munkaidőm végén a főnök behívott at irodájába, hogy beszéljen velem.
-Ülj le kérlek.-mondta miközben ő is helyet foglalt.
-Mit szeretnél mondani?-kérdeztem.
-Bella, ez az első napod itt és máris panaszt tettek, hogy nem voltál valami kedves.-mondta.
-Tuti az a Kyle volt.-motyogtam.
-Tessék?-kérdezte Jim.
-Semmi.-mondtam.
-Tudom, hogy terhes vagy és dúlnak benned a hormonok, de kérlek legyél egy kicsit kedvesebb a vendégekhez.-mondta.
-Elkérte a számomat az a pasi.-háborodtam fel.
-Ne vedd figyelembe az ilyeneket. Ugyanúgy viselkedj velük, mint a többiekkel.-könnyű azt mondani. Aprót bólintottam, jelezve hogy megértettem.
-Még valamit?-kérdeztem.
-Nem. Mehetsz.-mondta.
-Viszlát.-felálltam a székemből és kimentem az irodából.
A kávézóból egyenesen hazamentem. Lepakoltam a cuccaimat és bementem a konyhába azzal a céllal hogy egyek valamit, de mivel semmi normális nem volt a hűtőben, ezért inkább rendeltem egy pizzát.
Amíg vártam a kajámat a nappaliban néztem a tévét. De ezt is félbeszakította a telefonom csörgése. Nagy nehezen feltápászkodtam a kanapéról és érte mentem a telefonomért. Mikor megláttam, hogy ki is hív, egy másodpercre lefagytam, de végül felvettem és kis habozás után beleszóltam.
-Helló, Mikey.
-Hali, Bella. Mizu van veled?
-Nincs semmi. Veled?
-Semmi. Hiányolunk ezért is hívtalak.
-A többiek is ott vannak?
-Aha. Itt van mindenki.
-Puszilom őket.
-Mi is téged!-kiabált bele Ali.
-Ki vagyok hangosítva?
-Igen.
-Mondhattad volna.
-És hogy alakulnak ott a dolgaid?
-Hello Vanessa. Remekül. Első munkanap egy idióta panaszt tett.
-Mert mit csináltál?
-Nem adtam meg neki a számomat.
Mindenki elkezdett röhögni.
-Arra a csávóra még számítsál ott.-hallottam meg Cal hangját.
-Ne is mondd. Na de hogy vagytok?
-Jól. Az én kis drágámnak rengeteg hangulatingadozása van. Nem tudom hogy fogom kibírni ezeket a hónapokat.
-Már bocsánat hogy terhes vagyok. Ráadásul nem is egy gyerek van itt hanem kettő.
-Nyugi szivem.
-Nekem te ne szivemezzél. Tudtommal te is benne voltál a gyerek csinálásba és nem egyedül hoztam össze. Plusz nem te hordod a hasadba őker kilenc hónapig szóval csöndbe maradhatsz.
-Oké, igazad van.
-Még jó. Megyek inkább keresek valami édességet.
-Jó. A hűtőbe még van fagyi ha kéne.
-Persze, hogy kövérebb legyek? Ígyis olyan vagyok mint egy bálna és már most kiszerettél belőlem tudom. Mindig veszekszel velem és nem is törődsz velem.-csuklott el a hangja.
-Drágám, ne sírj kérlek. Tudod hogy szeretlek.
-Nem is igaz.
-De igen. Sajnálom amiket mondtam. Szeretlek.
-Én is téged.
-Ez mindennapos?-kérdeztem.
-Majdnem. Vannak nyugodt napjaink.-mondta Cal.
-Ezt meg mire érted? Most békültünk ki, erre megint kezded?
-Nem szivem. Menjünk haza? Veszel egy fürdőt és lepihensz. Jó lesz?
-De én még beszélni akarok Bellával.
-Nem, Ali. Menj csak haza. Majd holnap ha hazajöttem a tanfolyamról felhívlak és beszélünk.-mondtam.-Én is mindjárt lerakom, mert jön a kajám. Eszek és én is megyek lefeküdni.
-Jól van akkor menjünk. De akkor hívj holnap. Puszilunk.
-Hívlak nyugi. Puszi nektek.
-Mikey, Ash, Vanessa titeket is puszillak. Jók legyetek.
-Te is. Puszi.-mondták kórusban.
-Sziasztok.-mondtam s leraktam.
Alison és Calum hallatán belegondoltam abba, hogy valószínüleg én is ilyen leszek. Egyik pillanatban boldog, a következőben dühös és utána szomorú. Volt már hasonló pillanatom, de nem fordult még elő sokszor.
A nagy elmékedésemet a csengő szakította félbe. Gyorsan felpattantam a kanapéról és ajtót nyitottam.-Hello, meghoztam a... te?-meglepett arccal nézett rám. Nekem pedig most esett le kivel is állok szemben.
Na szioasztoook!
Egy hosszabb kihagyás után meghoztam a következő részt.
Ha van olyan aki még olvassa ezt a könyvet annak köszönöm, mivel már 8.9k olvasója van a könyvnek amit még most se tudok elhinni❤
Ha valakinek tetszett a rész vote&komi🤗VikiXx
KAMU SEDANG MEMBACA
Szerelmi Játszma [5SOS,1D]
Fiksi PenggemarEgy költözéssel megváltozik az élet. Hozzá kell szokni az új környezethez, új barátokat kell szerezni. Valakinek ez nehezebben megy, valakinek könnyebben. Bellával sem volt ez másképp. Szerelmes lesz, nem is akármilyen srácba. De a fiú is ugyanazt é...