xGözlerimi açtığımda huzurluydum. 2 yıl sonra ilk defa güzel bir uyku çekmiştim. Bu kendime koyduğum kurallardan kaynaklanıyor olmalıydı.
Gür saçlarımı sallayıp şekil verdikten sonra günlük makyajımı yaptım.
Telefonum titrediğinde elime alıp mesajı okudum.
"Bugün daha mı vahşiyiz yoksa iyi kız olmaya mı karar verdik?"
Evet yeni hayatımın ilk günü. Aklımı beni çarpan 2 kadehten sonra Justin zannettiğim bir sapıkla bozmayacaktım elbette.
"Her kimsen, beni uzaktan tanıyorsun ve yargılamaya kalkışıyorsun. Bunu sevmedim. İnsanların bir özel hayatı var, sana kimse hesap vermek zorunda değil. Beni rahat bırak. Anonim biriyle konuşmak istediğimi sanmıyorum."
Gayet de açıklayıcı bir paragraf olmuştu. Sanırım kendimi sinirlenmek konusunda hiçbir zaman kısıtlamayacaktım. Çok geçmeden bildirim geldi.
"Seni çok iyi tanıyorum,sen de beni güzelim. Ama takılmadığımız zamanlarda nasıl biri oldun bilmiyorum, ve evet dediğin gibi oldu. Seni tanımak istiyorum."
"Tekrardan."
Ne diyordu bu çocuk? Kafayı falan mı yemişti?
*Selena'ya mesaj atmanız engellenmiştir.* yazısı belirmiş olmalıydı.Çünkü korkumdan engellemiştim onu.
"Belki sonra açarım." diye geçirdim içimden. "Ama şuan değil." Hayır, hayır, hayır. Asla değil.
X
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Feel Me• (Tamamlandı.)
Teen Fiction"Eğer bir gün geri gelirsen veya karşılaşırsak buna pişman olacaksın ve o zaman ben olmayacağım." Jelena Fanfiction ??