Justin'e mesaj atmamın üstünden 1 hafta geçmiş parti günü gelmişti.Mesaj atmamdan sonraki gün ofise gitmiştim hatta.
Flashback;
Justin dünkü mesajlarıma dönmemişti ve ben psikopat Lucy'nin Justin'e zarar vermesinden çok korkuyordum.
Şirkete girip Justin'in odasına çıktım. İçeri girdiğimde Lucy yoktu. "Justin,konuşmamız lazım." dedim ısrar edercesine.
Justin afallasada cevap verdi. "Mesai saatleri arasında görüşemem kusura bakma." dedi ciddi bir şekilde.
Ne diyordu bu? "Justin önemli." dedim. Lucy içeri girince sustum. "İyi konuş." dedi en sonunda.
"Özel bir mesele." dedim. "Lucy'de aileden sayılır,konuşabilirsin onun yanında." diyip göz devirdi.
"Özelden ne anlıyorsun?" dedim. "Burada konuş diyor,duymuyor musun?" diye araya karıştı Lucy.
Ona dönüp "Kes sesini." dedim. "Lucy'le doğru konuş Selena." dediğinde hayretler içerisinde ona baktım.
"Siz ciddi misiniz?" dedim sinirden gülerek. "Konuşmazsam ne yapacaksın Justin Bieber?" dedim ve ayağa kalktım.
Kızın yanına yaklaştım ve kulağına doğru eğilip "Yediğin haltları biliyorum kaltak,Justin'den uzak dur.İşinden olmak istemiyorsan onunla muhattap olmayacaksın. Ona zarar vermeyeceksin." diye fısıldadım.
Yüzü bembeyaz olmuştu. "Ne dedi Lucy?" dedi. "Hiçbir şey. Sadece dünyanın kendisi etrafında dönmediğini biri anlatmamış ona." dedi.
Sinirle gülüp oradan çıktım. 2 gündür ona anlatmaya çalışıyordum. Benden bu kadardı.
End
Saçlarımı su dalgası yapıp,makyajımı da tamamladıktan sonra dolaptan giyeceklerimi çıkardım.
Siyah dar, dekolteli elbiseyi üzerime geçirdim ve yandan fermuarını çektim. Altına da siyah topuklu ayakkabılarımı giydim.
Dylan kapıyı çaldığında "Gir." dedim. "Vay çok güzel olmuşsun melek." dedi. "Teşekkür ederim Dyl." dedim.
"Gelmeye başladılar." dedi. "Kaç odayı kilitlemedin?" dedim. "3 tanesi açık." dedi.
Aşağı inip gelenleri karşıladık. Justin ortalıkta yoktu. Ya da onun tatlı arkadaşı (!) Lucy.
Dylan'a dedim ki "Dyl, Joe ve Taylor geldi mi?" dedim.
"Geldik." diyerek içeri girdi Taylor. "Hoşgeldiniz,çok güzelsin." diyip sarıldım.
Justin ve Lucy'nin girdiğini gördüğümde kalbim duracak gibiydi. Kolkola geziyorlardı.
Justin'in gözlerine baktım ve titreyen sesimle gülümsedim ve "Hoşgeldiniz." dedim. "Merhaba Sel." dedi Lucy.
"Sel?" diye sordum. "Selena." diyerek düzelttim. Gözlerini devirip içeri geçti Lucy. Justin bana bakmadan onun arkasından gitti.
Çoğunluk gelince Mikrofonu alıp hazırladığımız yere çıktım,Dylan'da yanımdaydı.
"Herkes eğlenmesine baksın, bugün şarkılar Dylan'dan. Müzik zevki çok güzel!" diyip sarıldım ve sahneden inip masadan kokteyl aldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Feel Me• (Tamamlandı.)
Fiksi Remaja"Eğer bir gün geri gelirsen veya karşılaşırsak buna pişman olacaksın ve o zaman ben olmayacağım." Jelena Fanfiction ??