Are U Okay?/19

558 41 7
                                    


X

Şirketten çıktım ve Justin'inde çıkmış olduğunu gördüm. İlerdeki sahile gidip biraz oturacaktım.

Sahile geldiğimde Nick ordaydı. Lanet..

Diğer tarafta bank'ta da Justin oturuyordu. Birbirlerini görmüşler miydi?

Kimin yanına gidecektim?

Justin ayağa kalktı ve afalladı. Yanına koştum.

"Justin iyi misin?" dedim. "İyiyim Selena." dedi ama 1 dakika geçmeden yere düştü.

"Justin cevap ver." dedim. Bayılmıştı. Burnundan kan gelmişti.

Nick'in yanına koştum. "Sakın bana o adam için yardım isteme." dedi. "Nick lütfen. Onu burada bırakamayız." dedim endişeyle.

"Hayır." dedi. "Biliyor musun Nick, Seni kardeşim sanmıştım. Ama sen benim kötü günümde bana destek bile olmuyorsun." dedim.

Bembeyaz olmuştu. "B-ben hala öyleyim Selena." dedi. "Yardım edeceksen et etmeyeceksen etme. Sonra konuşuruz." dedim.

Ayağa kalkıp Justin'in yanına koştu. Kan kaybediyordu. Gömleğimi çıkarıp burnuna bastırdım.

Nick onu benim arabama götürdü ve ben arabayı sürmeye başladım.

Hastaneye geldiğimizde sedye getirdiler ve onu acil'e aldılar.

Danışmaya gidip "Ju-Justin Bieber böyle birinin buradan bir doktoru var mı nolur bakın." dedim.

"Christina Stephans. Genel Cerrahi profesör doktor." dedi. "C-cerrahi mi?" dedim korkuyla. "2.kat." diyince 2.kata koşmaya başladım.

Çok sıra vardı "Hanımefendi giremezsiniz." dese de kapıyı açmıştım.

"Siz kimsiniz bu ne terbiyesizlik böyle?" dedi kadın. Ben nefes nefeseydim. "Ben Selena. Selena Gomez. J-Jus-" sözümü kesip "Randevum vardı seninle değil mi doğru. Unutmuşum ben sizi daha sonra alıyım Eric bey şimdi çıkar mısınız?" dedi ve adam çıktı.

"Selena sensin demek." dedi. "Anlamadım?" dedim. "Justin sahilde bayıldı. Acil'de şuanda." dedim.

"Ne?" dedi şok içinde. Telefonla bir yeri aradı. "Nerdesiniz?" dedi. "Hemen geliyorum." dedi ve kapattı.

"Yoğun bakıma götürüyorlarmış. Ben gidiyorum." dedi.

Peşinden bende gitmiştim. "Nolur beni de alın." dedim yere düşerken. Gözümden bir damla yaş akmıştı.

Nick beni yerden kaldırdı. "Selena sakin ol." dedi. "İyi olacak inan bana." dedi.

"Benim yüzümden. Kendini değersiz hissediyor." dedim. "Zaten değersiz." dedi.

"Sırası değil Nick." dedim. "Tamam." dedi. Bugün konuştuklarımızı anlattım. "Seninle aramı düzeltmek için babamla kavga ettim duydu. Ya Nick dediğin konuyu düşündüm bilmiyorum ne hissediyorum ama kalbim yanında olmamı söylüyor. Sana ihtiyacı var diyor. Genel Cerrahi doktoru varmış. Ya beyninde bir sorun varsa? Ben vicdan azabından ölürüm Nick. O benim eski sevgilim yıllarımı verdiğim kişi o benim. Keşke bu kadar kötü davranmasaydım." dedim.

"Özür dilerim Selena. Sana destek olmalıydım. Empati kurmalıydım ne kadar kızgın olsam da senin bir bildiğin varmış, üzgünüm. İlaç meselesi her şey. Sen haklı çıktın. Keşke davranmasaydın iyi davransaydın aranızı düzeltseydiniz. Eski sevgilin olabilir ama sen onu çok sevmiştin be güzelim, öyle geçecek gibi değil." dedi.

Ağlamaya başladım. Taylor'ı görünce ona sarıldım. Olanları anlattım. Nick haber vermiş olmalıydı.

"Güzelim benim üzme kendini." dedi. Christina hanım odadan çıkınca yanına gittim. "Selena biraz konuşalım mı?" diyince "Olur." dedim.

Odasına geçtiğimizde konuşmaya başladı. "Justin uzun süredir buraya geliyor ve senden çok bahsetti. Böyle o kadar neşeli anlatırdı ki seni. Benimle paylaşırdı. Ben başka bir ülkedeydim buraya yeni atandım Justin de benimle geldi. Çünkü zorundaydı beni bırakamazdı." dedi.

"Hastalığı ne?" dedim. "Önemli bir şey değil merak etme geçti her şey. Bu sondu." diyip gülümsedi.

"Gerçekten mi?" dedim. "Evet. Hastalığı önemsizdi. Yine gece kavgada dövüşmüş beynine darbe almış zararsız bir şey ama sonra da randevu alıp benimle dertleşmek için geliyor buraya." dedi gülümseyip.

"Ne güzel. Peki ilaçlar?" dedim. "İlaçlar, ben verdim. Başım dönüyor başım ağrıyor başımın etini yedi bende bir ilaç verdim. Adını sana göstermemi istemedi çünkü büyük bir şey sanar büyütürsün diye." dedi.

"He,öyle mi? Demek buymuş. Teşekkür ederim." diyip gülümsedim. "Birazdan çıkar yoğun bakımdan görürsün." dedi.

"Annesine ve babasına bahsetme. Justin kendi isteği." dedi. "Tamam." dedim ve çıktım.

Büyük bir şey değilmiş çok sevindim.

Taylor ve Nick'e olanları anlattım. "Ne güzel işte." dedi Tay. Nick'te "İyi bari." falan dedi.

İlk önce doktor girdi odaya. Bir 10 dakika falan konuştular. Sonra ben girdim. "Selena." dedi zorlukla.

"Sakın bana samimi davranma." dedi. "Ne?" dedim. "Selena bana acımanı istemiyorum. Bu yüzden sakladım. Büyük bir şey sanarsın diye. " Dedi.

"Geçmiş artık. Yine neden kavga ettiysen." dedim. "Klasik ben işte." diyip güldü.

Nick ve Taylor girdi içeri. "Anneme haber vermeyin. " dedi. "Merak etme." dedik aynı anda.

"Aramızda." dedim. "Sağol Nick." dedi Justin. "Sende sahildeydin bana sen yardım etmiş olmalısın. Yaptığım tüm bu piçliklere rağmen." dedi.

"Karaktersizsin aslında ama biz de insanız." diyip güldü Nick. "Öyleyim." dedi. "Selena'yı bırakıp gittiğim için aptalım, gerizekalıyım her ne geliyorsa." dedi.

X

Feel Me• (Tamamlandı.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin