XSabah kalktım ve giyindim. İlaç işini çözecektim. Bırakmayacaktım.
Şirkete girdim ve çalışmaya başladım. Hadi ama artık şu kadın gelsin. "Justin Bey." diye girdi.
Gülümseyip ayağa kalktım. Masanın yanına gittim ve ilacın adına bakmaya çalıştım. "Ben bir tuvalete gideceğim de sen babamın yanına uğrar mısın? Ben geliyorum hemen." dedim.
Odadan çıkıp o sekreterin masasını bulmaya çalıştım. Bulduktan sonra karıştırmaga başladım.
Hadi ama yedek bile mi yok?
Ayağa kalkıp yürümeye başlayacaktım ki kafamı tak diye bir bedene çarpmamla afalladım.
Kafamı kaldırdığımda Justin olduğunu anladım.
"Selena.Marie.Gomez." dedi. Gülümseyip "Aa Justin selam. Bende şey küpemi düşürmüştüm." dedim.
"2 küpende kulağında." dedi. Gülümsemem solunca "Yalan söylemeyi kes ve dünden beri ne karıştırdığını söyle." dedi.
"Hiç ya. Ben şey." diyip yürümeye başladım. Kızlar tuvaletine girdim ve kapıyı kapattım. Justin bir anda içeri girip kapıyı kitledi ve beni duvarla arasına aldı.
"Ne karıştırıyorsun Selena?" dedi. Nefesi yüzüme çarptığında gözlerimi kırpıştırdım. Aramızdaki mesafe yakındı.
"Hiçbir şey dedim." diyip onu iteklemeye çalıştım.
"Kaç kaçabildiğin kadar. Söylemeyene kadar tuvaletten çıkmıyorsun." dedi.
15 dakika sonra;
"Selena sıkıldım." dedi. "Söylemeyeceğim." dedim. "Ne? Akşama kadar çıkmıyorsun o zaman." dediğinde "Cırlarım." diye tehtid ettim.
Ağzımı açtım ama sözümü kesti. "Neden bir anda hayatına girdiğimde sırf bir olay oldu diye ilaçların adını öğrenmeye çalışıyorsun? Dün yemeğe gitmeden önce masamı karıştırmışsın? Şimdi de bu olay. Yemekte bir anda sorduğun? Neden Selena? Beni madem sürekli tersliyorsun,umursamıyorsun o zaman özel hayatıma da burnunu sokma, sokmayacaksın." diye yüzüme karşı ciddi bir ifadeyle sesini yükseltti.
Gözlerim dolmuştu. Gözlerimi kaçırdım. Sinirle kapıyı açtı ve çıktı.
Babamın yanına gittim. "Selena ne oldu?" dedi gözlerimi görünce. "Önemli bir şey yok." dedim.
"Çıkmam lazım." dedim. "Nereye neden?" dedi. "Baba arkadaşım kötü durumdaymış ona yardım edeceğim. Çıkabilir miyim?" diye yalan söyledim.
"T-tabi çık." dedi endişeyle. Odadan çıktım ve Nick'i aradım. "Nick?" derken bir andan odaya girdim.
Sesim biraz cızıltılı çıkıyordu umarım Justin bir şey anlamazdı.
"Efendim güzelim?" dedi. "Buluşmamız lazım." dedim. "Ne oldu? Sesin neden böyle geliyor? Sahildeyim yanıma gel." dedi endişeyle.
"Tamam." derken çantamı alıp odadan çıktım. Telefonun sesi son sesti. Justin,Nick'in söylediklerini az çok duymuştu.
Nick'in yanına koştum ve sarıldım. Her şeyi en başından anlatmaya başladım. Her detayını.
"Ama inan kötü bir niyetim yoktu sadece merak etmiştim." dedim.
Sinirle ayağa kalktı. "Sen nasıl onunla çalışırsın ya? 2 yılını çaldı o senin. Piç kurusu." diye söylendi.
"Nick kendine gel. Babam diyorum sana. Bir süreliğine." dedim. "Ama gerçekten ben ona yüz vermiyordum yemin ederim tersliyordum sürekli. Bir anda kötü olmasının sebebi ben miyim diye merak ettim vicdan azabı çekmek istemediğim için kendimi rahatlatmak için." dedim.
"Bir zahmet verme zaten Selena. Sinirliyim zaten. Neden merak ediyorsun? Hala aşık mısın ona? Söyle." diyince nefes alamadım boğazıma bir şey yapıştı sanki.
"Hayır." dedim hemen. "Selena özür dilerim ama bence bir süre görüşmemek en iyisi." diyip ordan ayrıldı.
Neden herkes beni yüz üstü bırakıyordu? Nick benim kardeşimdi. Bana destek olmalıydı.
Ağlamaya başladım. "Selena,söyledin mi?" diye yanıma geldi Tay. "Yürüyüş yapıyordum sizi görünce tanık oldum." dedi.
"Hala seviyor musun onu Sel?" dedi.
"Nick de aynısını sordu. Kesin artık sevmiyorum." dedim sinirle.
"Selena bana açık konuş tatlım. Sana her zaman onu sevsem de sevmesemde destek olurum bunu biliyorsun. Bana hissettiklerini söyle." dedi teselli edici sesiyle.
"Nick söyleyene kadar hiçbir şey hissetmiyordum yani bilmiyorum hiç bu konu hakkında oturup düşünmedim kalbime sormadım anlıyor musun beni? Sadece aklım tersle ve umursama kuralındaydı. Başka bir şey bilmiyorum." dedim.
"Anladım. Zaman her şeyi çözer." dedi. "Bana bağırdı." dedim. Gülüp "İlk defa olan bir şey değil." dedi. "İkiniz de bağırıyorsunuz birbirinize."
"Garipsedim." dedim. "Normaldir tatlım. Ama sen de merak etmeseydin şunu. Bence hamile senden saklıyor." dedi ve gülmeye başladı.
Ben de güldüm onun bu dediğine. Belki de bir süreliğine şu işin peşini bırakmalıydım.
X
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Feel Me• (Tamamlandı.)
Teen Fiction"Eğer bir gün geri gelirsen veya karşılaşırsak buna pişman olacaksın ve o zaman ben olmayacağım." Jelena Fanfiction ??