Over /25

433 33 0
                                    


Babamın araması içine daldığım uykumdan uzaklaşmama neden oldu.

"Efendim baba?" dedim. "Selena bir şey soracaktım. Senin işin kısa sürelikti ya senin yerine başka birini bulduk. Hala istiyor musun yoksa geri mi çevirelim?" dediğinde afalladım.

"Kafam gerçekten çok karışık,bilemiyorum." dedim. "İstemiyorum daha fazla kendimi üzemem." dedim bir anda.

"Tamam kızım,her şey için teşekkür ederim. Paranı hesaba yatırırım." diyince burnumu çekip kapattım.

"Biraz daha uyu istersen Sel." dedi koltukta oturmuş kitap okuyan Nick. Gözlerimi kapatıp kendimi düş dünyama bıraktım.

~

Gözlerimi açtım ve esnedim. Nick sandviç ve portakal suyu tepsisiyle odaya girdi. "Seninkinden mesajlar var bir bak istersen." dediğinde telefonumu elime aldım.

Bieber: Şimdi de sen yoksun.

Bieber: Şimdi de sen beni bıraktın.

Bieber: Kısa bir süreliğine sabahımı aydınlatan güneştin sen.

Bieber: Gün bana hala aydın değil.

Selly: Biz geri dönmedik ki? Seni bıraksam ne olacak sanki.

Selly: Beni bıraktığındaki kadar acı vermez,merak etme.

Selly: Bundan sonra sen kendi yoluna,bende kendi yoluma gideceğiz.

Selly: Bundan sonraki hayatında sana başarılar Bieber.

Telefonumu iç çekerek Nick'e uzattım.

"Kendini böyle daha çok yıpratacaksın Selena. Umarım pişman olmazsın."

"Oldum bile ama artık çok geç."

Feel Me• (Tamamlandı.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin