*"Lisedeki aptal olan mı?" dedim şaşkınlıkla. "Lanet olsun." diye fısıldadı. "Justin o senden hoşlanıyordu, biraz kafanı çalıştırsana." dedim.
"Takıntılı manyaklar gibi günü gününe yazmış bir de." dedim sinirle. Justin etrafında dönüp duruyodu.
Onun sıkıca tutup "Bizi kıskandı,aşkımızı kıskandığı için böyle bir şey yaptı." dedim.
"Bunu nasıl aklına getiremedin?" dedim. "Selena, 2 yıl önce şimdiki kadar olgun düşünemiyordum. Bana öyle doldurucu şeyler söylüyordu ki. Uçak biletini almama bile o sebep olmuştu. Senin beni aldattığını da dile getiriyordu. İnanmak istemiyordum ama kanıt gösteriyordu." dedi.
"Bana neden bir kez olsun sormadın Justin? Böyle bir şeyden şüphe etmişsin. Ben sana yeterince sevgimi hissettiremiyor muydum?" diyip ağladım.
"Selena anlasana işte. Fazlasıyla hissettiriyordun, ama o kız her seferinde mutluluğumu bozuyordu." dedi.
"Bana senin John'la öpüşürken fotoğraflarınızı göstermişti." dediğinde şaşkınlıkla ağzımı açtım.
"Ertesi gün John ve sen sarmaş dolaş sahilde geziyordunuz." dedi sona doğru sesi kısılmıştı.
"Hayır. Seni John'la aldatmadım Justin, asla. John'un annesiyle benim annem yakınlardı ve bizden kardeşlerimizi geziye çıkartmamızı söylemişlerdi. Bizde onları eğlendirmeye çalışıyorduk. Hatta sana arkadaşımla sahile gideceğiz yazmıştım." dedim.
Justin bir kutunun içinden resşm çıkardı ve bana uzattı. "Yanınızda kim vardı? O çekmiş fotoğrafı." dedi.
"Sen hala buna inanıyor musun?" dedim. "Bak kıyafetlerime,ne giymişim Justin? Hatırlarsan tabii." dedim sinirle.
"?" diyen gözlerle bana baktı. Telefonumdan memories uygulamasını açtım. 5 seneye yakın bütün fotoğraflar bu uygulamada kayıtlıydı.
Justin'e bu uygulamayı anlatırken bir yandan da kanıt aradığım resmi bulmaya çalışıyordum. "Heh işte burada." diyip açtım.
"Bugünü hatırlıyor musun? Taylor, Joe sen ve ben yemeğe çıkmıştık." dedim. "E-evet." dedi.
"Bak işte biz öpüşürken." diyip duraksadım. Kızardığımı fark edebiliyordum. Justin bana bakınca devam ettim. "Joe resmimizi çekmişti." dedim.
"Kıyafetlerim gösterdiğin fotoğrafla aynı. Biri fotoğrafı düzenlemiş. Hemde çok iyi yapmış,profesyonel mi ne?" dedim.
"Yani bu fotoğraf sahte." dedim. "Özür dilerim. İlişkimizdeki her şey mahvettiğim için çok özür dilerim. Ne kadar özür dilesem az." dedi ve bana sıkıca sarıldı.
"Seni ve kendimi üzmekten başka hiçbir bok yapmadım 2 yıl boyunca." dedi. "İnan bana 2 yılını, yılımızı geri vereceğim." dediğinde ağlıyordum. Ağlamam hiç durmamıştı ki...
"2 yıl boyunca gittiğin yerde ne yaptın?" dedim. "Bilmek istemezsin." dedi gözünü devirip.
"Çok kötü şeyler." diye fısıldadı. "Kendimi o günden sonra affedemedim. Seni de. Bu yüzden sürekli alkol aldım ve sonrasında kavgalara girmeye başladım. Vücudum kaldırmayınca da kendime kızdım ve ne yaptığımı fark edip durdum. Sana döndüm Selena." dedi.
"Sonra da bütün bu olanlar. Evet dediğin gibi çok pişman oldum. O uçağa binerken bile pişmandım ama zorundaydım bir yandan da. Yanımda olmayacağını söylemene rağmen geldim çünkü çok acı çektim Selena, bize bir şans verebileceğini düşündüm. Beni iyileştirebileceğini düşündüm. Ama her şey ters gitti." dedi.
Ağlayarak "S-sen ne yaptın?" dedi. Sesim titresede zorlukla konuştum. "Bilmeni istemiyorum." dedim. "Tahmin edemeyeceğin şeyler." diye ekledim ve ayağa kalktım.
"Selena sence?" dediğinde ona döndüm. "Sence de zamanı gelmedi mi?" dedi.
"İlişkimiz 2.bir şansı hak ediyor mu?"
"Bu acılardan kurtulup birbirlerini mutlu edecek kadar güçlü bir aşk bir şansı hak etmez mi Selena?"
*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Feel Me• (Tamamlandı.)
Dla nastolatków"Eğer bir gün geri gelirsen veya karşılaşırsak buna pişman olacaksın ve o zaman ben olmayacağım." Jelena Fanfiction ??