~Bütün yol boyunca ağlamıştım ve dua etmiştim.Nick,Taylor ve diğerlerine de haber vermiştim.
Nick'e sarılıp "Daha yeni mutluyduk,neden böyle oldu Nick neden?" dedim. "Belki ciddi bir şey değildir, sana da yazıyor Sel. Negatif enerji salma artık." diye bana kızdı.
California'ya geldiğimizde oradan bir araba kiraladık ve Dylan bizi hastaneye götürdü.
Christina beni gördüğünde şaşkınlığa uğramıştı,diğerlerini de. "Bana son olduğuna dair söz vermiştin. Ama o neden şuanda burada?" diye ona bağırdım.
"Selena sakin olur musun?" dedi. "J-justin burada olduğunuzu bilmemeli." dedi sonra. "Ne demek bilmemeli ya!" diye bağırdı Dylan.
"Sen ciddi misin?" diye sinirle güldü Taylor. "Gelin odama.Konuşmamız gerekiyor." diyip bizi odaya götürdü.
"Madem illegal yollarla-Bunu derken Dylan'a bakıyordu- öğrendiniz. O zaman sizinle ciddi bir şekilde konuşmamız gerekiyor." dedi.
"Justin'in durumu hakkında şuanda bir şey diyemiyorum.Ama beyni zayıf durumda,kalbi de onunla birlikte eriyip gidiyor." derken gözleri doldu.
"Ne gerekiyorsa yapalım nolursunuz." dedim ağlarken. "O benim senelerce hayatımı adadığım kişi,ona bir şey olursa dayanamam." dedim.
"Şuan da güçsüz ve sana ihtiyacı var Sel. Onu görmene izin vereceğim.Sadece dikkat et tamam mı?" dedi.
"Hı-hı." dedim titrerken. Justin'e "Nerdesin?" diye mesaj attım. "Omurgası iyileşme sürecinde olan kardeşimle sahilde oturuyoruz." diyip emoji koymuş.
Kapısını tıkladım ve elimle telefonu diğer elimle onu işaret ederek içeri girdim. "Ne güzel parktasın." dedim gülümseyerek.
Başını eğip eliyle gözlerini kapattı. "Ah,Selena..." dedi. Sesinde solukluk vardı. "Christina'ya bunu yapmamasını söylemiştim." dedi.
"Aslında bunu o yapmadı. Dylan yaptı." dediğimde şaşırdı. "Ama bunları konuşmayalım." dedim ve yanına gittim.
"Her ne kadar bana anlatmasanda öğrendim işte. Bunu ne zaman söyleyecektin?" dedim. "İyileşince." sesi kısıktı. "Ama pekte mümkün değil gibi." dedi.
"Sakın,böyle söyleme. Bak ben burdayım. Senin için burada olmaya da devam edeceğim,çünkü seni çok seviyorum ve sana bir şey olmayacak." diyip güldüm.
"Seni şu gözlerle pek ciddiye alamıyorum Sel." diyip elimi tuttu. "Gözlerimde ne varmış?" dedim bilmiş bir şekilde gülüp "Bütün yol ağlamışa benziyorsun."
"Alakası yok,sen kötü değilsin ki ben ağlayayım." sesim titredi ve ağlamaya başladım.
"Sel,ama yapma. Ben çok iyiyim yoksa beni öldürmeye mi çalışıyorsun?" dediğinde gözlerimi hızlıca silip "Hayır,söz bak ağlamıyorum." dedim.
"Seni seviyorum." dediğinde yine gözlerim doldu. "Ama Selena,sana her güzel bir şey dediğimde ağlayacaksa-" durdurdum ve "Tamam tamam." diyip ona sarıldım.
"Özledim." dedim. "Ben de." dedi. "Yanımda olduğun için hemen iyileşeceğim güzellik." diyip güldü.
Sonra ona diğerlerinin de burada olduğunu söyledim ve bana kötü bir bakış fırlattı. Sonra gönlünü aldım. Şuan hepimiz odada oturuyorduk.
"Benim için hepinizin gelmesi,ne biliyim güzel hissettirdi." bunu derken sesinin titrediğini fark ediyordum.
Hiçbir şey yememiştim ve saatlerdir Justin'in yanındaki koltukta oturmuş Justin'in elini bırakmıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Feel Me• (Tamamlandı.)
Teen Fiction"Eğer bir gün geri gelirsen veya karşılaşırsak buna pişman olacaksın ve o zaman ben olmayacağım." Jelena Fanfiction ??