We Should Talk /29

452 30 14
                                    


*

"Cuma günü kafa dağıtmak için parti veriyoruz! Arkadaşlarınızı alıp partiye katılabilirsiniz! Eğlence başlasın. (Parti yeri:konum atılacaktır.)"

"Gönderdim Dylan." dedim. "Toplu mesaj." diye ekledim.

"Sence gelecek mi?" dedim. "Gelse ne olacak Sel?" dedi. "Bilmiyorum,sadece gelmesini istiyorum." dedim.

Taylor "Ateşli geceler falan." diyip güldü. "He Taylor, çocuğu gördükte ateşi kaldı." diye dalga geçtim.

Dylanla buluşmamızın üstünden 1 hafta geçmişti. Taylor,Nick ve Joe'yla tanışmıştı. 1 kezde uzaktan Justin'i görmüştü. Takiplerimiz sonucu.

Dylan'la çok eğleniyorduk,çok tatlıydı. Taylor cırladı. "Ne oldu?" dedim. "Justin fotoğraf atmış." dedi.

"Ee ne var bunda?" dedim ve telefondan instagramı açtım. Hesabı gizli değildi. Benim de değildi. Takipleşmiyorduk, her neyse hesaba girdim.

Fotoğrafta o kız ve Justin vardı. Etiketlediği isme baktım. Lucy McKinley.

Fotoğrafı sertçe beğenip telefonu kapatıp yanıma koydum. "Daha demin fotoğrafı beğendin Selena, ve çocuğu takip etmiyorsun." dediğinde beynime kan sıçradı.

"Hasiktir doğru ya." diye Instagrama girdim ve stalk'ım belli olmasın diye takip ettim.

Anında geri takip yaptı. "Neden anında?" diye sordum. "Aktiftir Sel." dedi Dylan.

Insta Story'i açıp selfie çekip paylaştım. Canım çok sıkılmıştı. "Hadi shot atalım." dedi Tay.

"Bence birbirimize sorular soralım." dedim. "Evet." dedi Dylan.

"Eski sevgilinin adı?" dedim. "Ah Sel. Başka soruya geçsek?" dedi. "Sadece soru." dedim.

"Lucy." dediğinde ağzım şaşkınlıkla açıldı. "McKinley?" dedim. "Evet." dedi.

"P-peki sen beni kullanıyor musun bu durumda?" dedim sesim titremişti.

"Hayır asla. Ben ondan nefret ediyorum Sel. Emin ol seninle tanıştığımda onlarla ilgili hiçbir haberim yoktu. O sadece insanları kullanır,atar." dedi ve göz devirdi.

"Neden daha önce söylemedin?" dediğimde ise eliyle boşver işareti yaptı. "Justin umarım o sürtüğe yüz vermez,hem hak etmiyor hemde masum görünüp sevgisini kazanıyor." dedi.

"Justin'i uyarmalıyız." dedi Taylor. Dylan ve ikisi bana baktığında "Hayır ben söylemeyeceğim hiç öyle bakmayın." dedim.

"Kendi başının çaresine baksın." dedim sonra. "İlk aşkını dikkat et bıçaklamasın." dedi Dylan.

"Ne?" dedim. "Seni bıçakladı mı?" dedim şaşkınlıkla. "Evet,ondan ayrılmak istediğimi söylediğimde." dedi.

"Kavga ettiğimizde de ihbar edip hapise attırmıştı." dedi. "Tamam,uyaracağım." dedim.

"Babama söyleyim işten çıkarsın." dedim.

Selly; Justin.

Selly: Justin konuşmamız lazım.

Selly: Justin lütfen çok önemli.

Bieber: Justin şuanda duşta.

Bieber: Rahatsız etmeyi bırak.

Gözlerim dolduğunda titreyen ellerimle telefonu Dylan'a uzattım.

"Lucy yanındaymış." dedim. "Her şey bitti."

Feel Me• (Tamamlandı.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin