I'll Never Leave U /15

742 37 17
                                    


X

Ertesi gün erkenden kalkıp günlük işlerimi hallettim.

Aklımdan Justin çıkmıyordu. Ne demek zaman kalırsa bırakırız?

Üstümü giyindim ve çantamı aldım. Arabama binip şirkete geçtim.

Topuklu ayakkabılarımla yürürken kendimi bir dizide gibi hissediyordum. Havalandırma saçlarımı savuruyordu.

Odaya girdim. Justin su içiyordu. Arkası dönüktü. "Günaydın." diyip koltuğa fırlattım kendimi.

Justin öksürmeye başladı bir anda. Bende gülüp "Noldu,korktun mu?" dedim. Komiğime gitmişti.

Dudaklarını yaladı ve "He Selena he." dedi. Bu dediği 'he' lafına anlam veremesemde kaşlarımı kaldırmıştı.

Umursamadım ve dudaklarımı büzdüm. Bilgisayarın 'Başlat' düğmesine bastım ve çantamdan kulaklığımı aldım.

"11'de toplantı var." diyince gözlerimi büyüttüm. "Ben ne anlarım toplantıdan?" dedim.

"Brian amca bizzat ikimizi görmek istediğini söyledi." dedi. Gözlerimi devirip masaüstündeki kaldığım yerdenki dosyayı açtım ve yazmaya başladım.

Bir andan da kulaklıktan müzik çalıyordu. Sıkıldım ve şarkıyı kapattım.

Gözüm Justin'e kaydığında kafamdaki bir görüntü canlandı.

2 yıl önce;

"Ben bunları hayatta giymem." diye mızmızlanan Justin'e anırıyordum. "Justin." dedim gülerken.

"Selena gülmeyi kes artık." dedi. Pattie, Justin'in annesi kızar bir sesle "Artık mızmızlanmayı kes küçük oğlan. Alt tarafı bir smokin." dedi.

Ben smokin lafına daha çok gülerken Justin "Benim daha yaşım kaç diyorum bende. Ne smokini. Pijamayla giderim ben." dedi kaşlarını çatıp.

"10.sınıfsın. Artık büyüdün." dedi. "Ne çok büyümüşüm ama?" dedi bıkkınlıkla.

"Seni yaramaz çocuk. İleride işin eline geçince her gün giyeceksin." dedi. "Belki işsiz olurum?" dedi gözlerini kısıp.

"Sen zaten işsizsin." dedim gülüp. Justin yanıma geldi ve kulağıma "İnadına düğünümüzde pijama giyerim görürsün." dediğinde yanaklarım kızarmıştı.

"Ne dedinde kızı utandırdın Justin Drew Bieber?" diye kızdı Pattie. Bu beni daha çok utandırmıştı.

"Hak etti ama 2 saattir burdayız o smokini giydiğimden beri bana gülüyor." dedi işaret parmağıyla beni gösterip.

"Alt tarafı bir düğüne gideceğiz. Teyze'nin kızının düğünü bu yakınımız. Şık olmalısın diyorum sana. Tişört,şort giyemezsin." dedi.

"Anladım anne." diyip kabine girdi ve üstünü değiştirdi. Kabinden bir oh çekerek çıktı ben hala gülüyordum.

Gizlice telefonla fotoğrafını çekmiştim. Artık gülmekten gözümden yaş gelmişti. Pattie aldı ve dışarı çıktık.

Justin'in kulağına eğilip "Düğün derken?" dedim. "Evlenirsek,düğün olacak ya zeki sevgilim." dedi.

"Ama ihtimal. Kesin diye bir şey yok." dedim. "Seni asla bırakmam." dedi.

Şimdi;

Gördük nasıl bırakmadığını.

Aklıma o görüntü geldiğinde gülmeye başladım. Justin kafasını kaldırıp bana salakmışım gibi baktı.

Feel Me• (Tamamlandı.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin