First Kiss /20

607 36 10
                                    


X

1 hafta sonra;

Justin işine dönmüştü ben de aynı şekilde. Ama tabiki ona aynı davranmaya devam ediyordum çünkü ona acımamı istemiyordu.

Yine de daha samimiydim. "Justin." dedim bir anda. "Hı?" tarzında bir kelime çıkmıştı.

"Çok sıkıldım ben." dedim. "Kim sıkılmıyor ki?" dedi bir şeyler yazarken. "Ah Selena yanlış yazdım senin yüzünden." dedi.

"Ne yazdın?" diyip güldüm. "Selena." dedi. "Tüh. Ben yazıyım mı?" dedim. "Yok benim zaten başka işim yok o yüzden vakit geçirmek için yazıyordum." dedi.

Önüme dönüp dosyaları geçirmeye devam ettim. Nick arayınca açtım. "Efendim canım?" dedim.

"Demi'yle ayrıldık." dedi. "Tüh." dedim. Demi benim diğer yakın arkadaşımdı. "Gönlünü almam gerek." dedi.

"Napabilirim sence?" dedi. "Iıııı, ikinizin fotoğrafını pasta yaptır işte. Sonra benim evimde akşam buluşalım sonra sizi barıştıralım." dedim.

"Kulağa fena gelmiyor." diyip güldü. "Kimler gelecek?" diye sordu. "Bilmem çağırırsın işte kafana göre kalabalık yapma lan." dedim.

"Bizim tayfayı çağırırım." dedi. "Seninki gelicek mi?" diye fısıldadı. "Kiim?" dedim.

"He Justin mi?" dedim. Yan gözle bana baktı Justin. "Nasıl da anladın?" diyip güldü. "Salak mısın?" dedim. "Evet." dedi.

"O da gelsin. Bizimkilerle konuşur nostalji yaparız." dedi. "Söylerim hadi git hallet işini." diyip kapattım.

"Ya bizim tayfa toplanıcaz da Demi ve Nick ayrılmış hani barıştıralım falan diye. Bizim tayfayı tanır o dedi gelsin konuşuruz hem dedi." dedim.

"Nick?" dedi. Gülüp "Evet." dedim. "Emin misin?" dedim. "Evet Justin." diyip güldüm. "Bakarız olur yani." dedi.

"Evi-" Sözümü kesip "Biliyorum." dedi ve önüne döndü.

4 yıl önce;
(Justin'le henüz sevgili değiller.)

Justin'le yine didişiyorduk. Neymiş bize gelmicekmiş. "Gelmezsen gelme. Sanki ben dedim anneme Justin'leri yemeğe çağır diye." dedim.

"He Justin he." dedim sinirle. "Joe ve Ryan'la takılacağım." dedi. "Siktir git ne bok yiyorsan ye hesap ver demedim." dedim.

Akşam yemeği;

Bilin bakalım kim bizim eve geldi? Justin Bieber.

Ne güzel arkadaştık sürekli didişiyoruz kavga ettiğimizde. "Neden birbirinize kötü kötü bakıyorsunuz?" dedi annem.

"Kavga mı ettiniz?" dediklerinde "Evet." diye bağırdık aynı anda. "Belli oldu." dedi Pattie.

"Yemekleriniz bittiyse odaya çıkın hadi konuşursunuz hem." dedi. Önden ben çıktım ve yatağa oturdum.

"Hani sen Joe'larla takılacaktın?" dedim. "Buraya geldim daha ne istiyorsun?" dedi sırıtıp.

"Sana gel diyen olmadı. Git diyen olucak ama." dedim gözlerimi devirip. "Yürüyüşe çıkalım mı?" dedi.

Feel Me• (Tamamlandı.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin