Dylan /28

436 30 4
                                    


*

Dylan'la buluşmak için Sahil'e gittiğimde kendisi beni bir arabanın önünde bekliyordu.

"Senin araban yok sanıyorum." dedim. "Ah tabi,vardı ama dün kuzenime verince ben de yollarda kaldım." diyip güldü.

"Hadi atla benim arabayla gidelim." dedi. "Sana güvenebilir miyim?" dedim. "Ne konuda?" diye sordu.

"Her konuda." dedim. "Sanırım evet, hadi bin artık." dedi ve kendisi bindi. Jip kullanıyordu demek ki maddi durumu iyiydi.

Müzik değiştiriyordu. Sonunda Shape Of You'da karar verdi. "Ed dinliyoruz." dedim.

"Hoşuma gidiyor." diyip kahkaha attı. Snapchat'i açıp video çektim, Dylan'ı da aldım kareye.

"Tanımadığım bir çocukla bilmediğim bir yere gidiyorum." dedim. "Sürpriz,bekle. Bana da iyi gelecek." dedi.

Sonunda geldiğimizde arabadan inip ne kadar yüksekte olduğumuza baktım.

"Gerçekten manzara büyüleyici." dedim. Arabadan 2 tane bira getirip açtı ve yere oturdu.

Yanına bağdaş kurarak oturdum bende. Burası şehre göre daha soğuktu. "Sana Sel dememde bir sakınca var mı?" diye sordu.

"Hayır." dedim. Sigarasını içmeye başladı. "Sigaradan nefret ederim." dedi. "O zaman neden içiyorsun?" dedim.

"Derdim olunca arada 1-2 tane. Sen de ister misin?" dedi. "İstemiyorum,nefret ederim." dedim.

"Bu anı snaplemeye ne dersin?" dedi ve telefonunu çıkardı. "Hiç komik değil, koy şu telefonu yerine." dedim.

"Video'dasın el salla!" diyip güldü. "Soyadın ne?" dedi. "Gomez." dedim. "Brian Gomez'in kızı mısın?" dedim.

"Şirketin adındanda anlaşıldığı gibi evet." dedim. "Şifren ne?" dedi telefonu alıp "2201." dedim.

"Doğum günün mü?" dedi. "22 Temmuz benim 1 Mart onun." dedim.

Ayağa kalktım ve bira şişesini fırlattım. "Bağır istediğin kadar Selena. Burası içine atanların yeri." dedi ve bağırmaya başladı.

Bende içimde ne varsa bağırıp çıkarmaya çalıştım. "Kimsin sen?" dedim sonra. Yanıma yaklaşıp "Sana sadece yardım etmek istiyorum,çünkü kendimi neden bilmiyorum ama yakın hissettim." dedi.

Ona sarıldım ve "Teşekkür ederim Dylan biraz da olsun rahatladım." dedim. "Parti mi versek?" dedim.

"Nerede?" diye güldü. "Benim evimde." dedim. "Justin'i ve adını bilmediğim yeni sevgilisini de çağırırız." dedim.

"Justin mi adı?" dedi. Çantamdan anı defterini çıkarıp ona verdim. "Fotoğraflardaki." dedim.

"Çok yakışıyorsunuz,yani çok tatlısınız." dediğinde gülümsedim.

"Bu masal mutlu sonla biter mi Dylan?"
"Mutlu son olmasın ki,musmutlu sonsuzlarınız olsun."

Feel Me• (Tamamlandı.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin