Face facts /23

495 33 6
                                    


Ertesi gün gözlerim şişmiş haldeydi. Neyseki bugün cumartesiydi.

Ama hala ağlamak istiyordum. Justin'in evine gidecektim. Babamdan konumunu atmasını istedim.

Üstümü giyindim ve arabasıyla evine gittim.

Kapıyı çaldım. Karşıma o çıkınca başımı kaldırdım ve ona baktım. Tabi bu pek uzun sürmedi.

"Sana ne oldu?" dedi gözlerimi görünce. Onu itekleyip içeri geçtim. Hiçbir şey söylemedi bense etrafımda yürüyüp duruyordu.

"Senden nefret ediyorum." diye bağırdım. "Biliyorum ama ben seni seviyorum." dedi ve ayağa kalktı. Yanıma geldi ve gözlerime baktı.

"Hala çok güzelsin." dedi. "Hala seni seviyorum." dedi. "Hala?" dedim fısıltıyla. "Hiç vazgeçmedim ki." dedi.

Midem altüst olmuştu. Kalbim boğazımda atıyordu. "Hala ilk günkü gibi aşığım sana Selena." dedi.

Dik duramayacaktım. Biliyordum. Ama yapacaktım. Gözlerine bakacaktım.

Yavaşça başımı kaldırdım ve yıllardır unutamadığım deli gibi aşık olduğum o gözlere baktım.

Başım dönmüştü. "O zaman neden gittin? Neden bıraktın beni?" diye cırladım ve onu tekmelemeye başladım.

"Sen beni bıraktığında ben neler yaşadım sen biliyor musun piç kurusu?" diye bağırdım sesim kısılana kadar.

"Benim hayatım senden ibaretti. 24 saatim sendin Justin. Beni bıraktığında ben bir daha geri dönemedim hayata. Anlıyor musun beni!" diye bağırdım bu sefer göğsünü yumrukladım.

Hiçbir tepki vermiyordu. Sadece gözünden yaşlar akıyordu. Vurmama izin veriyordu. Verecekti çünkü haklıydım.

"Ölmek istedim." dedim ağlayarak. "Senden nefret ediyorum." dedim defalarca. "Senden nefret ediyorum."

"Senden kaçtım." dedim. "Evet kaçtım çünkü korkuyordum,hala da korkuyorum." dedim.

Ağlayarak yumrukluyordum onu. "Ben sana aşıktım Justin." dedim sesim kısılmıştı en sonunda.

Beni tuttu bana baktı. "Selena kendine gel." diyip salladı beni. Sonra bana sarıldı. Sarıldığında o kadar rahatlamıştım ki her şeyi unuttum.

En iyi ilacı vermişti bana. "Senden nefret ediyorum." dedim. "Ben de kendimden." dedi.

"Haklısın. Ne yapsan haklısın." dedi. "Sana kızamam çünkü hakkım yok." dedim.

"Çok seviyorum seni." dedi. "Ben de çok nefret ediyorum." dedim bağırarak. "Selena bağırma artık. Sesin kısılacak." dedi.

Ondan ayrılıp camın yanındaki koltuğa oturup sessizce ağladım.

O da bir diğer uçtaydı. Oturmuştu.

Aradan yarım saat geçtiğinde ben hala ağlıyordum. Sessizce fısıldadım. "Bana 2 yılımı geri verebilecek misin Justin?"

"Vereceğim Selena." dedi ve ayağa kalktı. Yanıma geldi ve oturdu. "Vereceğim söz veriyorum vereceğim." diyip bana baktı ve elleriyle yüzüme dokundu.

"Veremeyeceksin." dedim. "Seni o kadar çok seviyorum ki dayanamıyorum ağlamana. Sen ağlama ben söz veriyorum istediğin her şeyi yapacağım." dedi.

"Ama sen de ağlıyorsun." dedim. "Sen bana soruyor musun? Ben dayanabiliyor muyum diye." dedim.

"Dayanabiliyor musun?" dedi. Gözlerimi devirdim. "Seni bıraktığım için dünyanın en iğrenç insanıyım." dedi.

"Biz evlenecektik. Beni Pattie'nin yanında utandırmıştın." dedim ağlayarak. Ağlarken bir anda güldü.

"Bir daha olucak Selena,biz yine birlikte olacağız." dedi.

"Öyle bir şey olmayacak." dedim.

"Seni bıraktıktan sonra sen ne yaşadıysan bende onları yaşadım. Bir an olsun seni düşünmekten vazgeçmedim Selena'm." dedi.

"Daha fazla konuşamayacağım." diyip kalktım ve evi terk ettim.

Ben daha demin ne yapmıştım böyle?

X

Feel Me• (Tamamlandı.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin