X"Hala o defteri mi kullanıyorsun?"
Hatırlıyor muydu? Kendime gelip "Yok yenisini almıştım." dedim.
Sevdiklerimle güzel günlerimden fotoğraflar falan yapıştırıyordum. Ama bugün ilk başladığım defteri mi getirmiştim düzenlemek için. Çünkü yapışkanları gitmiş olmalıydı.
"Kaç tane var o defterden?" dedi. Deftere başladığım tarih ondan hoşlandığım tarihti. 5 Şubat 2011.
"5." dedim. "Bir defter kaç sayfa?" diye sordu. "365." diye yanıtladım. "Günlük gibi." dedi. "Öyleydi ama şuan tek fotoğraf yapıştırıyorum bazen aklıma eserse yazıyorum." dedim.
"Eskiden fotoğraf,konuşma baloncukları falan yapıştırıyodun." dedi. "Evet." dedim.
Justin işine devam ederken bende 2011 yılının defterini açtım. Hep toz olmuş. Benim toza alerjim var. Öksürmeye başladım.
Justin bardağa su koyup elime verdi hemen. Suyu içtikten sonra "İyi misin?" dedi Justin. "Alerjim var ya ondan." dedim.
Justin yerine geçtikten sonra çantamdan yapıştırıcıyı aldım. Hadi ama şansıma bitmiş miydi?
Kitabı elime alıp Justin'in masasına ilerledim. "Yapıştırıcı var mı?" dedim. "Of Selena." diyip masaya bakınmaya başladı.
"Sen dur ben bakarım." diyip kitabı açık bir vaziyette masaya koydum ve eğilip bakmaya başladım.
Burda yok, burda da yok. "Nerde ki bu?" dedim. "Ah kafam." diye sızlandım ve en sonunda bulmuştum.
"Buldum." diyip ayağa kalktım ama manzara hiç beklediğim gibi değildi. Justin kitaba bakıyordu. Hemde ilk sayfadaki resmimize.
Sen ne diye defteri alıp masaya koyarsın ki Selena?
Justin bir 3 dakikaya yakın resme baktı ve yazılara.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Feel Me• (Tamamlandı.)
Fiksi Remaja"Eğer bir gün geri gelirsen veya karşılaşırsak buna pişman olacaksın ve o zaman ben olmayacağım." Jelena Fanfiction ??