1 hafta sonra:Babamı arayıp kalan eşyalarımı almak için şirkete geleceğimi haber verdikten sonra ceketimi üzerime geçirdim ve evden dışarı çıktım.
Arabama binip şirkete doğru sürdüm. 1 haftadır Justin'le konuşmuyorduk. Hem özlemiştim de,uzaktan görsem bir kez...
Kırmızı rujumu arabanın camına bakarak tazeledikten sonra arabadan indim. Rüzgarda uçuşan dalgalı saçlarımı düzeltmeye çalışarak şirkete girdim.
"Selena hanım hoşgeldiniz." dediğini duydum bir personelin. Asansöre binip 2.kata çıktım. Koridorda ilerleyip Justin'in odasının olduğu yerin önüne geldim.
Tam girecekken camla kaplı odada Justin ve bir kızın çok yakın olduğu görüntüsü gözlerimin önüne geldi.
Gözlerimi kırpıştırdım. Kalbim acıyordu. Kıskançlıktan çatlamıştım evet. Derin bir nefes alıp "Justin Bey'in işi ve aşkı ayrı tuttuğunu sanıyordum." diyerek havalı bir biçimde -en azından olmaya çalışarak- odaya giriş yaptım.
Benim sesimi duyar duymaz geri çekildiklerini fark ettim ama onlara bakmadım. Bakarsam gözlerimin sonu pekte iyi olmazdı. Yine iyi olmayacaktı ama şimdi değil.
"B-biz..." kızın sözünü kesip gür saçlarımla arkamı döndüm ve "Merhaba,yeni işine hoşgeldin. Umarım mutlusundur. Ben Selena. Selena Gomez. Şirketin adından da anlaşıldığı gibi Brian Gomez'in kızıyım. Eşyalarımı toplamak için gelmiştim. Sizi rahatsız etmeyeceğim. Kısa sürer." diyip göz kırptım ve gülümsedim.
Arkamı döndükten sonra dudaklarımı kemirdim ve masanın üstünde bana ait olan ne varsa aldım.
Telefon çalınca açtım. "Seni bekliyoruz fıstık nerde kaldın?" diyince "Ah unutmuşum,hemen geleceğim." diyip telefonu kapatıp çantama attım.
"Selena." diye sesini duymamla gözlerimi kapattım. Canım yanıyordu. Arkamı dönüp "Bir yere yetişmem gerekiyor Justin, rica etsem acaba bunları kutuya koyup babamın odasına götürebilirler mi? Bunu söylersen sevinirim." diyip odadan çıkmak için yürümeye başladım.
Justin kolumdan tutup kendine çevirdi. "Ne yapıyorsun? İş yerinde olduğumuzu unuttun herhalde." dedim.
Bu sefer beni nazikçe tutup odanın terasına sürükledi.
Rüzgar vardı. "Ne yapmaya çalışıyorsun Gomez?" dedi. "Justin neden bahsediyorsun? Eşyalarımı almaya geldim." dedim.
"Kıza ne biçim davrandın öyle?" diyince benim sinirlerim tavan yaptı. "Gayet samimiydim,acelem var gitmem gerekiyor." dedim.
"Ayrıca bahsettiğin konuyla alakası yok." dedi. İş ve aşk'tı konu. "Beni ilgilendirmiyor Justin. Mesajları okumadın sanırım." dedim.
"Hayır tabiki de seni ilgilendirmiyor. Kendimde yazdım sana. Sadece eğer kızı işinden edersen-" dediğinde sinirle konuştum.
"İşinden falan olmayacak,ben öyle bir insan değilim. Gerçi sen beni nerden tanıyacaksın değil mi? Sonuçta 2 sene büyük bir kayıp." diyip adımlarımı hızlandırdım ve odadan çıktım.
Hızlıca aşağı inip şirketten ayrıldım ve arabama bindim. Halsey'in yeni şarkısı Not Afraid Anymore kulaklarımı doldururken sürmeye devam ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Feel Me• (Tamamlandı.)
Genç Kurgu"Eğer bir gün geri gelirsen veya karşılaşırsak buna pişman olacaksın ve o zaman ben olmayacağım." Jelena Fanfiction ??