*
Justin kaldırıma oturduğunda beni yanına çekti ve başımı omzuna yasladım. Ceketini çıkartıp omuzlarımı örttü.İkimizde sessizdik şuan. Göz yaşlarım hala sessizce akmaya devam ediyordu.
"Selena." diye bağıran birini duydum. Sonrada "Justin." dedi. Aman tanrım bu Taylor ve Nick'in sesiydi.
Görüş alanıma girdiklerinde tepki vermedim. "Hadi bakalım kalkın, bize gidiyoruz." dedi Taylor.
Nick, Justin'in kalkmasında yardımcı oldu ve sarıldılar. Taylor'da benim yanıma gelip oturdu ve sarıldık.
"Söz bugün hiçbir şey sormayacağım,hadi bize gidiyoruz. Sabah her şeyi istiyorum ama." dedi.
"Öpüştük." dedim gözlerimi kapatırken. Taylor "Sabaha kadar nasıl dayanacağım bilmiyorum hadi kalk güzellik." dedi.
Uykum vardı. Taylor beni kaldırıp arabaya oturttu. Arabayı Joe kullanıyordu, Nick'le Justin arkadalardı.
Bende yanlarına oturdum ve gözlerimi kapatıp başımı Nick'e yasladım.
*
"Selena,güzelim." diyen tatlı sesle gözlerimi açtım. "Günaydın Tay." dedim. "Günaydın güzellik. Nasılsın?" dedi."Çok iyiyim." dedim. "Ben neden burda kaldım?" dedim esneyerek. "Hatırlamıyor musun?" dedi.
"Muhtemelen içkidendir,Justin'le öpüştünüz." dediğinde bu düşüncenin midemdeki kelebekleri uyandırmıştı.
"Ne? Nasıl?" dedim. "Hatırlamaya çalış." dediğinde gözlerimi kapattım. Doğru ya! Lucy'i ifşalama partimden sonra Justin beni öpmüştü.
"Hatırladım." diye cırladım. "Justin nerede?" dedim. "Uyuyor. Yan odada." dedi. Taylor'a her şeyi kısaca özet geçtim ve saçlarımı dağınık topuz yapıp yan odaya girdim.
Onu uyurken görmeyeli 2 yıl olmuştu. Bir keresinde gizlice benim odama girmişti,güzel zamanlardı.
Yüzüstü yastığa sarılmış halde çok tatlı göründüğünü de inkar edemem tabi ki.
Aklıma dün geceki öpüşmemiz gelince yanaklarım kızardı. Justin esnedi ve gözleri kapalıyken "Günaydın." dedi.
"Burda olduğumu nereden anladın?" dedim. "Kokundan." dediğinde istemsizce başımı öne eğip sırıttım.
"Ben neden buradayım? Burası neresi?" dedi gözlerini açıp. "Taylor'ın evi." dedim.
"Dün malum biraz fazla kaçırmışız." dedim. "Lucy'den haberin var mı?" dedi.
"Yook malesef,dün en son onu bırakıp gittin hatırlamıyorsun galiba." dedim sinirle.
"Neden ki?" dedi. "Ah cidden hatırlamıyor musun?" dedim. "Hayır." diyip yataktan kalktı.
Ayna'da dağılmış saçlarını düzeltti ve "Neler olduğunu anlatacak mısın artık?" dedi. "Anlatmayacağım." dedim.
Sonra "Hasiktir." diye fısıldadı. "Selena,dün yaşananlar için üzgünüm." dedi. "Hangileri? Bir sürü olay oldu da seçemiyorum." dedimz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Feel Me• (Tamamlandı.)
Fiksi Remaja"Eğer bir gün geri gelirsen veya karşılaşırsak buna pişman olacaksın ve o zaman ben olmayacağım." Jelena Fanfiction ??