X"Hiçbir yere gitmiyorum, çalışacağım." dedi. "Babama haber verdim. Tamam dedi." dedim.
"Selena nereye gidiyoruz?" dedi. "Yemeğe." dedim. "Anlamadım? Akşam çıkacağız zaten." dedi.
"Of tamam şimdi benim evime gidiyoruz." dedim. "Beni eve mi atıcaksın?" diyip sırıttı.
Gözlerimi devirip "Sandviç yapacağım. Başın dönüyomuş ya." dedim. "Hiç uğraşma. Starbucks'ta dur ben sandviç alıyım sen beni eve bırak çünkü başım çatlıyor." dedi.
"Hangisi karar ver miden mi kafan mı başın mı?" dedim sinirle. "Of Selena." diyip arabadan çıktı.
Geldi ve ben onu eve bırakıp kendi evime geçtim. Bu işin peşimi bırakmayacaktım.
Yemeğe uygun bir şeyler seçip üstümü değiştirdikten sonra arabama binip şirkete gittim.
Odaya girdim ve Justin'in masasını karıştırmaya başladım. Nerde bu lanet ilaçlar?
Çekmecelerin biri kilitliydi. Orda olmalıydı. Açıl hadi. Zorluyordum ama olmuyordu. Odaya biri girdiğinde hemen yerden kalkıp üstümü düzelttim.
"Noldu?" dedim. "Siz çıkmamış mıydınız Selena hanım?" diyince hemen "Aa şey evet ben toplantıya gideceğim akşam yemeği dosyalarımı unutmuşum onlara bakıyordum." dedim.
"Sizin masanız şu tarafta." diyince "Aa evet karıştırmışım." diyip yapmacık gülümsedim ve masama baktım.
Toplantı dosyasını alıp odadan çıktım. Bugünlük bu kadar aksiyon yeterdi.
Arabama atlayıp Taylor'ın evine sürdüm. "Çok tuhaf şeyler oluyor." diyip olanları baştan anlattım.
"Nasıl yani şimdi Justin'le beraber mi çalışıyorsunuz?" dedi gözlerini şaşkınlıkla açıp.
"Nick bunu öğrenirse bir daha seninle konuşmaz biliyorsun değil mi?" dedi.
"Gönlünü alacağım bir şekilde öğrenirse yani. Taylor biliyorsun babamın zoruyla. Ve ben yemin ederim ki ona yüz vermiyorum. Tersliyorum yani. Ama ilaç mevzusu canımı sıktı öğrenmeden bırakmayacağım." dedim.
"Anlıyorum canım." dedi. "Hemen güzelliğinle işi ayarlamışsın." diyip göz kırptı. "Sorma ya." dedim.
Öyle biraz sohbet ettik. Saat 19.35'e geliyordu. Ben kalktım ve Lemonade'e sürmeye başladım.
İndikten sonra içeri giriş masaya oturdum. Önden bir tane şarap istedim. Justin gelip yanıma oturdu.
"Selam." dedi. Ona baktım. Bir anlık cesaretle "Hangi ilacı kullanıyorsun?" dedim. Gözlerini kırpıştırdı ve ağrı kesici bir hap ismi söyledi.
"Belki baş dönmen ilaçtandır doktora göründe iç diyecektim." diyince kaşını kaldırdı ve önüne döndü.
Telefonuna mesaj gelince hemen okudu ve toplantı başladı.
XxXxXxX
"Teşekkür ederim her şey için." dedim Justin'e. Hesabı o ödemişti. "Önemi yok." dedi. Arabamı almak için karşıya geçiyordum tam o sırada hıphızlı bir şekilde araba üzerime gelmeye başladı.
"Selena." diyip beni tuttu Justin. Gözlerim kapalıydı. "Dikkatli ol be." diye bağırdı arkasından. Hala şoku atlatamamıştım.
İstemsizce ellerim Justin'in boynuna gitti ve destek alıp ona tutundum ve ayağa kalkmaya çalıştım.
Ayağım burkulmuştu. Justin beni sıkıca tutuyordu. "Selena?" dedi tekrardan. "Selena cevap verir misin?" dedi.
Gözlerimi açtım ve kendime gelmeye çalıştım. Kalbim küt küt atıyordu. Ondan ayrılıp "İyiyim ben." diyip yürümeye başladım.
"Ah ayağım." diye cıyakladım. Yürürken tekrar bukmuştum. Arabaya zorlukla binip gaza bastım.
Justin'i orda bırakmıştım. Yüzüne bile bakamamıştım. Kaçıyordum. Korkuyordum.
Eve girdikten sonra bir koşu üstümü değiştirdim ve kendimi yatağa attım. Tabiki ayağıma da buz koydum.
*@bieberfever kişisinden.*
Snapchat'ten bildirim geldiğinde açtım. Normal mesaj olarak engelini kaldırmalıydım.
Bir dakika ben Justin'i engellemiştim burdan?
@selenagomez: Ben seni buradan engellemiştim.
@selenagomez: Nasıl olurda bana mesaj atabilirsin?
@bieberfever: Telefonunu karıştırmış olabilirim. ;)
@bieberfever: 😘
@selenagomez: Anlamadım ne?
@selenagomez: Şifremi nerden biliyorsun?
@bieberfever: Kolaydı.
@bieberfever: 0805
Neden bana çıkma tarihimizi söylüyordu? Benim şifrem o değildi!
@selenagomez: Benim şifrem o değil bir kere. 0805 diye kafadan uydurduğun bir rakamla şifremi öğrenmek için beni kandıramazsın.
@bieberfever: Kafamdan uydurmadım.
@bieberfever: Ne demek biliyorsun değil mi?
@selenagomez: Hayır bilmiyorum.
@bieberfever: Önemi yok zaten. Snapchat şeysini de bir uygulama var ordan hallettim. Neyse iyi geceler.
@selenagomez: 0805?
@bieberfever: 08.05
@selenagomez: 8'i 5 geçe ?
@bieberfever: İyi geceler Selena..
X
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Feel Me• (Tamamlandı.)
Teen Fiction"Eğer bir gün geri gelirsen veya karşılaşırsak buna pişman olacaksın ve o zaman ben olmayacağım." Jelena Fanfiction ??