X"Konuşalım mı?" diyen sese dönüp güldüm. "Hayır." diyip arabama doğru ilerledim.
"Selena benden kaçıyorsun." dedi. "Seninle konuşmam için yapıyorsun ama yemeyeceğim Justin. Seninle konuşmak istemiyorum." dedim.
"Selena kaç haftadır sana mesaj atıyorum, seninle konuşmaya çalışıyorum, şimdi de bu işte birlikte olacağız konuşmamız mümkün değil ama sen hep kaçmaya çalışıyorsun." dediğinde gözlerine baktım.
Her cümlesini bitirdiğinde bir adım atıyordu mesafeyi yakınlaştırmıştı. Gözlerine baktığımda hemen gözlerimi kapatıp kafamı eğdim.
2 yıl önce;
Selena, korkma. Hadi artık. Justin'in gözleri.
Gözlerine bakamıyordum, ne zaman baksam korkuyordum ve gözlerimi deviriyordum.
Birbirimizin gözlerinin içine baktığımızda sanki dünya duruyordu. Her şey düzeliyordu,düzelecek gibi geliyordu.
Her şey güzel olacak Selena.
"Seni seviyorum Selena." dediğinde kafamı kaldırıp ona baktım. Bu sefer gözlerimizi buluşturmayı başarmıştı.
Şimdi;
Kafamı kaldırıp ona baksam, düzelecek miydi her şey?
Gözlerimizi buluşturmayı başaracak mısın Justin?
Yine bana gerçekten,içten 'Seni seviyorum.' diyecek misin?
Her şeyi düzeltebilecek misin? Beni bırakıp gittiğinde olan 2 yılımı geri verebilecek misin?
Onunla göz teması kurmaya bile utanıyorum, doğru söylüyordu. Kaçıyordum ondan. Bir tarafım konuş onunla derken bir tarafım ne bahanesi olabilir ki diyordu.
Arkadaşım Taylor'ın sözü aklıma gelmişti.
'Seni bir kez üzen bir daha üzer.'
Haklı olabilir miydi?
Çok mu çıkışıyordum Justin'e? Çok mu üstüne gidiyordum? Şans vermeli miydim ona?
Yoksa her şeyi zamana bırakmalı mıydım?
X
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Feel Me• (Tamamlandı.)
Teen Fiction"Eğer bir gün geri gelirsen veya karşılaşırsak buna pişman olacaksın ve o zaman ben olmayacağım." Jelena Fanfiction ??