X
1 haftadır engeli çekmemiştim,konuşmuyorduk da ama tabi aklımdan çıktığı söylenemez.
Onu deli gibi seviyordum. İç sesim 'Neyin nazını yapıyorsun?' diyordu fakat o bir kere gitmişti ve beni paramparça bırakmıştı.
Geri dönüşü var mıydı? Yoktu. -Bana göre-
Babam beni özlediği için şirkete gelmiştim. Telefonla konuşuyordu. Telefonumda bir şeyler karıştırırken bildirim geldi.
*@bieberfever sizi ekledi.*
Hadi ama Snapchat'te de mi rahat yoktu?
@bieberfever: Selam
@bieberfever: Geri ekler misin artık?
@bieberfever: Kime diyorum?
@bieberfever: Açıp neden cevap vermiyorsun?
@bieberfever: Ah Selena!
@bieberfever: Geri ekle.
Onunla uğraşamayacağım için geri ekledim.
@selenagomez: İşsiz misin?
@bieberfever: Hayır sadece canım sıkılıyor.
@selenagomez: Ben ne yapabilirim?
@bieberfever: Iı,bilmem. Bu şirket çok iğrenç. Asistanı bekliyorum ama gelmiyor kaç saattir ben de sana yazıyım dedim.
@selenagomez: 2.plan olmayı sevmem Bieber. Siktir git işine.
@bieberfever: Yapma Selena.
@selenagomez: Ne işler karıştırıyorsun sen yine hem? Şirket ne alaka?
@bieberfever: Baban sağ olsun.
@selenagomez: Babam mı? Babam ne alaka aptal?
@bieberfever: Babam Brian amcayla konuşup duruyordu daha doğrusu buluşup duruyorlardı. 3 gündür buraya tıkmak içinmiş. Şuan küçük işlerle uğraşıyorum. İşsiz olmamdan memnun değilmiş babam.
@selenagomez: Sen? Sen hala burada mısın? Ah lanet olsun!
@bieberfever: Ne diyorsun?
@selenagomez: Bir şey yok.
Babam endişeli suratımı gördü ve "Ne oldu?" dedi. "Sorun yok." dedim. "Seni sevdiğimi biliyorsun değil mi? Bak 2 senedir mutsuzsun, daha doğrusu dengesiz davranıyorsun. Belki Ju-" Sözünü kestim.
"Sakın baba." diyip sinirle çantamı alıp kapıdan çıktım. Kafamı sert bir bedene çarptığımda acı hissetmiştim.
Kafamı kaldırdığımda Justin olduğunu fark ettim.
x
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Feel Me• (Tamamlandı.)
Jugendliteratur"Eğer bir gün geri gelirsen veya karşılaşırsak buna pişman olacaksın ve o zaman ben olmayacağım." Jelena Fanfiction ??