Kim taehyung, nama yang cukup terkenal di Werewolf Kingdoms. Siapa yang tidak kenal werewolf yang berdarah diraja ini. Sering dikelilingi wanita werewolf yang cantik kerana kekacakannya. Namun, kerana kelekaannya dia jatuh cinta pada musuh. Wanita werewolf yang berdarah diraja sepertinya bernama, Dian. Dian yang cuma mahukan takhta Taehyung menggunakan cinta mereka tetapi lama kelamaan dia pun sudah jatuh cinta pada taehyung. Disebablan satu kesilapan semuanya terbongkar, taehyung pula kalah didalam pertempuran Dark Werewolf dan Royal Werewolf. Sejak itu, dia telah ditempatkan di Bumi. Kini bumi Werewolf di takluk Dark Werewolf. Ramai golongan Royal Werewolf seperti Taehyung mati dalam pertempuran besar itu.
Kehadirannya sebagai manusia biasa di bumi tidak membawa sebarang tanda dia adalah Werewolf. Tetapi kehadiran seorang perempuan mengubah takdir hidupnya. Dia perlahan-lahan melupakn Dian. Hatinya telah dicuri Ryea. Pertemuan yang tidak diduga Taehyung juga berlaku.
Taehyung menyangka Ryea merupakan teman sehidup sematinya ataupun dikenali sebagai Mate. Tetapi lama-kelamaan. Rahsia semakin terungkai, perempuan itu merupakan Half-Human Vampire. Hati taehyung dilukai lagi dengan berita itu kerana sedia tahu Vampire adalah musuh kepada Werewolf. Risiko diabaikan mereka meneruskan perhubungan. Apa yang akan jadi jika hubungannya diteruskan? Selamatkah mereka dari genggamam Royal Werewolf dan Elder Vampire yang memerintah di dunia masing-masing? Tercatatkah sebuah lagi lagenda jika cinta mereka ini berjaya mematahkan segala yng menghalang?
Nantikan sedutam seterusnya..
🚀Vote & comment🚀
To Be Continue..
YOU ARE READING
(C) Dangerous Love
FantasyVampire vs werewolf? Tapi kalau jatuh cinta dan merupakan mate? Apa yang akan jadi? Untuk sinopsis seterusnya sila baca part 1 Bye. Enjoy Reading Highest Ranking #52 Highest Ranking #32 💓