Hurt (Its Hurt Me Too)

1.4K 110 0
                                    

Malam itu merupakan hari terakhir Ryea di rumah. Dia akan pulang ke Vampire World dan pulangkan kuasa itu.

Kecoh ruang tamu dengan suara rakan serumahnya yang lain. Ryea memerhati mereka dari tangga. Taehyung dipndang sayu.

Pak!

Ryea menoleh kebelakang. Pelik. Semua orang ad di bawah. Hanya dia sahaja yang masih berada di tingkat atas. Pelik. Tidak mungkin itu perasaanya. Yelah yang lain masih kekal di bawah bagai tiada apa yang mengganggu.

"Nugu.." Ryea berjalan ke bilik Taehyung dan Jimin.

Masuk sahaja ke dalam bilik itu. Matanya membulat.

"La..." Tidak sempat Ryea menghabiskan ayatnya. Mulutnya terkunci.

"Bawa dia.." ujar seseorang.

"Emm emm.." Ryea meronta mahu melepaskan diri.

"Hearto.."

Saat itu semuanya gelap bagi Ryea. Matanya hampir tertutup rapat. dia dapat lihat Lady Selene dan beberapa makhluk pengikutnya.

◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇

Taehyung memandang sekeliling. Entah kenapa dia berasa tidak sedap hati. Matanya meliar mencari kelibat Ryea.

Dia bangun dari sofa. Dadanya berasa sakit. "Argh.." taehyung memegang dadanya.

"Taehyung..." panggil Yoongi.

"Argh.." Taehyung hampir rebah namun sempat dia menahan dirinya pada sofa

"Waeyo??" Tanya Jin kerisauan.

"Ryea.." ujar Taehyung.

Dia menguatkan dirinya ke atas. YAng lain turut mengekorinya. "RYEA!! RYEA!!"

Sampai dibiliknya. Alangkah terkejut dia melihat keadaan biliknya yang berselerak.

"Arghh!!" taehyung mengalirkan air matanya. Sungguh tidak tertahan sakit itu. Dia tahu pasti Ryea juga sedang menahan kesakitan sepertinya.

Yoonmin memejamkan matanya. Mulutnya terkumat-kamit membaca sesuatu. Angin menerpa masuk ke kamar itu. Langsung matanya terbuka. Taehyung dipandang.

"Lady..selene.." ujar Yoonmin.

"Nugu??" Tanya Jungkook.

Yoonmin memandang Jungkook disisinya. Mukanya jelas menunjukkan riak tidak mengerti apa yang dikatanya. Begitu juga dengan yang lain.

◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆

Lady Selene Castle

"Hahahahaha!" Gelak tawa Lady Selene bergema diseluruh bilik.

"Lady..ap yg kita nk buat??"

Lady Selene tersengih mendengar soalan Devil Vampire iaitu Hongbin.

"Kita seksa..dia.." ujar Lady Selene.

Ryea yang baru sahaja sedar dari pengsannya. Memandang ruang segenap disitu.

Beberapa Blader mengelilingi Ryea. Ryea dipaksa berdiri. Kakinya terasa sakit. Ryea melirik matanya kebawah. Rupanya kakinya telah dirantai. Baru dia perasan yang dia berada di bilik tahanan.

"Ergg ." Ryea meronta lemah.

"Heh..merontalah mcm mne pun kau ttp aku seksa.." bals Lady Selene yang menyedari perbuatan Ryea.

"Lepaskn..a..aku.." Ryea merayu lemah. Sungguh dia tidak tertahan kesakitannya.

Maafkan sya taehyung..

◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆

To Be Continue

Huhu..entri ni gue udah hileng idee..haiyaooo..mian..*-*

Thanks

Vote & Comment.

(C) Dangerous LoveWhere stories live. Discover now